Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi toisilla jää ne rinnat siihen A-kuppiin?

Vierailija
07.01.2011 |

Mä olen luullut, että kaikille naisille kasvaa kunnon rinnat eli ainakin se B-kuppi...t. C-kuppi

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 30v ja ei ne kasva vaik mitä tekis :) Olen 173cm ja 68kg,ja kuppi on A... raskaus ja imetysaikana oli B... Mutta empä kyllä isompia tarvikkaan:) harrastan lenkkeilyä ja lentopalloa,niin eipähän ainakaan lölly ja hölsky tiellä :D kyllä pienikin on kaunista ;)

Vierailija
2/17 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut muistan miten kälyni tuskaili tosi pienten rintojensa kanssa kun piti imettää eikä maito riittänyt. Ne maitorauhaset vaan oli niin´pienet. Hän oli sitä mieltä on paskapuhetta väittää ettei rintarauhasen todella pieni koko vaikuta maidon eritykseen mene tiedä sitten...ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luullut, että kaikille naisille kasvaa kunnon rinnat eli ainakin se B-kuppi...t. C-kuppi

No jos naisen pienin kuppikoko ois B, niin miksi sitä ei olisi nimetty A:ksi? Miksi olisi hypätty A:n ohi?

tv. E-kuppi (jos sillä nyt mitään merkitystä on)

Vierailija
4/17 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset jäävät kokoon 34 ja toiset taas ovat kunnon kokoisia 42-naisia? minkä takia joillekin jää kananaivot eikä äö kasva niinkuin kunnollisille naisille niinkuin mulle, pienirintaiselle ja hoikalle tapaukselle?

Vierailija
5/17 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohtimista! Kun keksit vastauksen tähän kysymykseen, voit alkaa miettiä seuraavia:

- miksi jotkut kasvavat pitkiksi ja jotkut jäävät lyhyiksi

- miksi joillakin on iso peppu ja siro yläkroppa, joillakin taas valtava vatsa hoikassa kehossa

- miksi joillakin on ohuet hiukset, joillakin paksut

- miksi toisilla on rasvainen iho ja toisilla kuiva

- miksi joidenkin hampaat ovat kauniissa rivissä ja joillekin kehittyy horottavat hampaat

- miksi joku puhuu kimittäen, toisen ääni taas on matala

- miksi joku ihminen on hyvin karvainen eri puolilta kroppaa, joku toinen taas ei

- miksi joku tykkää saman sukupuolen edustajista, joku toinen taas vastakkaisesta sukupuolesta

Kerro kun olet keksinyt vastauksen näihin niin mietitään sinulle lisää pohdittavaa!

terveisin AA-kuppinen, BMI 22-23

Vierailija
6/17 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi toisten rinnat eivät ehdi kasvaa isoiksi vaan jäävät pieniksi.

Vierailija
7/17 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on A-kuppinen ja epäilen että hän ei oikeasti saanut kunnon ravintoa aikanaan. Nyt 67-vuotiaana hänellä on terhakat pikku tisut. Itse olen 162 ja pyöreä C-kupeilla. Ne voisi laittaa imetyksien jälkeen vaikka niskan taakse solmuun ja pois tieltä.

Hän kadehtii mun tissejä ja minä ottaisin välittömästi hänen tissinsä.

Yhtä hyvin voisi kysyä miksi toisella on iso perse ja kapea vyötärö. Toisella taa hoikat jalat ja iso maha. Geneettistä!

Vierailija
8/17 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut muistan miten kälyni tuskaili tosi pienten rintojensa kanssa kun piti imettää eikä maito riittänyt. Ne maitorauhaset vaan oli niin´pienet. Hän oli sitä mieltä on paskapuhetta väittää ettei rintarauhasen todella pieni koko vaikuta maidon eritykseen mene tiedä sitten...ap

no mutta mitenkän näin omituinen asia sitten selittyy, että mulla käytössä kyllä b-kuppi vaikka oikeesti varmaan A (b vaan istuu paremmin) ja maito on hyvin riittäny täysimetykseen 6 kk ja aina vaan sitä tulee jonkin verran vaikka kuopus 3 vee.. että tuohon maidoneritykseen koko ei vaan vaikuta. Kuuluukohnan aloittaja niihin, joiden sisemmät häppärit roikkuu ulompien ulkopuolella? ihan vaan lukematta edes em. ketjua tuli mieleen

Vierailija
9/17 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaukseni liittyy mitenkään naisten häpyhuuliin? REPS :D ettei vaan sulla olis ongelmaa pienten rintojesi kanssa? Mut itse ajattelen maalaisjärjellä ett jos on tosi pienet maitorauhaset on maidon erityskin pienempää kuin isommilla rauhasilla eikö totta? Kälyni valitti just sitä kun maito ei riittänyt vaan poika oli koko ajan nälkäinen ja alkoi laihtua vaikka imetti sitä jatkuvasti yöt ja päivät vartin välein...ap

Vierailija
10/17 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imettänyt olen kumpaakin lasta puolisentoista vuotta, joista täysimetystä kummallakin 5kk. eli mulla tuntuu olevan tissit silkkaa rauhasta eikä yhtään rasvaa. toisaalta aivan hanurista tämä, mutta toisaalta, eivätpähän ole tiellä.

Vierailija
11/17 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut "normaalit" rinnat enkä näitä AA/A -minirintoja. Olin myös varma että imetyksestä ei tule yhtään mitään mutta kyllä se onnistui - ensimmäinen kerta elämässäni kun olen ajatellut positiivisesti rinnoistani.

Vierailija
12/17 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset jäävät kokoon 34 ja toiset taas ovat kunnon kokoisia 42-naisia? minkä takia joillekin jää kananaivot eikä äö kasva niinkuin kunnollisille naisille

Miksi jonkun jalka jää kitukasvuiseksi 35-kokoiseksi, eikä kasva tämmöiseksi kunnon jättiräpyläksi kuin mulla tää Kunnon Jalka kokoa 45?

Miksi niin moni suorittaa peruskoulun, vaikka sietäisi jäädä päästötodistus sieltäkin saamatta näillä tiedoilla.

Vierailija
13/17 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja geenit - miksiköhän ihmiset ovat erilaisia HALOO!

Vierailija
14/17 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"syö kanta nii tissit kasvaa" sanottiin joskus..

Mä söin usein ja tuli g80 :)

Vierailija
15/17 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksen onnistumisen kanssa ja maidon riittävyyden kanssa! T:AA:kupit omistava viiden äiti joka on imettänyt lapsia keskimäärin 1,1v:ksi asti. Täysimetystä n 4-5kk:ksi:)

Vierailija
16/17 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokanaisen pitäisi saada nauttia kunnon klyyvarista, jonka sieraimeen mahtuu vähintään yhden käden kaikki sormet!

Vierailija
17/17 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei imetys onnistu, eikä se ole koosta kiinni.