Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi otat minut kaveriksi facebookissa, mutta et anna nähdä

Vierailija
09.01.2011 |

seinääsi? Eikö olisi paljon fiksumpaa painaa ei?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä enemmän kavereita, sen suositummalta tyypiltä vaikuttaa.... Monella tämä tyyli, ei haittaa vaikka ei olisi edes nähnyt "kaveria", kunhan löytyy listasta.

Vierailija
2/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyydät päästä kaveriksi, jos ihminen ei ole niin läheinen, että tietäisit hänen näyttävän sinulle tietonsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juoruta sitten koko työpaikalle.

Miten on mahdollista että joku vielä luulee ettei naamakirjaan oteta muita kuin lähimpiä ystäviä ja perheenjäseniä?

Oletteko koskaan kuulleet verkostoitumisesta?

Vierailija
4/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näe mitään, mitä teette verkostolla jossa ei ole viestintää?

Vierailija
5/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kumminkin tunnen sinut, mutta et ole niin läheinen, että haluaisin jakaa elämäni tapahtumia kanssasi. Siksi.

Vierailija
6/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näe mitään, mitä teette verkostolla jossa ei ole viestintää?

no on sulla ainakin yhteystiedot, mistä saada tyyppi kiinni ja voit lähettää viestejä.

Vierailija
7/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan silti pitää FB:n kaveripiirijuttuna, en halua että sieltä lähtee sitten jutut kiertämään pitkin sukua.

Vierailija
8/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on uusi profiili, niin jostain syystä uuden kaverin kohdalla sinulle näkyy vain tiedot, jossa lukee että vain osa kavereista näkee. Vasemmalla on palkki, josta voit valita seinä kohdan ja pääset näkemään sen jälkeen seinän.

Vierailija
9/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska en pääse seinälle, en voi edes nimipäivää toivottaa, niin onko tapana että sitä toista ei sitten päästetä omalle seinälle vastavuoroisesti? En ymärrä. Mieluummin sitten poistan heidät kokonaan, koska en ymmärrä mikä merkitys on ihmisellä jolle ei voi puhua? ap

Vierailija
10/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yv viestit pelitä kuitenkin vaikka seinää ei nää. muistaakseni mulla on pari kaveria, joiden kanssa ei nähdä toistemme seiniä, mutta laittelemme yv viestejä.

keksin juuri, että skypen kautta toimii viestit hienosti. viestit pongahtaa ruudulle ilman että mitään tarvii availla. toimii hyvin ja näppärästi. meillä skype kuulokkeet hajosi enkä ole nyt heti uusia hankkimassa, mutta pikaviesteihin tosi näppärä juttu. mie tykkään...

Vierailija
11/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinänsä näkymisen. Poistin koko kaverin, koska eihän tuossa kaveruudessa ole mitään järkeä. Haali vissiin vaan mahdollisimman paljon kavereita. Poista moiset kaverit kokonaan.

Vierailija
12/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille vitun ala-asteiakaisille pojille, 100v sitten naapurille, ym ym ym...

Mutta on toki mukavaa saada yhteys jos haluaa tai silloin tällöin YV:llä kysellä kuulumisia ym. Mutta seinäjutut ei nyt vaan kuulu kaikille..

Sikset pääse seinälleni, mutta pidän sinut kaverina koska tunnemme :)

Vierailija
13/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille vitun ala-asteiakaisille pojille, 100v sitten naapurille, ym ym ym...

Mutta on toki mukavaa saada yhteys jos haluaa tai silloin tällöin YV:llä kysellä kuulumisia ym. Mutta seinäjutut ei nyt vaan kuulu kaikille..

Sikset pääse seinälleni, mutta pidän sinut kaverina koska tunnemme :)

salaisimmat ja henk.kohtaisimmat jutut kannata käydä ihan muualla kun fb:ssä. Se kun tunnetusti väliin pettää noissa yksityisyysasetuksissa ja ne "salaiset" päivitykset voi näkyä koko fbkansalle.

Vierailija
14/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari lukioaikaista kaveria on sellaisia, etteivät koskaan kuuntele minua, jauhavat vaan loputtomasti omaa levyään. Hirveitä energiasyöppöjä, ja kun molemmat saivat lapsen, niin homma karkas ihan käsistä. En pidä heihin yhteyttä irl ollenkaan, mut ois tuntunut liian tylyltä kieltää kaveripyyntö. Mä tiedän (koska olen tuntenut heidät 20 vuotta) että ne jutut on sellaisia, että sieltä tupsahtais pitkät litaniat minun seinälleni siitä mitä oma ihmelapsi on tänään tehnyt, sanonut tai minkälaisen pökäleen kakannut, enkä kaipaa sellaisia uutisia.

Vierailija
15/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutut vain joillekkin???

Vierailija
16/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tajua, mitä järkeä on lähettää kaverikutsuja ja sitten piilottaa seinä.

Vierailija
17/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tehdä erilaisia asetuksia eri henkiköille, mutta en osaa, siksi on joko tai eli seinä näkyy tai ei näy.

Yks vanha luokkakaveri esim. kirjoitti seinälleni, että olet kuulemma eronnut, mitä sulle kuuluu nyt?

En ollut erostani vielä puhunut läheisemmillekään kavereilleni, eli juuri tällaista puolivillaisten tuttujen huutelua en seinälleni kaipaa. SAmoin joku kuvani oli mennyt jakeluun seinältä sukulaisen kautta, ei mikään intiimi, mutta oma lapsi. Siksi rajaan nämä häröt pois.

Niin eikö olis fiksumpaa pitää seinä kaikille ja rajata tietyt jutut vain joillekkin???

Vierailija
18/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et en osaa näitä FB:n säädöksiä ja välillä seinä menee pois, jos rajaan esim. henk. koht, kuvani pois osalta...

Vierailija
19/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaveria", jotka pyysivät kaveriksi ja sitten salasivat seinän. Ihmeellistä. Miksi sitten edes pyysivät? Poistin kummankin ja ap, sinuna poistaisin tuon myös kavereista.

Sinänsä mä en ymmärrä, miksi joku käyttää Fbookia jossain intiimissä kirjoittelussa. Mulle ainakin Fbook on sellainen, että sinne kirjoitetut asiat saa painaa vaikka lehteen mun puolesta. Lähimpien ystävien kanssa "salaisuudet" jutellaan ihan muita kanavia pitkin. Fbookin käsitän enemmän sellaisena verkostoitumispaikkana ja tapana kuulla vanhojen tuttujen kuulumiset pintapuolisesti.

Vierailija
20/21 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä joilla ei seinää ole eivät tahtoisi JUURI MINUN sitä näkevän. Olen vain ajatellut että he eivät tahdo jakaa elämäänsä siellä tai ovat muuten vain laiskoja vastaiselmaan seinälle tuleviin vieteisihin. Mulle siis ihan sama onko sinulla seinää vai ei..saatika että pohtisin miksi se on juuri minulta piilossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän