Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko 3 kuukauden seurustelun jälkeen jo varma, että

Vierailija
08.01.2011 |

kyseinen mies olisi elämäsi suurin rakkaus ja tuleva aviomiehesi?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään en ole. 7 vuotta takana.

Vierailija
2/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran nuoria oltiin (17 ja 19) ja mies armeijassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kosi silloin ;)

Vierailija
4/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja takana yhteiseloa jo 19 vuotta. Ja suhteemme sen kun paranee. ;)

Vierailija
5/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenikin asian suhteen ennen kuin 3 kk meni umpeen... no parin vuoden seikkailu siitä sitten tuli, nyt mies on ex.

Vierailija
6/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhtä varma olen vielä näin 15 vuoden jälkeenkin.

Vierailija
7/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen luokse 4kk tapaamisesta. Nyt on oltu yhdessä yli 12 vuotta ja olen aivan varma että on elämäni mies. Jos jäisin leskeksi, eläisin yksin loppuelämäni.

Vierailija
8/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen luokse 4kk tapaamisesta. Nyt on oltu yhdessä yli 12 vuotta ja olen aivan varma että on elämäni mies. Jos jäisin leskeksi, eläisin yksin loppuelämäni.

17 vuotta ehdittiin olla yhdessä ja saada 3 lasta ja sitten jäin äkillisesti leskeksi. En kuitenkaan elä loppuelämääni yksin, koska uusi rakkaus löytyi yllättävän läheltä: mieheni veli, joka oli eronnut vaimostaan hieman ennen veljensä kuolemaa.

Elämä on joskus kummallista!

Vierailija
9/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli raskaana jo 6 viikon tuntemisen jälkeen aja ajateltiin että ollaan yhdessä niin kauan kuin tuntuu mielekkäältä. No edelleen ollaan onnellisesti yhdessä, kohta 4 v. yhteistä taivalta takana ja 2 lasta :) :)

Joskus asiat vain menevät hyvin.

Vierailija
10/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oltiin 3 kk seurusteltu, olinkin jo raskaana yhteisestä päätöksestä.

Mutta ikää oli silloin 20 vuotta ja ajattelin vain miehen ulkonäköä ja sitä, miten paljon haluan häntä.

Oltiin yhdessä kauan, yli 15 vuotta, mutta olisi ollut parempi erota jo alkuaikoina ja jättää lapsi tekemättä.

Nyt olen yh, enkä ihan äkkiä ketään huoli ainakaan ulkonäön perusteella. Olen ollut yksin jo vuosia, en ole miestä hakenutkaan mistään, vaikka lapset jo isoja.

Vierailija
11/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmästä varmuudesta en sitten mene sanomaan

Vierailija
12/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen tunne, että "tässä se voisi olla".

Muiden kanssa olin aina tiennyt, että vaikka tyyppi sinänsä oli jotenkin kiihottava ja ok niin loppuelämääni en senkanssa haluaisi viettää. Eikä sekään todennäköisesti mun kanssani. Paninkin aina nopeasti poikki. TÄllä kertaa ei tarvinnutja nyt on 20v.

Vierailija
13/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kk kohdalla menimme naimisiin ;)

Vierailija
14/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei hän suuri rakkauteni ollut silloin eikä ole vieläkään. Yhdessä on oltu reilut 13v ja kolme lasta. Varmaan jatketaan yhteiselämää tulevatkin vuodet, viihdymme hyvin yhdessä ja perheenä. Ja kai mä olen häntä oppinut rakastamaankin ajan mittaan.

Vierailija
15/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ajatellut niin tarkkaan mitään naimisiinmenoja sun muita, olin vasta 15v. Mutta olo oli vain niin täydellinen juuri tämän nuoren miehen kanssa (olin jo parin muun kanssa ehtinyt seurustella, vaikka nuori olinkin).

Ja edelleen olen samaa mieltä. Yhdessä oltu 14 vuotta, ja viime vuosina saatu 2 ihanaa lasta...

Vierailija
16/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaankaan ollut(mutta nyt olen-15 vuotta yhdessä)!

Vierailija
17/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin oli mieskin, muutti nimittäin toisesta maasta luokseni kun olimme tunteneet n. 6kk. (Ja ihan "hyvästä" länsimaasta eli ei vain parempien olojen perässä.)

Nyt, 1,5 vuotta myöhemmin, ollaan naimisissa ja vauva tulossa. Ei kaikki ole ruusuista ollut mutta varmoja ollaan edelleen, että yhdessä pysytään ja rakastetaan :)

Vierailija
18/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk:n seurustelun jälkeen minä olin raskaana ja menimme naimisiin, ja minä mietin oikeasti vielä alttarillakin, että "oikeesti, tämänkö kanssa mun pitäisi loppuelämäni viettää?"

Mutta olin luvannut miehelle edes yrittää, ja minä arvostan rehellisyyttä yli kaiken. Siitä lupauksesta on nyt 6 vuotta, lapsia on tullut toinen lisää ja kolmas on suunnitteilla. Vieläkin joskus mietin, että tässäkö sitä pitää pysytellä loppuelämänsä, mutta suurimman osan ajasta yritän edelleen.

Vierailija
19/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin moni on paksuna parin kk päästä tapaamisesta? Vahinkoja?

Vierailija
20/27 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut ja toivoin että tämä olis kestävää. Puoli vuotta tapaamisesta mies kosi, ja mä olin ihan onnesta soikeena!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän