Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksen ole koskaan oppinut käyttämään asettimillisia tamponeja?

Vierailija
08.01.2011 |

En saa tamponia asettimesta ulos ja sitten onkin jo kädet ja kaikki veressä. Asetin liukuu otteessa väkisin. Tavallisen tamponin joudun melko usein survomaan suinpäin, mutta tuntuu helpommalta laittaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman asetinta. Tamponi takertuu ja joudun repimään sen ulos ja sit sattuu. Olen kokeilut rasvan kanssa eikä auta. En saa myöskään työnettyä tarpeeksi syvälle.

Tai siis kokeilin viimeksi joskus 15 vuotta sitten, aikaa ennen lapsia. Voihan se olla, että menis paremmin nykyään, kun on vähän väljempi 3 lapsen jälkeen.

Asettimen kanssa ei ole mitään ongelmia. Sopii mulle.

Vierailija
2/6 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkosten kanssa se on pakkokin tehdä, koska asetin saattaa mennä sisäkkäin, mutta tamponi jää yhä asettimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä tamponi asettimesta puolisen senttiä ulos jo ennen laittamista. Vuokkosten kanssa se on pakkokin tehdä, koska asetin saattaa mennä sisäkkäin, mutta tamponi jää yhä asettimeen.

mutten taida vaihtaa kun olen nyt ob:hen ja pirkkatamponeihin tottunut jo. Tuli vaan mieleen tuosta toisesta tamponikysymyksestä, ei tämä mikään ongelma ole. Mut jos joskus olen vaikka likkakaverilta lainannut tamponia, niin olenkin saanut väärän tms.

Vierailija
4/6 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ob:n asetin on parempi, mitä tampaxin, koska siinä on reikiä reunassa, joista saa paremman otteen.

Vierailija
5/6 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat tamponit, mitkä ylipäätään saan sisääni, ovat tampax compac -muoviastettimelliset tamponit.

Ja kuitenkin tarvitsen asettimen, ilman sellaista tamponi putoaa pyttyyn tai jää muuten vaan liian alas.

Että näin ronkeli olen minä.

Vierailija
6/6 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole koskaan edes kokeillut tamppoonia