Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekee, että joku näyttää ikäistään vanhemmalta?

Vierailija
06.01.2011 |

Mikä se on siinä olemuksessa, jos ei kuitenkaan ole ikäisiään enemmän ryppyjä tai roikkuvaa ihoa jne.?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi jos on tukeva ruumiinrakenne tai on paljon ylipainoa, näyttää väkisin tätimäiseltä

myös hiustyyli vaikuttaa

Vierailija
2/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellainen vakavuus, ikäänkuin kypsyys tms.

Samahan se on toisin päin, joku on babyface, näyttää nuoremmalta, vaikka niitä ryppyjä ja roikkuvaa nahkaa olisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös, olemus ylipäätään, vaatetus/asusteet/silmälasit, epäsopivat värit vaatetuksessa/meikeissä/asusteissa, meikkaustyyli (liikaa meikkiä)

Vierailija
4/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat näyttämään vanhalta

Vierailija
5/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ylipaino

- pitkä hiirenhäntätukka

- tylsä nuttura

- löysät vaatteet

- meikittömyys tai vanhanaikainen meikki

- surumielinen ilme (joillain on luonnostaan)

- roikkuva naama (silmäluomet, poskiperät)

- huono iho (taikinamainen, turvonnut, punottavat posket)

- rypyt

- keltaiset hampaat

- epätasaiset hampaat

- paikatut hampaat

- turvotus

Vierailija
6/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun joskus ihmettelen miksi joku näyttää kauhean vanhalta ikäisekseen, niin yleensä heillä on todella kapeat huulet, iso kapea/kapeahko nenä ja korkeat poskipäät. Sääliksi käy näitä, ja yleensä ovat siis naisia. Luojan kiitos itse olen aika babyface.

Vierailija
7/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps!

Vierailija
8/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun joskus ihmettelen miksi joku näyttää kauhean vanhalta ikäisekseen, niin yleensä heillä on todella kapeat huulet, iso kapea/kapeahko nenä ja korkeat poskipäät. Sääliksi käy näitä, ja yleensä ovat siis naisia. Luojan kiitos itse olen aika babyface.

Mulla ei ole kapeat huutlet ja nenäkin on mielestäni ihan keskiverto. No, korkeat poskipäät on. ja aina mua on luultu vanhemmaksi...ehkä sitten nuo mun piirteet tekee sen

Vierailija
9/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä huolimatta olen aina ollut ikäistäni vanhemman näköinen. Se alkoi jo teini-iässä, naapuri luuli minua vähintään 16-vuotiaaksi kun olin 14. Juuri koskaan ei ole baariin mennessä tai Alkossa kysytty papereita, olinkin 15-17 vuotiaana miltei joka vkl baarissa ja tilasinkin joskus juomat itse (yleensä poikaystävä).

Nyt olen 37 ja varmasti näytän jo lähemmäs 50-vuotiaalta. Karua, mutta en minä sille mitään voi, että olen ns. vanhoihin puihin tehty. Atooppinen ihottuma kurtistaa ihoa rasvauksesta huolimatta, ei ainakaan helpota yhtään.

Karua myös se, että saman ikäiseltä ystävältäni oli juuri uuden vuoden alla kysytty paperit Alkossa.. =0)

Vierailija
10/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä huolimatta olen aina ollut ikäistäni vanhemman näköinen. Se alkoi jo teini-iässä, naapuri luuli minua vähintään 16-vuotiaaksi kun olin 14. Juuri koskaan ei ole baariin mennessä tai Alkossa kysytty papereita, olinkin 15-17 vuotiaana miltei joka vkl baarissa ja tilasinkin joskus juomat itse (yleensä poikaystävä).

Nyt olen 37 ja varmasti näytän jo lähemmäs 50-vuotiaalta. Karua, mutta en minä sille mitään voi, että olen ns. vanhoihin puihin tehty. Atooppinen ihottuma kurtistaa ihoa rasvauksesta huolimatta, ei ainakaan helpota yhtään.

Karua myös se, että saman ikäiseltä ystävältäni oli juuri uuden vuoden alla kysytty paperit Alkossa.. =0)

Mulla ihan sama juttu...mulle onkin ikä tullut arakasi aiheeksi...samalla on muuten tosi jännää, että ei miesmaailmassa olisi koskaan ollut niin, että ei olisi ollut vientiä, tosin olen ollut jo parikymmentä vuotta naimisissa. En tiedä tosiaankaan mistä johtuu, mutta luultavasati kasvonpiirteistä, sillä mulla ei edes ryppyjä, kun monella samanikäisellä niitäkin on jo paljon.

Vierailija
11/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen lisäksi esim tanttamainen pukeutuminen (jos siis naisista puhutaan) hiustyyli myös vaikuttaa.

Vierailija
12/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mielestäni juuri laihat naiset on kurttuisia

Vierailija
13/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mielestäni juuri laihat naiset on kurttuisia

Mutta ns. naiselliset muodot tuli aika varhain, varmaan johtuu siitä tuo teini-iän ikäharha.

Juu, nykyään olen viiskymppinen ylipainoinen tantta. =0/ Vois varmaan tehdä jotain... Kyllä mä hiuksilla ja meikillä yritän saada eloa tähän ulkonäköön, muulla ei paljoa pysty..

Vierailija
14/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on kaunis, näyttää kyllä ikäistään vanhemmalta (s.1983)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan