Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mitäs sanoisit tämmöisestä miehestä:

Vierailija
08.01.2011 |

- ei käy ikinä ruokakaupassa

- ei osallistu koskaan lapsen vanhempainiltoihin tms

- ei käy ikinä vaimon sukulaisten / kaverien luona

- ei osta vaimolleen lahjoja eikä kukkia

- tekee ruokaa ehkä kerran viikossa

- polttaa

- juo viinaa kotona noin kerran kahdessa viikossa

+ täyttää ja tyhjentää tiskikoneen

+ tekee viikkosiivouksen joka viikko

+ ei käy baareissa eikä tuhlaa rahaa oikeastaan mihinkään

+ hoitaa lasta aina kun tarvis

+ leikkii ja muutenkin tekee lapsen kanssa kaikkea

+ halaa, pussaa ja puhuu paljon

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan suurin mikä tässä mättää on tuo miehen välinpitämättömyys sukuani kohtaan...

miksi pitäisi väkisin (vain velvollisuudesta) kyläillä, jos ei oikeasti kiinnosta. Itsekään en moista harrasta kuin niiden kanssa, kenestä oikeasti pidän, oli kyse sitten omista tai miehen sukulaisista.

Ärsyttää kun joka paikassa on aina ns outolintu, mies on mutta ei missään mukana. Helpompaa olis olla sit sinkku...

Vierailija
2/26 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetuntoinen mahdollisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska

Vierailija
4/26 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska

Vierailija
5/26 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei käy sukulaisten/kavereiden luona"

Vierailija
6/26 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti työtön mätisäkki

Vierailija
7/26 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihan jees, paitsi tuo kyläilemättömyys on aika paha miinus...

Vierailija
8/26 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan miks pitäs, tuntemattomia ihmisiä.

Vierailija
9/26 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan miks pitäs, tuntemattomia ihmisiä.

Vierailija
10/26 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain tuo ettei osallistu koskaan lapsen vanhempainiltoihin kuulostaa vähän ikävältä. Ja tupakointi on tietysti huono juttu. Muuten ihan ok.

Ruokakaupassa käynti ei ole musta mitenkään ikävää, käyn mielelläni itse. Ei olisi ihanne ettei mies koskaan kävisi mun sukulaisteni tai ystävieni luona, mutta ehkä siihen olisi joku hyvä syy. Kukkia osaan ostaa itse itsellenikin, ja minusta on vain parempi kun ei ostella ihmeemmin lahjoja aikuisten kesken. Ruokaa ei mun puolestani tarvitsisi laittaa muuten ollenkaan, paitsi tietysti lapsille silloin kun mä en ole paikalla. Mielelläni hoidan muun ruokahuollon niin saanpahan just sellaista ruokaa kuin haluan.

Plussaa että tyhjentää ja täyttää tiskikonetta ja tekee viikkosiivouksen - ei tarvitsisi enää palkata siivoojaa!

Mulle on yhdentekevää käykö mies baareissa, kunhan ei nyt koko ajan niissä luuhaa. Pari kertaa kuussa alkoholia kotona on paljon harvemmin kuin itse sitä käytän, toki jos vetäisi hirveät oksentelukännit niin sitä en voisi sietää.

Tärkeintä että hoitaa lapsia ja leikkii niiden kanssa paljon, halaa ja pussaa ja puhuu.

Kuulostaa näillä aloitusviestin tiedoilla ihan hyvältä mieheltä.

Vierailija
11/26 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok mieheltä. Plusssaa tuo kun ei välitä kylässä käynnistä, en minäkään.

Vierailija
12/26 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi rassaa se, että ei halua olla heidän kanssaan tekemisissä. Valitsee kuulemma kaverinsa itse. Vuosien varrella suku on tottunut siihen, eikä enää ihmettele, mutta musta tuntuu edelleen pahalta. Tilannetta ei voi enää korjata, niin kauan aikaa on kulunut. Eli tämä on se ainoa asia, joka miehessäni ja suhteessamme mättää... AP

Vierailija
13/26 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä!

Vierailija
14/26 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei silloin juo liikaa kotona, kun juo eli siitä ei koidu ongelmia.

