Käyvätkö teidän miehenne joka päivä suihkussa?
Oma mies on muuttunut jotenkin välinpitämättömäksi ulkonäkönsä suhteen ja nykyään "ei jaksa" käydä edes joka päivä suihkussa. On kuitenkin esimiesasemassa ja ennen oli hyvinkin tarkka asian suhteen. Mistähän moinen muutos mahtaa johtua? Ärsyttää, mutta toisaalta vähän huolestuttaakin...
Kommentit (29)
Ja lisäksi iltaisin jos on käynyt urheilemassa. Samoin teen minä.
lauantaina saunassa, ja keskiviikkona mies meni seuraavan kerran suihkuun. Ei kuitenkaan haise hielle tms, eli mietin käyköhän jossain muualla suihkussa, töissä ei tietääkseni ainakaan.
Itse käyn joka toinen päivä.
Joskus kahdestikin jos on ollut urheilemassa tms. Itsekin käyn joka päivä suihkussa kuten myös lapset.
ja illalla sitten saunassa ja suihkussa. Ja siis joka päivä.
Töiden jälkeen tuoksahtaa sen verran kivasti että käy suihkussa koska pakotan enkä kestä sitä löyhkää. Välillä mies ehdottaa että kävis myöhemmin suihkussa, mutta pakotan että kävis heti.
mutta minä en käy, mies töissä (ja vapaa-aikana urheilee), itse en käy joka päivä nyt kun olen kotona lapsen kanssa.
Mutta vähintään kerran päivässä, aamulla heti herättyään. Itse en käy ihan niin usein.
Tällä ei kuitenkaan ole välttämättä mitään tekemistä sen kanssa, pitääkö huolta itsestään vai ei. Mä nimenomaan pidän huolta itsestäni niin, etten rasita kuivaa ihoani päivittäisellä suihkuttelulla.
kun ei tee fyysisesti rankkaa työtä. Päivittäinen suihku ei edes tee iholle hyvää, pari kertaa viikossa riittää. Kainalot ja kasvot voi toki pestä pari kertaa päivässä kuten meillä tehdään :)
Kai ne teidän suihkussa päiväkausiin käymättömät miehenne edes perseensä pesee p*skalla käynnin jälkeen?
Ja heppinsä päivittäin jos ei koko kroppaa?
Kuvottavia!
Kai ne teidän suihkussa päiväkausiin käymättömät miehenne edes perseensä pesee p*skalla käynnin jälkeen?
Ja heppinsä päivittäin jos ei koko kroppaa?Kuvottavia!
Taas joku hygieniahullu kilahti. Hengitä vaikka paperipussiin jos noin ottaa luonnolle.
ei halua torttuista hanuria viereensä sänkyyn.
Tai mömmöistä kalua.
Kyllä, hepin varteen, sinne nahan alle kertyy ihan sitä ihmisestä itsestään irtoavaa nahkaa, kuollutta ihosolukkoa jota jokaisesta aikuisesta ihmisestä irtoaa en nyt muista montako kymmentä grammaa/vrkssa.
Siihenhän ne esinahan tulehdukset pitkälti pohjaavat, smegmaan joka sinne kertynyt ja lisäksi ei aina niin täysin puhtain käsin oettu hepistä kiinni wc-käynnin yhteydessä.
Ja vaikka ei ripulilla oliskaan eikä paperiin "jäisi mitään" niin kyllä se silti se anuksen iho on torttuun hieroontunut.
Hyi hitto!!
ei halua torttuista hanuria viereensä sänkyyn.
Tai mömmöistä kalua.
Kyllä, hepin varteen, sinne nahan alle kertyy ihan sitä ihmisestä itsestään irtoavaa nahkaa, kuollutta ihosolukkoa jota jokaisesta aikuisesta ihmisestä irtoaa en nyt muista montako kymmentä grammaa/vrkssa.
Siihenhän ne esinahan tulehdukset pitkälti pohjaavat, smegmaan joka sinne kertynyt ja lisäksi ei aina niin täysin puhtain käsin oettu hepistä kiinni wc-käynnin yhteydessä.
Ja vaikka ei ripulilla oliskaan eikä paperiin "jäisi mitään" niin kyllä se silti se anuksen iho on torttuun hieroontunut.Hyi hitto!!
pitää asiat ajatella, niin kyllähän se jonkinlaisesta pakkomielteestä kertoo.
Mun miehellä ei ainakaan esarin alla ole mitään kamaa, vaikkei joka päivä peseydykään ja osaa pyllynsäkin pyyhkiä niin, ettei perse haise paskalle.
Ihminen kun käy isolla hädällä ja pyyhkii paperilla, kuivalla sellaisella, hanurinsa, niin siihen ihon pinnalle jää ihan satataatusti ehtaa paskaa.
Kokeilepa vaikka haistaa sitä ihoaluetta, onnistuisko, houkuttelisko?
Kerro nyt vielä että otat suihinkin mieheltäs joka ei pese alapäätään päivittäin eikä edes torttuanustaan?
Siinä on sitten vakka kantensa valinnut, kai sinäkin jätä alapääsi pesemättä kun käyt jöötillä? Ja tarjoat sitä sitten miehellesi nuoltavaksi?
Toistan; todella todella kuvottava ajatuskin, kyllä edes sen alapään pesu päivittäin kuuluu ihan _perus_hygieniaan!!!!
Ihminen kun käy isolla hädällä ja pyyhkii paperilla, kuivalla sellaisella, hanurinsa, niin siihen ihon pinnalle jää ihan satataatusti ehtaa paskaa.
Kerro nyt vielä että otat suihinkin mieheltäs joka ei pese alapäätään päivittäin eikä edes torttuanustaan?
Siinä on sitten vakka kantensa valinnut, kai sinäkin jätä alapääsi pesemättä kun käyt jöötillä? Ja tarjoat sitä sitten miehellesi nuoltavaksi?Toistan; todella todella kuvottava ajatuskin, kyllä edes sen alapään pesu päivittäin kuuluu ihan _perus_hygieniaan!!!!
niin haistele toki, mä en halua. Persereiällä paskataan, ei sen kuulukaan haista ruusulle ja olla nirisevän puhdas.
Kyllä, voin ottaa mieheltäni suihin, vaikkei hän olisi käynyt sinä päivänä suihkussa, koska kuten jo sanoin, hänen esinahkansa alus ei haise pahalta eikä sinne kerry mitään. Haisee ihan samalta vastapestynä kuin muutenkin. Ainoastaan kerran on haissut pahemmalta, nimittäin pitkän moottoripyöräreissun aikana.
Mä en itsekään peseyde joka päivä, koska mulla on kuiva iho. Sua näyttää aika paljon liikuttavan toisten ihmisten peseytyminen. Musta se ei ole normaalia. Sä saat peseytyä aivan kuten sua huvittaa, mä peseydyn kuten mua huvittaa.
Tekstisi perusteella vaikutat hieman häiriintyneeltä ihmiseltä.
Ei hemmetti. Vieläkö nykyään on aikuisia, jotka eivät normaalioloissa peseydy joka päivä? Jos on mahdollisuus peseytyä, niin miksi pitää haisuli. Kyllä se pesemätön "persehiki" lemuaa vähän kauemmaskin ilman mitään peräpään nuuhkintaa :)
Mies on atoopikko ja hikoilee luonnostaan tosi vähän.
Siinä on sitten vakka kantensa valinnut, kai sinäkin jätä alapääsi pesemättä kun käyt jöötillä? Ja tarjoat sitä sitten miehellesi nuoltavaksi?Toistan; todella todella kuvottava ajatuskin, kyllä edes sen alapään pesu päivittäin kuuluu ihan _perus_hygieniaan!!!!
niin haistele toki, mä en halua. Persereiällä paskataan, ei sen kuulukaan haista ruusulle ja olla nirisevän puhdas.Kyllä, voin ottaa mieheltäni suihin, vaikkei hän olisi käynyt sinä päivänä suihkussa, koska kuten jo sanoin, hänen esinahkansa alus ei haise pahalta eikä sinne kerry mitään. Haisee ihan samalta vastapestynä kuin muutenkin. Ainoastaan kerran on haissut pahemmalta, nimittäin pitkän moottoripyöräreissun aikana.
Mä en itsekään peseyde joka päivä, koska mulla on kuiva iho. Sua näyttää aika paljon liikuttavan toisten ihmisten peseytyminen. Musta se ei ole normaalia. Sä saat peseytyä aivan kuten sua huvittaa, mä peseydyn kuten mua huvittaa.
Tekstisi perusteella vaikutat hieman häiriintyneeltä ihmiseltä.
Ok, jos se tekee ihmisestä häiriintyneen että pitää alapään päivittäistä pesua ns normaalina ja asiaankuuluvana tapahtumana niin kyllä, olen häiriintynyt ja erittäin mielelläni:))
Minä kyllä sanoisin, että se häiriintynyt on siellä päässä missä ei välitetä intiimihygienian toteutmisesta, ei edes suuseksiä annettaessa/saadessa.
Mulla meillä kullakin on perversionsa, joillakin se on ruusujen haistelu ja joillakin torttuisen alapään.
Vai pyykkipoika nenässäko poskeen otat ja luulishan tuon nyt olevan jo ajatuksenakin niin vastenmielinen ettei haluaisi kalua lähellelään suutaan silloin...
Terv.atoopikin äiti joka viimeksi alkuvkolla oli Hyksin iho-ja allergiasairaalassa tutkimuksissa lapsens akanssa ja lekuri muistutti asiasta!
Kuollut ihosolukko huuhtoutuu samalla pois, vanhat rasvajäämät yms myös ja uusi kosteutus tehostuu.
minä olen se, jonka tavara tuoksahtaa ja muutenkin välillä en jaksa pitää itsestäni huolta.