Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalilla käynti "ahdistaa" ja silti haluaisin siellä käydä :/

Vierailija
08.01.2011 |

Hitto soikoon tämän sosiaalisen pelokkuuden kans, eikö tana kele tästä millään pääse?? Lääkitys menee, käyn terapiassa, ja silti...

Aloitin kuntosalilla käynnin taas pitkän tauon jälkeen, ja kyllä ahdistaa.. nolottaa mennä laitteisiin, kun tuntuu että joku seuraa ja katsoo, että onpa kömpelö jne.. jotkut laitteet on sijoitettu niin, että ovat ihan ohjaajien tiskin vieressä, etenkin niihin hävettää mennä, kun tuntuu että katsovat. Katsovatko he?

Paniikki iskee ja tuntuu vaan ahdistavalta :( Ja aikuinen ihminen olen!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihava...

Mutta kyllä siellä toinen ohjaajista katsoo pitkään, ihan oikeasti, en sitä kuvittele.

ap

Vierailija
2/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin aloituksesta, että ahdistus on samanlaista kuin mulla. haluaisin käydä salilla, mutten vaan ehdi ja saa aikaiseksi. Kun otan kokeeksi kk kortin, koko ajan on stressi päällä ja tunne, että taas pitäisi olla menossa. Sitten olen helpottunut ku kortti loppuu. Mutta salilla käynnistä tykkään kovasti ja ihanaa se on kun vaan ensin pääsisi sinne paikan päälle.

ja nyt olen taas kahden vaiheilla, ottaako kortti vai ei. Ahdistaa, jos on kortti ja täytyy stressata kuntoilusta. Ahdistaa myös, jos ei koskaan pääse salille...

ja ap:lle, sinne vaan, oma kuntoilu siellä ihmisillä kiinnostaa enemmän kuin muiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntoilijaa, ettei sinua ap kukaan siellä kyttää. Nyt varsinkin uuden vuoden lupausten jälkeen salit ovat pullollaan ensikertalaisia, ikilaihduttajia ja muita "ei-niin-sporttisia" tapauksia, sinne häviää hyvin massaan. Ja ne työntekijät nyt on vaan siellä duunissa, ei niitten katseista tarvii välittää. Ehkä tylsistymistään saattavat jäädä jotakuta seuraamaan hetkeksi katseellaan, mutta sehän voi olla kuka tahansa, jota ne katselevat.

Relaa ap, ei sua kukaan tuijota. Jos joku tuntuu kyttäävän, niin hymyile takaisin. Pian ne jo katsovat sinun timmiä kroppaasi siellä ;)

Vierailija
4/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omissa touhuissa on riittämiin.

Vierailija
5/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ap:lla. Ja ongelma jatkuu lenkkeillessä, tanssiessa, ryhmäliikuntatunneilla, uimahalleissa...

Että kiitos vaan koulun liikuntatunnit!

Vierailija
6/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan sellainen, että jos koen jonkun katsovan minua, niin kiusaannun ja sitten oikeasti todella olenkin kömpelö :/

Vaikka todellisuudessa olen ihan ok-näköinen, niin silti aina ajattelen, että olen jotenkin omituinen tapaus joka paikassa :(

ap

Vierailija
7/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota vaikka oma traineri pariksi kerraksi niin tiedät hieman mitä missäkin laitteessa tehdään, jos tuntuu kömpelöltä.

Ja näin miehenä vaikuttaa siltä, että melko suuri osa naisista tekee liikkeet väärin, koska vastus tai paino on liian pieni edes minkään asteen laihduttamiseen.

Koskaan en katso salilla mitä muut tekevät, ellen sitten jotakin teknjisesti taitavaa ottaekseni oppia. Ja silloin kohteikliaisuudesta kysyn jotain, ettei luule erikoiseksi - "mikä ihme kyylä toikin...".

Salista riiippuen työntekijät saattavatkin katsoa. Silloin on hyvä paikka kysyä neuvoa. Ilmaisia tippejä ei anneta kovin montaa kertaa, joten hlökunnan mahdolliset seuraavat katseet loppuvat piakkoin. Kokemuksesta voin sanoa, silloin en osannut, nyt osaan jo.

Sinne siis vaan.

Vierailija
8/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan lähes kaikki ovat jonkin verran epävarmoja itsestään, mutta sitä ei vaan myönnetä. Sinä ap olet ehkä tavallista herkempi tulkitsemaan muiden reaktioita sinusta johtuviksi. Ajattele, että tuntosarvesi ovat vähän liian herkkinä ja ylireagoivat ärsykkeisiin. Selitä siis itsellesi, mistä on kyse tuossa sosiaalisten tilanteiden pelosssasi. Ja sitten kun seuraavan kerran tunnet itsesi kömpelöksi niin koita hymähtää itsellesi ja vaikka naurahtaa ääneen köntystämisellesi. Se on toiminut minulla, olen hitaasti oppinut nauramaan itselleni ja huomannut, että melkolailla kömpelöitä me kaikki ollaan.

Koita vaan jaksaa käydä salilla, sitten kun kuntokin alkaa kohota ja liikeradat oppii, niin kuntoilussa unohtuu ne muut ihmiset!

t. kutonen

Vierailija
9/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viereen kunnolla, että miten ne liikkeet tehdään? Saat varmuutta (jos olet oikeasti aloittelija) ja varmaan tehoakin treeniin. Pyydä tekemään kunnon ohjelma, joten tiedät itsekin, mitä liikkeitä pitää tehdä.

Vierailija
10/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toinen samanlainen, joka ulospäin näyttää itsevarmalta ja miettii koko ajan, näytänkö tyhmältä.

Se saatan olla jopa minä.

Vierailija
11/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sellaselle salille missä ei ole kaikkea turhaa hömpänpömppää ohjaajineen..

Sinne vaan mummojen ja pappojen sekaan rohkeesti kokeilemaan ja treenaamaan. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä