Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutamme Tre:n Annalaan, kertokaa kaikki alueesta! :) :)

Vierailija
10.01.2011 |

Tosiaan muutto kuun lopussa ja haluaisimme tietää kaiken Annalasta. Kaikki kaupat, palvelut ym. Missä lähimmät isommat ruokakaupat, missä lähin kirjasto, lasten kerhot, harrastusmahdollisuudet, ym ym. Kaikki tällaiset, kiitos :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kela, pankit (mm. nordea), kirjasto yms.

Se mitä ei kaukajärveltä löydy, niin sitten löytyy herwoodista.

Vierailija
2/4 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kuullut, että Annalalaiset olisivat kaikki saaneet postissa Annalan palvelulehtisen tai vastaavan, jossa olisi palveluita ja yhteystietoja ym. Olisiko jollakin sellaista ylimääräistä/tarpeetonta lähettää? :) (Maksaisin tietenkin postarit) Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tuollaista palvelulehtistä ole saanut. Hervannan sanomat tulee, ja siinä on joskus jotain Annalan alueen juttuja.

Lapsille on seurakunnan kerho keskiviikkoisin seurakuntatalolla, ja tiistaisin on MLL:n perhekahvila koulun tiloissa klo 9.30-11.30.

Kaksi kauppaa on, ja kaksi koulua. Pizzeriakin löytyy ja kampaamo.

Ollaan asuttu vasta vähän aikaa, joten en tiedä kaikesta muusta mitä täällä on.

Kaukajärvellä on lääkäriasema, apteekki, S-market ja posti. Lyhyt matka sinne ja bussilla pääsee helposti. Myös hervantaan pääsee bussilla nro 20 helposti ja siellä on enemmän kauppoja ja kirjasto.

Vierailija
4/4 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että missä ovat kaikki lähimmät palvelupisteet; Kela, Nordea, ym asiointipaikat. Olen nyt oppinut aika hyvin, että mitä itse Annalassa on, mutta mistä löytyy kaikki nuo palvelut, mitä ei Annalassa ole?

Hmm muotoilin siis kysymykseni vähän väärin, no, ei se mitään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi