Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveitä ihmisiä täällä =(

Vierailija
07.01.2011 |

Luin tota "laiha ja tissitön" vai "pullea ja tissit" -ketjua ja tulin kyllä tosi surulliseksi =(

Mä olen normaalipainoinen mutta tissitön. Ennen lapsia oli kuppikoko 75 A, nyt AA-kuppikin jää tyhjäksi. Mä haluaisin enemmän kuin mitään muuta normaalit rinnat. Mutta niitä ei voi ilman useita tuhansia euroja hankkia, enkä mä saisi varmaan kymmenessä vuodessakaan hankittua sellaisia säästöjä, että saisin silarit hankittua. Sitä paitsi ne on musta rumia.

Joten mitä mun pitäis tehdä, että mä en olisi muiden mielestä kuin mies??? Mä en ihan oikeasti voi käsittää, että aikuiset (?) naiset (ja miehet) kirjoittavat niin törkeitä juttuja naisista, joilla syystä tai toisesta ei ole juuri ollenkaan rintoja. Ollaanko me jotenkin ihmiskunnan alinta kastia sen takia? Pitäiskö meidän pysyä kotona neljän seinän sisällä loppuelämämme, ettei kukaan vaan joudu näkemään meitä? Entä ne miehet, jotka ovat meihin joskus rakastuneet. Pitäiskö heidän ottaa ero ja tilalle joku OIKEA nainen? Mä kun en ole nainen teidän muiden mielestä =(

Oletteko olleet koulukiusaajia ja haukkuneet uhrienne ulkonäköä? Vai teettekö sitä vaan täällä netissä? Mä olen ihan oikeasti järkyttynyt ja pahoitin mieleni tosi paljon! Tietenkin jokaisella on oma käsitys ihannevartalosta, niin naisilla kuin miehilläkin, mutta jotain rajaa siihen, miten rinnattomia naisia mollataan. Kun se ei ole edes itse aiheutettu "vika". Pöyristyttää!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on iso povi, mikä on kiinteä.

Jos vanhemmiten alkaa roikkua, leikkautan. Vielä ei pysy kynä alla :) Ja painoakaan ei ole liikaa. Normaalipainoinen olen. Haluan näyttää naiselta, en mieheltä(laiha tissitön)"

"Minä myös tyytyväinen, läskiä ei ole, silti

olen naisellinen ja eroottinen ja minulla naisen seksikkäät tunnusmerkit: Iso povi ja muodokas peppu."

"Laiha tissitön = turn off, koska ei ole

naisen näköinen, vaan alipainoisen miehen."

"Laiha ja tissitön näyttää

siis laihalta ja pieneltä mieheltä. Miehillähään ei ole rintoja. Harvoin laihalla naisella on myös kunnon takamusta."

"Onneksi ole normaalikokoinen

JA seksikäs! Minulta löytyy kunnon rinnat ja peppu ja silti läskiä ei ole. Hyvin tyytyväinen olen vartalooni. En haluaisia olla laiha ja tissitön= epäeroottinen"

"Pullukka tisseillä!!!

Haluan olla naisen näköinen, en miehen näköinen.

Miehetkin pitävät tutkimuksen mukaan kurvikkaista, ja inhokki oli mm. Kate Moss. Miesten mielestä paras vartalo oli kokoa 40 ja kurvikas. SE EI OLE SAMA KUIN HYLLYVÄ LÄSKI.

Nainen vaatii usein enemmän hoikkuutta. Mies tykkää, jos nainen on naisellinen, kurvikas(tissejä ja persettä) Ja ihan normaalia heteromieheltä ;) Miksi mies tykkäisi katsella tissitöntä laihaa, kun muistuttaa miestä? Ja tämä ei tarkoittanut laihaa, jolla tissit, niitäkin, siis hoikka, jolla muotoja."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla