Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. Ottaisitko mieheltäsi suihin jos hän olisi

Vierailija
07.01.2011 |

pessyt alapäänsä edellisen kerran edellisenä päivänä, käynyt mm isolla asialla wc:ssä jonka jälkeen norm paperipyyhintä, ei pesua jne?

*Oks* eli en todellakaan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksiä vaikka pesulla olisi tullut käytyä edellisenä aamuna. kakalla käynnin jälkeen joko käyn pesulla tai en anna nuolla.

Vierailija
2/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en kysy että onko käynyt paskalla tai suihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies pippelistänsä kakkaa, enkä minä nuole pyllynreikää. Sen verran on hyvä hygienia, ettei ole mitenkään vastenmielistä. Itseasiassa aamupano on parasta, eikä siinä tarvii etukäteen pesulla käydä, enkä sen kummemmin kysele onko tullut käytyä kakalla edellisen pesun jälkeen. Spontaanisuus kärsii :-)

Vierailija
4/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin että mun mies pyyhkii aina "pelkällä" paperilla eikä mitään vesipesuja tee wc käynnin yhteydessä. Enhän mä sitä peräreikää nuole jos otan suihin?! En mä itekkään käy ennen sekstailua pesulla, suhkussa käyn kerran päivässä ja se riittää.

Vierailija
5/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ottaisin. Mutta silloin kun minulla on toivomuksissa että puolisoni ottaisi minulta niin käyn sitä varten ihan erikseen pesulla ja pidän huolta että olen sieltä puhdas. Ällöttäisi antaa nuolla jos on itsellä töhnäinen olo. Mukava kun naiset tekee niin ja haluan tehdä oman osani ettei se lopu hygieniakysymyksiin.

Vierailija
6/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehen kalu nousee kyllä poispäin perseestä, joten naamani on reilusti lähempänä hänen napaansa kuin persreikäänsä.

Vierailija
7/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en kysy että onko käynyt paskalla tai suihkussa.

onneksi iske mikään suihinottohimo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi