Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin tänään pois iltavuorosta koska oksensin aamulla

Vierailija
10.01.2011 |

Mulle tuli vaan hirveen paha olo, huimasi ja kuvotti. Aamupuuroa olin syönyt ihan normaalisti. Kymmenen aikaan piti sit istua alas kun todella heikotti ja kohta löysin itseni oksentamasta wc.ssä. Soitin sitten työpaikalle ja ilmoitin olevani sairas. Tähän asti makailin sängyllä, vilutti ja vatsaa kiersi. Nyt olo tuntuu helpottaneen, join jaffaa ja olo on suht normaali.

Kai tein oikein kun olin pois töistä? Ihmettelen vaan mitä tää on, vatsatautia kai? Etäisesti vaan epäilen ett voisinko olla raskaana. Kuukautiset oli suht normaalit loppui viisi päivää sitten.

Onkohan väärin jos ilmoitan huomennakin olevan kipeä? Nyt olo on suht hyvä mutta vatsassa vielä kiertää, sellanen olo ett tulis ripuli. Siis oon aina huono oleen mistään poissa, sairaslomaa en pidä oikein koskaan. Siks kai oon näin epävarma poissaolosta mut ei kai se oo oikein oksentelun jälkeen mennä töihin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmotat sitten aamulla vasta, on hankalaa saada sijaista.

Vierailija
2/4 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vatsatautia, niin tartutat muita vielä huomennakin. Nyt on kovasti mahatautia liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin työkaverisikaan haluavat mahatautia saada, mahdollisista asiakkaista puhumattakaan.

Vierailija
4/4 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen kyllä muidenkin tautien osalta. Mutta mahatauti on kyllä pahin. Itse en kyllä katso ollenkaan hyvällä silmällä näitä "työn sankareita", joilla ei muka annan työmoraali jäädä kotiin sairastaan. Kauheen kiva kun tulevat kaikki muutkin tartuttamaan :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi