Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyvätkö teidän miehenne joka päivä suihkussa?

Vierailija
07.01.2011 |

Oma mies on muuttunut jotenkin välinpitämättömäksi ulkonäkönsä suhteen ja nykyään "ei jaksa" käydä edes joka päivä suihkussa. On kuitenkin esimiesasemassa ja ennen oli hyvinkin tarkka asian suhteen. Mistähän moinen muutos mahtaa johtua? Ärsyttää, mutta toisaalta vähän huolestuttaakin...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kerran päivässä, monesti kaksikin. Myös minä ja meidän lapset käydään suihkussa päivittäin.

Itselläni on kuiva ja atooppinen iho. Sille päivittäinen suihku ja hyvä hygienia on ehdoton! Nykytietämyksen mukaan atoopikot nimenomaan hyötyvät päivittäisestä vesipesusta. Teillä on vanhentunutta tietoa, jos atopian takia ette päivittäin peseydy! Suihku ja tehokas kosteutus nykyään saatavilla tehokkailla voiteilla pitää ihon kunnossa (itse en ole joutunut tänä talvena käyttämään kortisonia lainkaan).

Ei kai ap:n mies ole liian stressaantunut tai masentunut? Jostainhan se kertoo, jos yhtäkkiä tuolla tavoin muuttuu.

Vierailija
22/29 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä käydään vähintään kerran päivässä. Mut näin talvella ei kummankaan nahka kestä päivittäistä lutraamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole mikään hysteerikko hygieniasta, mutta mielestäni päivittäinen suihku kuuluu ihan päivärutiiniin. Samoin deodorantin tai antiperspirantin käyttö ja puhtaat vaatteet. Minullakin on yksi atoopikkolapsi, jolle jokainen lastenallergologi on suositellut päivittäistä suihkua iltaisin. Vanhat rasvat pestään pois, tuuletetaan ihoa hetki ennen uutta rasvaa.

Mies, joka ei kävisi joka päivä suihkussa? YÖKS. Oma mieheni käy joka aamu, mutta usein myös iltaisin, koska urheilee paljon.

Vierailija
24/29 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin säälittää ne atoopikot lapset, jotka eivät päivittäin pääse pesulle ja joille vain vanhemmat lykkäävät paksua rasvaa lisää vanhojen voiteiden päälle. Muistan, kuinka itse lapsena kutisin ja kuinka tukala olo oli rasvakerroksen alla. (Kunnes kasvettuani aloin pitää puoleni ja käydä päivittäin suihkussa, ja kas, olo helpottui oleellisesti!)

t. 24

Vierailija
25/29 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei käy joka päivä suihkussa, koska hikoilee oikeasti todella vähän (olen tosi herkkä hajuille, etenkin hielle, eikä mies haise) ja atopia on hyvässä vaiheessa, ts. ei kaipaa hulluna rasvausta vaan lähinnä käsistä ja ne nyt tietysti tulee pestyä monta kertaa päivässä :)

Jos atopia on pahan ja tarttee paljon rasvausta, niin toki silloin käy, ja aina jos käy lenkillä tai muuten hikoilee.

Mutta niinä päivinä kun vaan istuu junassa, sitten toimistossa, taas junassa ja kotona rankin mitä tekee on tomaattikeiton kokkaus niin ei käy suihkussa.

Vierailija
26/29 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli ei käy urheilemassa, enkä minäkään. Joka toinen päivä suihkussa riittää silloin kuin ei pahemmin hikoile. Ei hän haise silti hielle, samaa kauluspaitaa voi käyttää 2pvää peräkkäin.

Minua taas ärsyttää enemmän nykyajan ylihygienia. Ei sitä hienhajua kukaan halua haistella, mutta en myöskään ymmärrä että ihmisen pitäisi haista vain kemiallisille hajusteille. Monilla esim. vaatteet lemahtaa niin väkevälle huuhteluaineelle, ettei tee hyvää hajuherkille kanssaihmisille! Hajuvedet on kyllä vielä pahempi ongelma, kun monet tädit ovat tulleet omalleen immuuniksi niin hajuvettä turutetaan päälle aina vaan enemmän....

Vierailija
27/29 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painoi päänsä sinne miehensä sulotuoksuiseen värkkiin=D

Vierailija
28/29 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta perän kyllä pesen. (siis esim. jos käkin vain kotona, en pakosti käy suihkussa.) Mutta olen ope, joten 97%:na vuoden päivistä käyn suihkussa.

Vierailija
29/29 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, luettuani koko ketjun pitää vielä jatkaa...jännää miten hygienia tuo joidenkin tunteet pintaan! Siis mekin ollaan miehen kanssa ihan perussiistejä ihmisiä, mutta ehkä sitten sen verran "metsäläisiä", ettei joka päivä tunneta tarvetta suihkuun mennä.

Tämä aihe on minua kiinnostava, koska minusta tämä ylenpaltiinen pesytyminen on vähän hysteeristä... Toki jokainen saa puhdistautua ja niin usein kuin haluaa, eikä ne puhtaat ihmiset ainakaan mua häiritse! Ainoastaan voimakkaat hajuvedet yms häiritsevät sekä oikeasti lialle ja hielle haisevat kanssaihmiset.

Yleensä käyn alapesulla päivittäin, ja jos miehen kanssa on tarkoitus seksiä harrastaa, niin molemmat käy suihkussa tai alapesulla....Jos ei ole käyty niin sitten ne nuolemisjutut jää väliin!

Mieheni luonnollinen tuoksu nyt vain on 100x kiihottavampi kuin se saippualle tuoksuva juuri suihkusta tullut....enkä usko että olen ainoa nainen joka tykkää miehestä joka tuoksuu miehiselle omalle itselleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme