Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ennen ymmärtänyt miten vaikeaa on tehdä päätös erosta

Vierailija
10.01.2011 |

Olen yksi niistä, joiden mielestä kaikkiin parisuhdeongelmiin on yksi selkeä ratkaisu. Täytyy jättää se sika. Ja niin olen tehnyt, kerta toisensa jälkeen. Minun on ollut vaikeaa ymmärtää ystäviäni, jotka ovat kituuttaneet huonoissa suhteissa, joissa on ongelmia jo lähtötilanteessa. Miksi hakeutua vaikeuksiin kun voi valita toisin? Miksei vaihtaisi parempaan puolisoon ennemmin kuin myöhemmin?

Vasta nyt ymmärrän miten vaikeaa on tehdä eropäätös kun vielä rakastaa kumppaniaan. Minulla olisi monta syytä pistää hanskat tiskiin ja luovuttaa. Miksi sitoudun ihmiseen joka ei sitoudu minuun? Päätös erota täytyy tehdä järkiperustein. Kylmästi. Se on helppoa silloin kun rakkaus on loppunut. Mutta mahdotonta niin kauan kuin toivoa vielä on.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/2 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kitkutellut suhteessa vielä vuoden ajan sen jälkeen kun sain tietää että mies oli pettänyt. Ja koko senkin ajan juoksi vieraissa. Oli täyttä helvettiä elämä silloin, ja minä vain jaksoin uskoa ja toivoa. Näin jälkikäteen ajatellen en ymmärrä miksi ihmeessä jäin noinkin pitkäksi aikaa suhteeseen, eihän meillä ollut lapsiakaan joiden vuoksi olisi kannattanut jäädä.

Eropäätös tuli lopulta hetkessä kun tajusin että että viimeisimmän miehen tempauksen jälkeen tunteeni kuolivat kerralla. Enää ei itkettänytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan