Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakinossa käyneitä, tartteeko osata jotain?

Vierailija
17.11.2010 |

Huomenna ois näköjään vauvakinossa se Facebook-leffa, kannattaisiko mennä katsomaan? Mulla pieni sylivauva, joka syö vielä pulloa eikä varmasti jaksa valvoa/nukkua koko leffan kestoa. On kyllä melko rauhallinen, mutta kannattaako lähteä? Onko siellä reunapaikat halutuimpia vai joutuuko niiltä vain pomppimaan koko ajan ylös? Tartteeko osata tai tietää jotain?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et imetä?

on tää ihme palsta, kysyy yhtä ja vastataan toista. :D Olen imettänyt kahta lasta niin hyvin kuin olen pystynyt. Asenteessa, yrittämisessä, tiedonhaussa ja avun haussa ei ole ollut vikaa, mutta ei vain onnistu. Maitoa kyllä tulee, mutta ilmeisesti vauvojen on vaikea saada maitoa tulemaan rinnoista, liekö rintarauhasten sijainti ja rintojen muoto huono yhdistelmä. Eli en imetä, koska lapseni eivät selviäisi hengissä pelkällä rintaruokinnallani. Lisäksi tämä uusin vauva on pahasti maitoallerginen, joten lopetin viimeisetkin imetyksen rieppeet kun aloitimme apteekin korvikkeen.

Teille muille kiitos vastauksista, tuli lähdettyä ja oli ihan mahtavaa käydä pitkästä aikaa leffassa! Tilaa oli sopivasti ja sali imi hyvin lasten huudot, eli enimmäkseen oikein miellyttävä kokemus. :) Kiitti! ap

Vierailija
2/6 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene suosiolla keskelle riviä. Et joudu lähtemään paikaltasi ja saat keskittyä leffaan. Turussa eturivi ja takana välirivi suosituimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eka kerta meni hyvin, kun lapsi nukkui suurimman osan aikaa, seuraavalla kerralla oli oppinut liikkumaan, ja meni ylös alas portaita koko ajan.. oman kokemuksen mukaan sylivauvan kanssa onnistuu siis paremmin. Teatteri ei kummallakaan kerralla ollut kovin täysi, joten reunapaikkoja riitti monelle, etupaikat menivät nopeasti (niihin jos ehtii, niin välttyy pomppimiselta). Eli ei siitä reunalta hirveän usein joutunut pomppimaan.

Tunnelma on rento, aina jonkun vauva itkee, joten en lähtisi katsomaan leffaa, jonka ääniraita on suomeksi.

Vierailija
4/6 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oltiin kerran, kun vauva oli 2kk, ja todella ärsytti, että taaperoita riehu ympäri teatteria! Eihän liikkumaan oppinut jaksa istua paikoillaan 2-3 tuntia!

Vierailija
5/6 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempiakin saa tulla mikäli elokuva on sallittu ja maksaa lipun hinnan. Eli ei ole tarkoitettu vain sylivauvoille. http://www.vauvakino.fi/2

Itse oltiin kerran, kun vauva oli 2kk, ja todella ärsytti, että taaperoita riehu ympäri teatteria! Eihän liikkumaan oppinut jaksa istua paikoillaan 2-3 tuntia!

Vierailija
6/6 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa siis yrittää leffaan, jos saadaan hyvät yöunet alle! :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi