Noonih, sitä ollaan taas raskaana....*huoh* ehkäisy petti!
Vauva 7kk ja hänestä tulee kesällä isosisko :((
Sääliksi käy kuopusta....
Voi itkut mikä ylläri
Kommentit (30)
kyllä se siitä suttaantuu. alku aina hankalaa, mutta myöhemmin palkitsee kun sisaruksista seuraa jne. toivottavasti :)
ps. et ole ainut jolla sama tilanne...
Olisit sitten ollut selibaatissa jos raskaus noin synkistää,seksissä kun on aina mahdollisuus tulla raskaaksi.Toisaalta kun noin koville ottaa niin harkitse aborttia.Esikoinen oli 8½kk kun toista aloin odottamaan ja aivan tarkoituksella ja kolmas tulee samalla ikäerolla (1v5kk).
Vilskettä ja vilinää riittää siis vielä jokuseksi vuodeksi eteenpäin mutta annas olla kun koittaa se aika kun ovat koulussa,ihanaa ja miten saavatkaan seuraa ja tukea toisistaan läpi elämän.
Täällä kohtalotoveri. Tosin meillä vauva " jo" 8kk:tta. Oli se pari ekaa päivää kyllä sulattelemista, mut nyt olen jo iloinen. Ajattele sitä sun vauvaa, voisit saada samanlaisen -yhtä ihanan. Eihän se voi olla kamalaa? :)
No minua lähinnä myös huolettaa se, että ku tämäkin on vielä vauva, ni alkaako sitä pitämään sit liian isona ja jää tää näin pieni vaihe liian lyhyeksi.
Eli olisit hakenut jälkiehkäisypilsut jos kerta kumi irtosi kesken kaiken/repesi/uititte paljaaltaan tms. Sillä olisit päässyt ongelmastasi eroon.
ja juu, riskit on ollu tiedossa.
Arvasin että tällaisella aloituksella saa about 50% av-mammojen niskakarvat pystyyn ja varsinkin niiden jotka yrittävät kaikin keinoin saada lapsia. Meillä, jotka eivät toivo välttämättä ylläriraskauksia, ei ole oikeutettua valittaa sellaisen sattuessa.
Ja aborttiakin ehdotetaan...huhhuh!!!
ap
eipä me kukaan oikein koskaan olla omaan elämäntilanteeseen täysin tyytyväisiä. Aina sitä kadehtii joltain toiselta jotain tai ajattelee, et toisten elämä on jotenkin auvoisampaa. Lapsettomuudesta kärsivä ottais vaikka 15 vauvaa ja taas toinen kipuilee sen kanssa, ku tulee tiuhaan suunnittelematta. Näin me ihmiset olemme.
jälkiehkäisyistä.
Tsempatkaa mieluummin AP:tä. ...katkerat av-mammat.
Tsemppiä, kyllä se vielä iloksi muuttuu alkujärkytyksen jälkeen. Mä oikeesti salaa toivon, että meille kävis noin, vaikka on kaks pientä :)
mies ei vielä halua toista mut minä kyllä.en jaksaisi odottaa vuotta.
toivottavasti pilsut pettäis niin saisin toisen eikä mieskään voisi enää upiosta vastaan
Mitä väliä enää?! Jälkiviisastelu ei muuta miksikään sitä tilannetta että ap on nyt raskaana, haloo!
Ja ap, kyllä se hyvin menee, onnea!
saako udella, mikä oli ehkäsynä