Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasteni isä kutsuu äitini katsomaan lapsenlapsiaan kysymättä minulta.

Vierailija
07.01.2011 |

Ja aion häipyä paikkakunnalta kyseisenä viikonloppuna. En halua olla äitini, eli lasten mummon kanssa missään tekemisissä ja jos lasteni siittäjä on mummon lapsiamme tapaamaan kutsunut, hoitakoot isukki mummon majoittamisen, kestityksen ja ottakoot luokseen viikonlopuksi.

Ainakin 100% varmuudella itselleni silloin lapsivapaa viikonloppu ja teen lastensuojeluilmoituksen jos kuulen että isä on jättänyt lapseni alkoholia ja rauhoittavia psyykelääkkeitä sekaisin käyttävän äitini hoiviin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on homma halussa, jatka samaa rataa.

Vierailija
2/6 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus vuodatuksiasi lukiessani miettinyt millainen lapsuus sinulla, psykomamma, on ollut ja onko mielenterveysongelmasi suoraa seurausta lapsuusajan laiminlyönneistä.

alkoholia ja rauhoittavia psyykelääkkeitä sekaisin käyttävän äitini hoiviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitukset tunnistaa? Yksi selkeä esimerkki on sujuva ja täysin virheetön teksti; yhdyssanat täysin kohdallaan jne. Se ei jotenkin natsaa sisällön kanssa - tulee pakostakin mieleen, että psyko on kuitenkin joku korkeastikoulutettu provoilija, tietty vähän pimeä, oikeastikin.

Vierailija
4/6 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen jos minut olisi aikanaan otettu huostaan lapsuuden perheestäni. Mutta vahinko on jo tapahtunut.

Onneksi mikään mahti maailmassa ei pakota minua olemaan tekemisissä marttyyriä esittävän sekakäyttäjä äitini kanssa, edes hänen hautajaisiinsa en aio osallistua vaikka sukulaiset miten paheksuisivat.

Aion piinata äitiäni koko hänen loppuelämänsä sillä, että en ole äitini kanssa väleissä ja teen kaikkeni, jotta äitini kuolisi tietäen olevansa maailman huonoin äiti.

Vierailija
5/6 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen jos minut olisi aikanaan otettu huostaan lapsuuden perheestäni. Mutta vahinko on jo tapahtunut.

Onneksi mikään mahti maailmassa ei pakota minua olemaan tekemisissä marttyyriä esittävän sekakäyttäjä äitini kanssa, edes hänen hautajaisiinsa en aio osallistua vaikka sukulaiset miten paheksuisivat.

Aion piinata äitiäni koko hänen loppuelämänsä sillä, että en ole äitini kanssa väleissä ja teen kaikkeni, jotta äitini kuolisi tietäen olevansa maailman huonoin äiti.

.. mennä terapiaan ja jos olet jo ollut, niin uudelleen?!

Joo. Äitisi pilasi sinun lapsuutesi. Niin teki. Nyt sinulla itselläsi on palikat käsissäsi sen suhteen, mitä teet elämälläsi ja millaisen siitä teet. Samoin sen suhteen, miten toimit omien lastesi suhteen, millainen äiti olet.

Luulen, että äitisi on myös oman lapsuutensa uhri.

Suosittelen että katkaiset välit äitiisi.

JA jos äitisi on mitä on, miten ihmeessä voit jättää lapsesi sellainen ihmisen hoiviin? Varsinkin kun et voi luottaa mieheesi, että jättääkö hän lapset sekakäyttäjä-mummolle ja itse lähtee hielumaan? Mitä siinä lastens.ilmoitukset auttaa?! Sahaat omaa oksaasi, toisaalta sinunkin lapsesi voivat olla kiitollisia jos heidät nyt huostaanotetaan, sillä kovin vakaalta vanhemmalta et itsekään vaikuta tuossa vihassasi.

Miksi et ota lapsia mukaan ja lähde? mies ja äitisi voivat viettää rattoisan viikonlopun sekaisin kaikkea vedellen?

Vierailija
6/6 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä. Kun surkuttelet sitä, että "minusta olisi tullut ihan normaali työtätekevä ihminen, mutta lapsuustaustani takia ..."

et ole maailman ainoa jolla on huonot lähtökohdat elämälle.

Etkäole maailman ainoa, joka jumiutuu siihen: kyllä minäkin olisin... jos minulla olisi ollut asiat kuten sulla..

tunnen yhden tällaisen, joka vetoaa aina siihen, että koska hänellä oli lapsena ja lapsuudessa tämä surkea epäkohta olemassa, sen takia hän on heikommassa asemassa, hänellä ei ole koulutusta, ei autoa, ei ajokorttia ei työtä, pienet tulot, jne jne

"hyvähän sinun on siinä.. olisi minullakin, jos minulla olisi lapsena ollut ..." tietämättä millaista elämänhelvettiä joku toinen on käynyt silti sen työpaikan saanut, eikä tuota tyyppiä kiinnostakaan, on jumissa kuten sinäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi