Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Papa lk 4, kohtalotovereita???

Vierailija
10.01.2011 |

Marraskuussa sain yllättäen tietää, että papa-näytteestä oli löydetty muutoksia luokkaa 4. Juuri ennen joulua kävin kolposkopiassa ja samalla otettiin koepaloja, joista vastaukset saan huomenna iltapäivällä. Joulu ja uusi vuosi pitivät kiireisinä, joten en juurikaan ehtinyt asiaa ajatella, mutta nyt kun arki on taas alkanut ja lääkärin soittoaika lähenee, asia pyörii vähän liikaakin mielessä. Onneksi näissä tapauksissa on kuitenkin hyvät ennusteet eikä minua nyt niin kauheasti pelota.

Kiinnostaisi kuitenkin tietää, miten muilla on asiat menneet, keillä on ollut papassa muutoksia.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nipistelyjen kuulosteleminen on niiiiin tuttua. Tulosten odottelu on sujunut yllättävän nopeasti vaikka ensin tuo 3 viikkoa tuntui loputtoman pitkältä ajalta. Mutta tuo joulu ja uusi vuosi tuli kyllä hyvään väliin.

Mies taitaa olla enemmän huolestunut kuin minä itse, ehdotteli jo jos menisin yksityiselle. Minä en nää siinä mitään järkeä, kun kunnallisellakin puolella asia hoitunee ja hintakin on paljon pienempi, kun ei tässä rahassa kieriskellä.

Oliko sulla tosiaan vain pari päivää vuotoa?? tuolta muualta luin että vuoto tuon loopin jälkeen kestäisi usemman viikon.

ap

Vierailija
42/46 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla, että vuotoa oli pidempäänkin, mutta ei ainakaan mitään kovin paljoa.Olin kaksi päivää pois töistä + sitten tuli viikonloppu(toimistotyö). Siitä on 2.5 vuotta aikaa, ei enää muista niin hyvin. Mäkin silloin odotellessani harkitsin yksityistä, mutta ainakin meillä päin osa lääkäreistä on samoja kunnallisella puolella. Ja sairaala noudattaa Suomessa yleisesti hyväksyttyjä ja pitkälle tutkittuja hoitokäytäntöjä, joten luotin siihen, että tekevät parhaansa. T: 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja julkisella puolella olen siis käynyt. Soittelin äsken vielä tuonne labraan, kun mulla ei sitä lääkärin numeroa ollut. Hoitaja siellä kertoi, että tuo koepalatulos on yleensä tarkempi ja voi olla mahdollista, että tuo papakokeen tulos on ylidiagnosoitu. Mutta sanoi vielä on pieni mahdollisuus, että nuo koepalat on otettu vähän tuon muutoksen vierestä. Mutta itse enemmän alan uskoa siihen että tuo papatulos on vähän liian korkea. Mutta ihan hyvä että ottavat vielä varmuuden vuoksi uudet tutkimukset 3 kk:n päästä ja jos sieltäkään ei mitään löydy, niin hyvä hyvä :)

ap

Vierailija
44/46 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ihan valtavan kokoista palaa kohdunkaulasta poisteta. Eli esimerkiksi mulla poistettiin kaksi noin euron kolikon kokoista palaa.

Tulin raskaaksi (kolmas lapsi) kesken seurantaprosessin ja viimeinen kontrolli tehtiin kun olin muistaakseni viikolla 14. Itse asiassa mun ihana polilääkäri kehottikin mua tekemään lapsen, jos vielä haluan, siinä vaiheessa kun olin ollut vuoden "puhdas".

t. 14

Vierailija
45/46 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jollain olis vielä jotain kommentoitavaa...

Vierailija
46/46 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap vielä palstalla käynyt? Miten tutkimukset ja hoito etenivät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi