Arvostele: Emma Olivia / Eino Akseli
Kommentit (19)
Meillä on itsellä 7v. Eino ja tiedän meidän paikkakunnalla olevan yhden nuoremman Einon. Ehkä niitä muualla sitten on pilvin pimein.. No onhan se nouseva nimi, ei sillä. Hyvä nimi!
Emma on aika yleinen jopa minun mielestäni. Mutta ei nimessä mitään vikaa ole. Tykkään.
tykkään silti, Eino... hitto, että pelkään, että siitä tulee uusi Onni jne...
Eino sekä Akseli sen sijaan kuulostaa kivoilta ja tuoreilta.
Oliviasta tykkään kanssa, etenkin toisena nimenä. Mutta. Emma on koiran nimi.
Mistä näitä ihme tyyppejä tänne ilmaantuu... Lienee Emma ollut ihmisen nimi kuitenkin ensin? Korjaa jos olen väärässä mutta yleensä koirille napataan ihmisen nimiä eikä toisinpäin. Enkä ymmärrä miksi. Yritys imhimillistää enemmän sitä omaa pikku karvamussua..? Mummini jenkeissä on etunimeltään Emma eikä ole ikinä tullut koira mieleen :D
Keksisitkö jotain omaa?
Siis jotain itse kehiteltyä tyyliin Annemiah tai Kukkakerttuli. Apua. Jos vanhempia ei haittaa nimen yleisyys niin ei pitäis haitata muitakaan. Tuskin sunkaan lapsilla ihan Omat nimet on ;)
Nimim.täysin uniikin etunimen omaava ja tavisnimiä kadehtiva
Muotinimien hyvä puoli on muuten että arvaa mihin ikäluokkaan joku kuuluu, vai tunnetko montakin 50v jessicaa tai 15v Pirjoa :) Mun mielestä kuvastaa jotenkin aikakautta minkä tyylisiä nimiä.
oikein kivoja, Emma Olivia vain harmillisesti jo aika kulunut.
Mistä näitä ihme tyyppejä tänne ilmaantuu... Lienee Emma ollut ihmisen nimi kuitenkin ensin? Korjaa jos olen väärässä mutta yleensä koirille napataan ihmisen nimiä eikä toisinpäin. Enkä ymmärrä miksi. Yritys imhimillistää enemmän sitä omaa pikku karvamussua..? Mummini jenkeissä on etunimeltään Emma eikä ole ikinä tullut koira mieleen :D
Olen siis ihme tyyppi. Jopas osasit sen kertoa. Emmasta tulee mulla ainakin ensimmäisenä mieleen koira, koska tunnen ainakin 5 Emmaa jotka ovat kaikki koiria. En antaisi omallekaan lapselleni koiran nimeä ja ap pyysi arvostelemaan niin kerroin mielipiteeni. Anteeksi kovasti ja terkkuja sun koiramummillesi! :D
Emma Olivia jotenkin eriparinen nimi, nimet eri aikakausilta. Mummoni oli Emma (olisi jo reilu 100-vuotias jos eläisi) ja Olivia on näitä nykyisempiä nimiä. Siksi mielestäni tökkii jokin. Esim. Emma Johanna sopisi.
(kuten myös nyt meidän tytön) niinpä Emma Olivia passaa oikein hyvin!
vauva on Eino Akseli, tosin siinä on vielä alussa yksi harvinaisempi nimi, joka on kutsumanimi. Hyvä yhdistelmä!
Akseli on kiva mutta Einosta en pidä, kun en pidä näistä pappa-nimistä yhtään! Oma pappani nimi oli Onni ja miehen pappa oli Eino, ja ei kumpikaan tykätä näistä muotinimistä...
Emma Olivia on kiva!!
Terveisin Emma Olivian aiti :)
Eino ja Akseli on aika yleisiä nimiä, mutta pidän niistä. Emma-nimi on ihan ok, muttei suosikkini, Oliviasta sen sijaan pidän. Yhdistelmänä oikein hyvä.
Eino Akseli on kiva, mutta noista tytön nimistä ei tule oikeastaan mitään mieleen, kun molemmat on niin kuluneita, niihin on jotenkin ihan turtunut. Tulisiko mieleen mitään persoonallisempaa yhdistelmää tytölle?
eikä Emma varmaan juuri nyt ole se kaikkein suosituin nimikään. Eino on ehkä hieman outo korvissani, mutta kun sitä miettii, niin hyvältä alkaa tuntua.
Hyvät nimet!