Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako toipuva lapsi istua ostoskärryssä?

Vierailija
08.01.2011 |

Eilen kaupassa pieni tyttö istui ostoskärryssä, minä sitten ystävällisesti kysyin "etkös jaksaisi kävellä, iso tyttö jo olet" Isänsä siihen tokaisi että tyttö on toipilias.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toipilaan kengät ole sen puhtaammat kuin täysin terveenkään kakaran.

Vierailija
2/8 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako toipuva lapsi istua ostoskärryssä? Eilen kaupassa pieni tyttö istui ostoskärryssä, minä sitten ystävällisesti kysyin "etkös jaksaisi kävellä, iso tyttö jo olet" Isänsä siihen tokaisi että tyttö on toipilias.

Saa. Ei ole kiellettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko siellä kylttejä seinillä, missä lukee "lasten kuljettaminen ostoskärryn ostoksille tarkoitetussa tilassa on kielletty"

Vierailija
4/8 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko siellä kylttejä seinillä, missä lukee "lasten kuljettaminen ostoskärryn ostoksille tarkoitetussa tilassa on kielletty"

kauppakekuksissa olen tuollaisia kylttejä täällä pk -seudulla nähnyt.

Vierailija
5/8 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useissa kaupoissa olen nähnyt kieltolaput asiaan liittyen, varsinkin silloin lintuinfluenssapelon aikaan. Ihan perusteltuahan se on, ettei lapsi paskasilla kengillä sotke sitä ostoskärryä. Jos on niin iso, ettei mahdu istumaan siihen tarkoitetulla paikalla, kävelkööt. Jos ei jaksa kävellä, niin se on voi voi ja vanhempien päänsärky.

Vierailija
6/8 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli useissa kaupoissa kiellettyä kuljettaa lasta ostoskärryn ostoksille tarkoitetussa osassa. Ei sitä varmaan enää noudateta kovin monessa paikassa. Vaikka saisi kyllä noudattaa. Ällöttävää. Ties missä sekin penska rymynnyt vaatteissaan ja kengissään.

Toisaalta en tajua miksi kukaan kehtaa mennä huomauttelemaan vieraille ihmisille tuommoisesta. Enkä sitä, miten lapsi voi olla "toipilas" mutta ei tarpeeksi terve kävelläkseen kauppaa ympäri. Jos ei tolpillaan pysy, ei ole vielä toipilas vaan sairas ja oikea paikka on kotona.

Vierailija
7/8 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tuollaisia kieltoja nähnyt missään, mutta ei asutakaan kyllä pk-seudulla.

Toisaalta on kyllä hassua ajatella, ettei ihmiset osaisi omilla aivoillaan ajatella yhtään.

Kaikki mitä ei ole erikseen kielletty, on sitten sallittu. Ei osata ajatella, että OSTOSkärryt ovat nimenomaan ostosten, eivät ihmisten kuskaamista varten.

Vierailija
8/8 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketissa on juurikin tuollainen lappu seinällä ostoskärryjen luona. Taitaa olla melkein samoilla sanoillakin kirjoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä