Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska viimeksi soitit poliisille ja miksi?

Vierailija
20.10.2005 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki jylläsi täysillä vielä aamukolmelta. Poliisit tulivat tosi pian ja kämppä hiljeni alta aikayksikön.

Joku ihmetteli aiemmin, miksi kutsua poliisi tällaisessa tilanteessa. Minulle poliisi totesi nimenomaan minun toimineen oikein. Naisihmisen ei ole turvallista mennä tällaista menoa rauhoittelemaan (ja sitä paitsi saattaa joutua häiriköinnin kohteeksi) ja huoltomiehellä ei ole velvollisuutta hoitaa tällaisia keikkoja.

Lisäksi on hyvä, että poliisin kirjoihin jää merkintä tällaisesta käynnistä siltä varalta, että häiriköinti osoittautuu jatkuvaksi. Näin saadaan meluava osakaskin rauhoittumaan, kun on riski, että taloyhtiö ottaa asunnon hallintaan.

Vierailija
2/22 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden puolesta olen joutunut muutaman kerran tekemään..mm. varkausilmoitusten tiimoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen tyyppi ajoi mun edessä varmaan 15 kilometriä pikatiellä nopeudella 40-70 km/h ja veti siksakkia laidasta laitaan. Onneksi oli jouluaattoilta ja hiljainen liikenne. Ei sitä edes uskaltanut lähteä ohittamaan. Oli tn. rattijuoppo tai joku muu hörhöpää.

Vierailija
4/22 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli poikkeukssellisesti sammunut rähmälleen kadulle jo aamupäivästä. Yleensä pystyy edes istuskelemaan iltapäivään asti.

Vierailija
5/22 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin, kun meiltä varastettiin auto. Ja toisen kerran samana päivänä, kun se meidän varastettu auto tuli kadulla vastaan! Poliisit siis lähtivät auton perään ja saimme sen lopulta takaisin.

Vierailija
6/22 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani kävi varas, soitin poliisit sen perään.

Vierailija
7/22 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsista auton kyydissä ilman istuimia tai edes turvavöissä.

Vierailija
8/22 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella humalainen ei päässyt ylös maasta, makasi melkein keskellä tietä. Poliisit hakivat selviämään.

Samoihin aikoihin soitin poliisille kun olin hiukan viihteellä ja minun Guccin kallis laukku (tuliainen sukulaisilta)+sisältö varastettiin ollessani automaatilla nostamassa rahaa... Eipä se poliisille soittelu siinä tilanteessa auttanut, kun " humalapäissäni mennyt hävittämään" .

Vierailija
9/22 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppilaani soittelivat häirikköpuheluita yöllä. poliisit ottivat nopsaan selville, mistä puhelut tulivat ja jätkät jäi kiinni. ai kun oli kiva kutsua pojat noloine vanhempineen käymään meillä juttusilla :D

Vierailija
10/22 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ex-mieheni oli aikeissa tappaa minut. pääsin juoksemaan metsään pakoon ja etumatkan suomin turvin soitin apua.

Vierailija
11/22 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä oikeasta soitosta on aikaa varmaankin 4-5v.

Vierailija
12/22 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mici

Vierailija
13/22 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: kallonkutistaja

Vierailija
14/22 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastusseurueesta yksi ihminen tippui hevosen selästä maastossa ja hevonen karkasi. Ilmoitin poliisille jotta eivät käynnistäisi etsintöjä jos joku näkee vapaana kulkevan hevosen jalustimet liehuen ja siksikin että jos heillä olisi ollut partioita lähellä olisivat voineet auttaa ehkä kiinniotossa, mutta ennenkaikkea valvoa liikennettä isoilla teillä trippumispaikan ja tallin välissä. Nämä olivat vähän hätävarjelun liioittelua, mutta hevonen OLISI voinut mennä tosi vilkkaalle tielle, jopa motarille (tosin ei hevoset oiekasti yleensä ole niin tyhmiä) ja tällöin poliisin läsnäolo ja tietoisuus asiasta olisi voinut estää kolareita. Ja joskus poliisi on joutunut etsimään metsistä mahdollista loukkaantunutta ratsastajaa vaikka oiekasti hevonen ja ratsastaja ovat jo onnellisesti kotona. Kun siis joku ulkopuolinen on ilmoittanut irtonaisesta hevosesta.

Vierailija
15/22 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin vaimo tuli verisenä hakeen apua ku äijänsä oli eka hakannu sitä ja sit puukottanu, osunu onneksi vaan käsivarteen.

Vierailija
16/22 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pari viikkoa sitten, naapuri riehui ja soitti jotain paska teknoa keskellä yötä. kyttä tuli ja ryssä hiljeni...

Vierailija
17/22 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli asiaa veljelleni

Vierailija
18/22 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-v nulikat heittelivät kananmunilla päin autoa...

Vierailija
19/22 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku dille hakkas & potki akkaansa kaupungilla.

112:sta sain todella törkeää palvelua. Multa esim. kysyttiin, että miksei se nainen (siis se, jota hakataan) itse soita. No vitustako minä tiedän, ehkä ei kerinnyt ottaa puhelinta taskusta, kun yritti käsillään estää iskuja...

Vierailija
20/22 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappukäytävässä nukkui selällään tosi likaisen näköinen tyyppi, niin kuin olisi katuojassa rypenyt. En uskaltanut mennä katsomaan lähempää, ties vaikka olisi päälle hyökännyt, vaan tiirasin ovisilmästä pienen vauvan kanssa.

Noh, poliisit tuli paikalle, herättelivät äijää ja juttelivat siinä. Selvisi, että hän oli nuori mies, jolta oli naama maalattu mustaksi ja laitettu ihme vaatteet päälle polttareiden vuoksi!! =)

Kaverit olivat kadonneet ja humalatilasta johtuen oli päässyt väsy yllättämään ja oman kämpän sijainti unohtumaan!! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän