Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä lähihoitajat yrittävät

Vierailija
06.01.2011 |

olla jotakin hienompaa, pätevämpää tai parempaa kuin ovat ja selittelevät täällä työnsä monimuotoisuutta?

Lähärin duuni on yksi monista amiksen aloista, ei yhtään sen kummoisempi kuin esimerkiksi sähkömiehen homma. Miksi lähäreitä pitäisi jotenkin erityisesti arvostaa tai nostaa jalustalle, kuten täälläkin jatkuvasti tunnutaan vaativan?

Se on vain työ töiden joukossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ensihoitaja (amk) ja työskentelen hoitotason sairaankuljetuksessa. Minulla on monta kollegaa jotka ovat lähihoitajajia, käyneet täydennyskursseja ja työssään oppineita, todella kokenutta ja pätevää porukkaa. Tekevät siis työssään vaativia hoitotason toimenpiteitä.

Onneksi tämä kuitenkin on jäämässä historiaan, ja kaikilta hoitotasoilta tullaan vaatimaan parempi koulutus. Mutta tänä päivänä on vielä näin..

Vierailija
2/8 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla jotakin hienompaa, pätevämpää tai parempaa kuin ovat ja selittelevät täällä työnsä monimuotoisuutta?

Lähärin duuni on yksi monista amiksen aloista, ei yhtään sen kummoisempi kuin esimerkiksi sähkömiehen homma. Miksi lähäreitä pitäisi jotenkin erityisesti arvostaa tai nostaa jalustalle, kuten täälläkin jatkuvasti tunnutaan vaativan?

Se on vain työ töiden joukossa.

huomannut semmoista, että lähärit jotenkin vaatis jotain jalustalle nostamista. Sen sijaan olen huomannut täällä sen, että monet ihmiset haukkuvat mielellään lähihoitajia, ja sitä en ymmärrä, enkä oikein suvaitsisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähihoitajia valmistuu niin monesta koulutusohjelmasta

Vierailija
4/8 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se on todella arvokasta työtä, ihmisten hoitaminen. kyllä siihen tarvitaan vähän muutakin kun muutaman vuoden koulutus, asenne ratkaisee. on eri asia hoitaa ihmisiä kun koneita...palkasta sitä ei vissiin näe. nostan peukun ylös niille jotka sitä työtä tai sairaanhoitajan työtä tekevät samoi opettajille ja lastentarhan tädeille ja sedille =)

Vierailija
5/8 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähihoitajia valmistuu niin monesta koulutusohjelmasta

koska heitä valmistuu monesta koulutusohjelmasta? Miten sellainen voi olla minkään arvostuksen syy? Valmistuuhan tradenomejakin monesta koulutusohjelmasta.

Vierailija
6/8 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko sulle parempi mieli ku mollaat ja yleistät? Aivan hullu aloitus ja selkeästi sulla on jotain lähihoitajia tai jotain erityistä lähihoitajaa vastaan.

Kyllä ite olen monet kerrat todennut että ammattilaisia on monenlaisia ja lähihoitajat alallaan päteviä. Turhaa tehdä tämmösiä yleistäviä aloituksia "hienommista" tms lähihoitajista ku suurin osa aika lailla jalat maassa. (sillä palkalla ja raskaalla työllä)

Vierailija
7/8 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityistä arvostusta vaan ihan sitä samaa arvostusta ja kunnioitusta kuin kaikkia muitakin ammatteja kohtaan.

Miksi mitään ammattia pitää mollata?

T. Lähihoitaja-tällä hetkellä pph

Vierailija
8/8 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaadi mitään erityistä ervostusta vaan että heidän ammattiaan arvostettaisiin yhtä paljon kuin mitä tahansa muutakin eikä vain aina haukuttaisi.