Vierailija
15/26 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy koskaan ruokakaupassa. Etenkin perheissä jonkun pitää käydä ja minusta on outoa jos jokin noin useasti tapahtuva toiminto on vain toisen vastuulla.

Samoin en ymmärrä miehiä, jotka eivät käy vanhempainilloissa (nykyään tosin yhä vähemmän sellaisia, ennenvanhaan se varmaan oli "naisten työ").

Kyläilemättömyys (varsinkin jos se liittyy vain naisen sukulaisiin ja kavereihin) on myös aika omituista.

Tupakointia en pidä fiksuna kenellekään.

Onneksi plussiakin aika paljon, tosin nekin minulle puolisovalinnan kriteerinä ihan itsestäänselviä.

- ei käy ikinä ruokakaupassa

- ei osallistu koskaan lapsen vanhempainiltoihin tms

- ei käy ikinä vaimon sukulaisten / kaverien luona

- ei osta vaimolleen lahjoja eikä kukkia

- tekee ruokaa ehkä kerran viikossa

- polttaa

- juo viinaa kotona noin kerran kahdessa viikossa

+ täyttää ja tyhjentää tiskikoneen

+ tekee viikkosiivouksen joka viikko

+ ei käy baareissa eikä tuhlaa rahaa oikeastaan mihinkään

+ hoitaa lasta aina kun tarvis

+ leikkii ja muutenkin tekee lapsen kanssa kaikkea

+ halaa, pussaa ja puhuu paljon

Vierailija
16/26 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei silloin juo liikaa kotona, kun juo eli siitä ei koidu ongelmia.

Vierailija
17/26 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä en ole puutetta kokenut, pikemmin päinvastoin. AP

Vierailija
18/26 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni käy kyllä ruokakaupassa, mutta ei osallistu vanhempainiltoihin, mutta joululuhliin yms. kylläkin. Käy kylässä, mutta ei nauti niistä. Ei vaan pidä paljosta määrästä ihmisiä, minä taas olen se sosiaalisempi puolisko, enkä jäisi mistään hinnasta lasten vanhempainillasta tms. pois.

Mun mies ei enää polta ja alkoholia juo silloin tällöin, kuten itsekin juon. Meilläkään mies ei käy baareissa ja hoitaa kyllä lapsia ja on paljon muutenkin niiden kanssa, vaikka paljon tekee myös töitä.

Meille ei kylläkään tee viikkosiivousta, se on minun hommani. Mutta talomme on remontoinut uuteen uskoon katosta lattiaan:) Eli kelpaa vikoineen, kun noita plussiakin löytyy:)

Vierailija
19/26 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisikin pitää itseään täydellisyytenä.

Onko mies töissä vai aina vain kotona? Jos se eläisi yksin niin se varmaan eläisi makkaralla ja voileivillä eikä edes juuri muusta uneksisi. Mulla tuttuja kaksi yksinäistä miestä ja elävät valmisruoalla (aina valmista pyttipannua tai makkaraa) ja voileivillä. Todella surullista. Annat miehellesi arvokkaan lahjan jos käyt kaupassa, ostat ja valmistat ruoat. Hänellä ei ehkä olisi mielikuvitusta siihen ja jäisi liian köyhäksi. Ehkä tuntee, ettei "osaa" ostaa sulle oikeita asioita, mutta voisi varmaan joskus lähteä mukaan kantamaan sulle tavaroita. Ihan vain seuraksi.

Miehesi ei kuitenkaan kuulosta miltään luuserilta eikä taida ollakaan, koska on partnerisi. Nukkuuko se vaatteet päällä niin kuin mun yksinäinensusi tuttuni? Siitä et kertonut mitään. Käykö se suihkussa kuinka usein ja hoitaa itsensä ja on sinulle "raikas" mies. Moni mies ei kestä, jos ei saa kännejä silloin tällöin. Se on joku tapa purkaa paineita, kuitenkin...

Vierailija
20/26 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi juuri tuo sosiaalinen puoli. Mutta meitä on moneen junaan. Itse en voisi elää tupakoivan miehen kanssa (kokemuksesta tiedän tämän).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä