saako tänne ladata alastonkuvansa kun sai alapäänsäkin?
oisin laittanut kuvani niin että muut saisi arvata pituuteni/painoni. Toki sellaisen kuvan josta kukaan ei voisi tunnistaa. Poistetaanko kuva heti jos niin teen vai onko sallittua?
Kommentit (88)
kuka muka gif-muotoisena kuviaan pitäisi.. :) Mitkään kameratkaan ei tallenna kuvia gifinä.
Kyllä mun kuva on ihan aito t:36
Todista toisella kuvalla
siis asuinpaikka, lasten määrä ja sukupuoli ja nimen alkukirjain yms mitä siitä nyt ollaankaan arvailtu, pituutta ja painoa myöten :D Mutta en ole tänne kuvaani laittanut enkä todellakaan laittamassa ;) Tuli vaan mieleen että onkohan noi mun tuttuja jotka luulee tunninstaneensa ap:n ja luulee sitä minuksi? Saa nähdä tuleeko joku tuttu kommentoimaan mulle että oot sitten pistänyt nakukuvas nettiin.. :D
t. T Espoosta
ole vaan otettu jos olet samannäköinen kuin ap!
Puhutaan kuitenkin anatomiasta ja kehonkuvasta, ei alastomuudesta ja seksistä, niin ei kuvia poisteta :)
noita taustoja on sen verran sumennettu ettei löydy tunnistettavia piirteitä ja nännikin siististi piilotettu ettei ole liian siveetön kuva. Nyt arvauksia kehiin! Kuva otettu viime viikolla.
http://www.aijaa.com/v.php?i=7269521.jpg
ap
Näytin aika samalta nuorena. Nyt 4 raskauden jälkeen, ja varmaan ihan iänkin, 58 kiloa. Muutaman kilon vois laihduttaa.
kun olet fiini. Mennäänkö naimisiin vai touhutaanko muuten vaan?
Tuleeko sellainen olo ettei tätä kuulu pitää piilossa vaan väkisinkin laittaa esille? Että menee niinkun hukkaan jos kukaan ei näe?
Ap, saanko laittaa samaan ketjuun?
Mä näytin just tuolta 5 kiloa sitten :(
varsinkaan tollasia joilla on kamera kädessä? Valitan, mutta toi on oikeesti minä (ap) kuvaamassa itseään eteisen peilin kautta. Takana näkyy vessa. Ja joo, laittakaa kaikki halukkaat omat kuvanne samaan ketjuun :)
ap (joka ei myönnä näyttävänsä stokkan muotinukelta ;) )
Kiva kuva!Tommonen sutjakka keski-ikäinen, 178/60?
Laittakaapa muutkin äipät omat nakukuvat tänne katseltaviksi,kasvot auttaisivat iän arvioimista!?
Itsekkin olin vähän nuorempana tuollainen, paitsi että olen mies.
saako kysyä? Ja mikä sun pituus ja paino sitten on?
Sulla on täydellinen vartalo sitten! Onnea!
Mä näytin just tuolta 5 kiloa sitten :(
kiitos arvauksesta, lisää? :)
ap
:DDDDD
siksi ei tosiaan näy nänniä kuvassa kun kuten sanoin, sumensin sen ja taustat ettei tunnisteta eikä ole liian siveetön kuva ja sen takia poisteta. Erotatko kuvasta minun takaa vessanpöntön?
ap
varmaan myös terve ja toimiva kroppa? :)
Minkäslainen olet sisäisesti? Minkälaisia arvoja sinulla elämässäsi on? :)
(mittoja en osaa arvailla, sorry)
kameran sumensin ihan siksi kun mulla on siinä pari aika tunnistettavaa juttua enkä haluaisi että tutut tunnistaa mun laittaneen tänne nakukuvia.
Edelleen niitä pituus/paino-arvioita saa laittaa ,ikääkin saa arvata ja lasten lukumäärää :)
Ap
Voisit olla myös 165/48, kaksi lasta ja n 30v.
Sama tyyppi pilailee kuin 36.