Onko tuo lintujen ja kalojen massakuolema jotain ihmisen tekosia?
onko kenties kyse jotain tahallisesta organisoidusta jutusta vaiko saasteista vai onko kyseessä joku virus tai säteily vai ihan vaan selkeesti maailmanloppu?
Kommentit (25)
Olen varma että eläimet vaistoavan jonkun pahan, jonkun todella suuren uhkan tulevaksi.
kuin se, kun pakastevihenneksista löytyi lasin sirpaleita. Omallekin kohdalle näin pääsi käymään.
uudenvuodenyönä kuoli 5000 lintua.
loppiaisaattona kuoli tuhansia kyyhkyjä.
biologisesta sodankäynnistä kyse. mutta siis ei tuo nyt mitään lintuinfluenssakaan voi olla, jos ne linnut yhtäkkiä rapisevat alas oksilta? Pelottavaa, vaikka ei kai tämmöistä saisi hysterisoida mutta mielikuvituksen laittaa laukkaamaan tuommoinen.
2 000 000 kalaa kuoli tammikuun 2011 alussa.
http://dailyme.com/story/2011010600000216/fact-check-mass-bird-fish-dea…
Suosittelen jättämään murehtimisen sille ajalle kun tulee jotain todellisia ongelmia. Nämä kuuolemat eivät ole mitään epänormaalia.
Tavallista, että massakuolemia parin päivän välein ja yleensä kuuolleita lintuja vielä paljon enemmän.
Ihme vouhkaamista nyt liikkeellä joka asian tiimoilta. Hankkikaa joku harrastus!
Tässäkään kaupungissa ei olisi ainoatakaan tipua enää hyppimässä, jos linnut olisivat ilotulituspaukkeeseen kuolleet...
Mäkin pelkään että nyt on jotain pahaa tapahtumassa. Mayat ennustivat maailman lopun ensi vuodella. Ihan mahdollista että tarkoittivat jo tätä vuotta.
En mä sit oikein muuta keksi ku et voisko tosiaan ufot olla tulossa? Onhan se mahdollista että niitä on olemassa. Tuleeko sit rauhassa vai valtausmielessä... Joo, mielikuvitus laukkaa kyllä.. Tai sit on ilmakehässä jotain hapettomia kohtia tms. Jotai isoja auringon purkauksiakin on just tulossa.
Lintuja kuolee parvittain, samoin kaloja. Ihan normaalia ja yleistäkin.
Lue tuo linkki, jossa haastatellaan ornitologia.
Mäkin pelkään että nyt on jotain pahaa tapahtumassa. Mayat ennustivat maailman lopun ensi vuodella. Ihan mahdollista että tarkoittivat jo tätä vuotta.
En mä sit oikein muuta keksi ku et voisko tosiaan ufot olla tulossa? Onhan se mahdollista että niitä on olemassa. Tuleeko sit rauhassa vai valtausmielessä... Joo, mielikuvitus laukkaa kyllä.. Tai sit on ilmakehässä jotain hapettomia kohtia tms. Jotai isoja auringon purkauksiakin on just tulossa.
olen uskossa ja odotan Jeesusta. Mitään hätää ei siis ole, vaikka tapahtuisikin kamalia asioita.
Jos yksi lehti on löytänyt sellaisen asiantuntijan jonka mielestä tuo on normaalia niin se on nyt aika vähän kun kaikki muut asiantuntijat ovat toista mieltä. Pikaisesti tuota linkkiäkin vilaisin eikä siellä juuri näin suurista joukkokuolemista puhuttu. Italiassakin kuoli 8000 pulua! Tuo Ruotsin 60 lintua voisikin vielä olla normaalia.
olen uskossa ja odotan Jeesusta. Mitään hätää ei siis ole, vaikka tapahtuisikin kamalia asioita.
hienoa. Ja jeesus tulee ja ottaa sinut suurille käsivarsilleen ja kantaa turvaan kun me vääräuskoiset jäämme kärvistelemään. Miettikää nyt uskikset ihan itsekin miltä tuo kuulostaa. Hankkikaa vaikka harrastus.
ne jotka tietää asiasta jotain yrittää hyssytellä.
mutta olkaa mammat varuillanne, ei tuo ole normaalia.
älkää uskoko kaikkea mitä teille selitetään. tuollaiset joukkokuolemat eivät ole normaaleja.
Se on se tämän talven uusin vitsaus: kalainfluenssa!!!!!
Ja jotkut linnut kärsivät vielä viimevuotisesta lintuinfluenssasta.
monet haastateltavat ovat olleet joko pelästyneitä paikallisia tai harrastelijoita. Ne Italian pulut on ihan varmasti myrkytetty,se ei ole harvinaista. Mieti nyt itse jotain tuhatpäistä häiriköivää pululaumaa. Ja virallisia eläinkuolleisuustilastoja löytää googlettamalla,niistä näkee pitkällekin taaksepäin löydettyjä kuolleita eläinparvia,ihan käyrillä mennään.
Mä en voi ymmärtää miten jotkut ottaa tän niin kevyesti... Eihän tuollainen ole normaalia. Netti on toiminut jo ties kuinka kauan ja ihan varmasti näin isot massakuolemat olisi uutisoitu aiemminkin mikäli sellaisia olisi ollut eikä tämä olisi poikkeuksellista.
missä kaikissa maissa näitä on ollut?