Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mekko minulle sopisi parhaiten? (kun mikään ei sovi..)

Vierailija
09.01.2011 |

Kaverin häät tulossa ja pitäisi joku mekko löytää... raskauskiloja vielä aika paljon jäljellä, malliltani olen aikalailla päärynä, mahassa ällöttäviä roikkumakkaroita ja isot rinnat. (yöks minua!) Mutta jotain pitäisi päälle laittaa...MUTTA MITÄ??? Auttakaa mua!

Hiukset minulla on pitkät, miten ne laitan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvälaatuiset joustavat kietaisumekot sopivat miltei jokaiselle.

Vierailija
22/26 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni ainaki Sokoksella on ilmanen pukeutumisneuvoja, joka auttaa sen oikeen vaatteen löytämisessä, ei ostopakkoja tai velotusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisin iki-onnellinen! :)

tai jos joku kertoisi, mistä lähtisin etsimään..

ap

Vierailija
24/26 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen vähän päärynämallinen, ja jos mekko on hyvännäköinen alaosasta, yläosa ei istu tai toisinpäin. Kannattaa katsella myös hametta ja erillistä yläosaa. A-linjainen hame luultavasti sopii sinulle.

Jumbossa kävisin Your Facen ja Modan liikkeissä ja Stockalla, ehkä myös Aleksilla. Itse löydän myös Espritiltä vaatteita, mutta siellä ei ehkä ole niin kään juhlavaatteita, vaan enemmän arkeen.

Vierailija
25/26 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumboon, käyt ModaBroncossa ja katot siitä sen edestä alennusrekit läpi. Niistä oon löytäny ihania mekkoja monta kertaa.

Edullisia mekkoja löytyy myös Vilasta, VeroModasta, tietty H%M:ltä, KappAhlista..

Hintavampaa vaikkakin myös alennettuja Aleksi13.

Itseasiassa, Prismastakin tekee välillä yllättävän hyviä löytöjä! Ja jos sulla on ylimääräsiä kiloja, ne on just sellasia vähän peittävämmän ja löysemmän mallisia. Joskus siellä on ihan mummokamaa, mutta oon törmänny tyylikkäisiinkin vaatteisiin!

Vierailija
26/26 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisilla muotoilevilla tiukoilla alushousuilla, oisko liivihousujen nimellä tms. Niitä saa esim. Lindexiltä ihan kohtuuhintaan. Istuu mekkokin paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä