Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko mieheni steriloitu ?

Vierailija
09.01.2011 |

Miten pystyn ottamaan selville, että onko uusi mieheni steriloitu ? Luulen että "yritämme lasta" - vaikka äijä on käynyt vetämässä putkensa poikki.

Miten saisin todistettua asian ? Älkää ehdottako "keskustelkaa" tai "luottamus" juttuja. Salapoliisi / nalkkiinsaamis vaihtoehdot ykkösenä tässä. Jos jää kiinni jätän heti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sillä jo lapsia?

Vierailija
2/8 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kerrot miehelle onnesta hehkuen että vihdoin tärppäsi ja olet raskaana :)

Reaktio paljastaa takuuvarmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin innokasta tutkailua!

Vierailija
4/8 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota "olen raskaana" - jutttua.. josko pokka pettäis?

Mistä moista epäilet??

Vierailija
5/8 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie näyte tutkittavaksi lapsettomuusklinikalle. Joudut vähän selittämään klinikan väelle, miksi sinä tuot näytteen. Varaudu siihen, että näytteen antamisesta kysellään tarkkoja kysymyksiä.

Jos siittiöitä on nolla, asia on selvä. Vasektomiasta jää n 2 mm pituiset arvet kivespussien iholle eli sieltä karvojen seasta eivät kyllä erotu ellei ole paha keloiditaipumus.

Vierailija
6/8 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uusi mieheni on tyhjätasku ja ikuinen poikamies. Lisäksi asutaan ulkomailla..Vauvakuume on vaan kova ja rakastankin tuota renttua.

Oon vaan alkanut vähän epäilemään..

Missä ne arvet muuten näkyy, jos näkyy ?

AP

Vierailija
7/8 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle tehtiin vasektomia muutama vuosi sitten, kun meidän lapsiluku tuli täyteen. Minä en ainakaan niitä jälkiä/arpia erota, vaikka olen ihan valossa niitä etsinyt. ;) Että voi olla hankala tosiaan sieltä karvojen seasta niitä arpia alkaa etsiä.

Entäs jos valittelet muutamana aamuna huonoa oloa ja epäilet olevasi raskaana, luulisi miehen jotenkin reagoivan jos ko. toimenpide on tehty. Tuollainen huono olohan voi sitten "paljastua" ihan vain alkavaksi flunssaksi tms.

Ihme ukko, jos ei ole tuollaisesta kertonut sinulle. Oletteko olleet pitkään yhdessä? Entäs puhuneet lapsen hankkimisesta? Luulisi viimeistään tuossa vaiheessa kertovan, jos ei lapsia pysty siittämään.

Vierailija
8/8 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo tossa edellä toi arpijuttu. Onko se arpi muuten pussien etupuollella vai takapuolella, tai kenties sivulla ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä