Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noonih, sitä ollaan taas raskaana....*huoh* ehkäisy petti!

Vierailija
20.10.2005 |

Vauva 7kk ja hänestä tulee kesällä isosisko :((

Sääliksi käy kuopusta....

Voi itkut mikä ylläri

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on juuri saanut tietää olevansa raskaana. Varsinkin kun sitä ei ollut suunniteltu. Ja vaikka olisi suunniteltukin niin kyllä sitä tulee kaikenlaisia tunteita pintaan. Niinkuin ap sanoi, menee kaikki tulevaisuudensuunnitelmat uusiksi. Mä sain pari viikkoa sitten tietää olevani raskaana (esikoinen 11kk) ja kyllä mullakin oli aika sekavat fiilikset. Nyt rupee onneksi ajatukset vähän selkenemään. Onnea ap!

Vierailija
22/30 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap ole jo ne huomannut, vai mitä luulet? Vai pitäisikö varmuuden vuoksi kysyä vielä pari-kolme kertaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yksi ainut siittiösolu on päässyt näin " karkuun" , homma voi olla selvä.

Miten tämä kortsun hajoaminen voi näin paljon kiinnostaa..?

Pidätte mua ihan yläasteikäisenä, niinkuin emme osaisi käyttää kumia oikein!!

Päivän piriste oli tää ketju...

Mies oli uutisesta innoissaan mutta samalla vähän huolissaan tuon vauvan takia, jääkö liian aikaisin kakkoseksi?

Itse olen enemmän murheissani ja huolissani kuin mies.

ap

Vierailija
24/30 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ap ei ilkeä vastata koska kyllähän olisi pitänyt tyhjä kortsu jomman kumman huomata.

Vierailija
25/30 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mahdollista et mies huomasi erheen mut ei kertonut? jos vieläpä onnellinen jo on.

Vierailija
26/30 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täällä haaveilen 2-vuotiaan kanssa, että jos se kakkonen suostuis edes tulemaan. Menkat alkoi jo vuosi sitten eikä vieläkään mitään ole tapahtunut (ekankin kanssa oli isoja ongelmia) vaikka ehkäisyä en ole käyttänyt ollenkaan kohta 5 vuoteen!

Vierailija
27/30 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lapsen syntymään on kuitenkin vielä monta kuukautta.

Meillä esikoinen oli 9kk, kun aloin odottaa kuopusta. Alku oli työntäyteistä, muttei mitenkään yltiöpäisen rankkaa. Nykyään tytöt ovat toistensa parhaita kavereita, kun ikää 4- ja 5,5- vuotta.

Vierailija
28/30 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan kortsun reikä sanoan minä.

kiitos myötätuesta

ap

Vierailija
29/30 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

salapoliiseja...:)

Voitaisko nyt tehdäkin päätelmä, et AP:n mies on tahallaan aiheuttanut tämän raskauden ja nyt sit aivan iloissaan, ku homma onnistu :) HEI HALOO!!!!!

Nyt vois jo todeta, et HANKKIKAA ELÄMÄ!!

Vierailija
30/30 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lapsentekopuuhat menossa ja lapsemme saaneet alkunsa heti 1kk kuluttua siitä kun ehkäisy jätetty pois. Että minun osaltani voit pyyhkiä tuolla teoriallasi bebasi.

-19-