Minkälainen mekko minulle sopisi parhaiten? (kun mikään ei sovi..)
Kaverin häät tulossa ja pitäisi joku mekko löytää... raskauskiloja vielä aika paljon jäljellä, malliltani olen aikalailla päärynä, mahassa ällöttäviä roikkumakkaroita ja isot rinnat. (yöks minua!) Mutta jotain pitäisi päälle laittaa...MUTTA MITÄ??? Auttakaa mua!
Hiukset minulla on pitkät, miten ne laitan?
Kommentit (26)
muistaakseni ainaki Sokoksella on ilmanen pukeutumisneuvoja, joka auttaa sen oikeen vaatteen löytämisessä, ei ostopakkoja tai velotusta...
niin olisin iki-onnellinen! :)
tai jos joku kertoisi, mistä lähtisin etsimään..
ap
itsekin olen vähän päärynämallinen, ja jos mekko on hyvännäköinen alaosasta, yläosa ei istu tai toisinpäin. Kannattaa katsella myös hametta ja erillistä yläosaa. A-linjainen hame luultavasti sopii sinulle.
Jumbossa kävisin Your Facen ja Modan liikkeissä ja Stockalla, ehkä myös Aleksilla. Itse löydän myös Espritiltä vaatteita, mutta siellä ei ehkä ole niin kään juhlavaatteita, vaan enemmän arkeen.
Jumboon, käyt ModaBroncossa ja katot siitä sen edestä alennusrekit läpi. Niistä oon löytäny ihania mekkoja monta kertaa.
Edullisia mekkoja löytyy myös Vilasta, VeroModasta, tietty H%M:ltä, KappAhlista..
Hintavampaa vaikkakin myös alennettuja Aleksi13.
Itseasiassa, Prismastakin tekee välillä yllättävän hyviä löytöjä! Ja jos sulla on ylimääräsiä kiloja, ne on just sellasia vähän peittävämmän ja löysemmän mallisia. Joskus siellä on ihan mummokamaa, mutta oon törmänny tyylikkäisiinkin vaatteisiin!
sellaisilla muotoilevilla tiukoilla alushousuilla, oisko liivihousujen nimellä tms. Niitä saa esim. Lindexiltä ihan kohtuuhintaan. Istuu mekkokin paremmin.
hyvälaatuiset joustavat kietaisumekot sopivat miltei jokaiselle.