Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kassat, millaista pukeutumista, meikkiä ja kampausta toivotte asiakkailta?

Vierailija
06.01.2011 |

Listatkaa tähän kiitos.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan ei kovasti haisisi (parfyymit, paskan- tai hienhaju, valkosipuli, vanha tai tuore viina jne).

Vierailija
2/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen Siwaan menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ne haluaa kenenkin pukeutuvan ja mille tuoksuvan..

Vierailija
4/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennukselle, vanhan viinan ja hien sekoitukselle.

Ja siis nuo todella pahalle haisevat on siis juoppoja tai vanhuksia jotka ei ole käyneet suihkussa pariin viikkoon tai syrjäytyneitä. Ja se heidän haju jää leijailemaan kauppaan pitkäksi aikaa.

Normaalit ihmiset esim. työmiehet on ok, kunhan on perus hygienia kunnossa :)

Mutta siis mieluitenhan minä katson komeita miehiä, niin voisitteko hyvät naiset laittaa miehenne asioimaan kauppaan, kiitos :D

Vierailija
5/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennukselle, vanhan viinan ja hien sekoitukselle.

Ja siis nuo todella pahalle haisevat on siis juoppoja tai vanhuksia jotka ei ole käyneet suihkussa pariin viikkoon tai syrjäytyneitä. Ja se heidän haju jää leijailemaan kauppaan pitkäksi aikaa.

Normaalit ihmiset esim. työmiehet on ok, kunhan on perus hygienia kunnossa :)

Mutta siis mieluitenhan minä katson komeita miehiä, niin voisitteko hyvät naiset laittaa miehenne asioimaan kauppaan, kiitos :D

Vierailija
6/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi se mitä kaupasta saa ostaa. Joskus nimittäin kassaneiti on alkanut kommentoimaan ostoksiani ja olisi mukava jos voisi tietää etukäteen mitä minun pitäisi ostaa että se olisi sosiaalisesti hyväksyttyä. Enhän halua että joku vegaanikassateini pahoittaa mielensä jos ostan lihaa, tai että minulle huomautetaan jos ostan liian paljon pakasteita. Haluan miellyttää kassoja ja muita ostoksilla olevia mahdollisimman paljon, mutta olen epävarma kaupassa käynnin etiikasta. Voisiko joku auttaa?

Vierailija
7/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeeko kassa sen hylkäämisenä? Mikä on sopiva tapa esittää pahoittelut? "Anteeksi mä en nyt löytäny mitään ostettavaa". Miltä mahtaa tuntua kassasta kun asiakas ei löydä etsimäänsä, kauppa on ehkä pettymys hänelle?

Vierailija
8/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt sut kassalla. Sä tervehdit, hymyilet maireasti, juttelet, kiittelet - kun siinä on miesasiakas. Kun mun vuoro tulee, hyvä jos murahdat. Naama lurpahtaa sekunnissa. Et sano mitään, mulkkaat korkeintaan. Ja kun perässäni tulee mies, tökkäät mulle rahat/kuitit jotenkinpäin käden suuntaan ja alat jo hymyillä miehelle.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt näitä tällaisia kassoja. Hauskinta on tarkkailla tällaista kun menee miehen kanssa yhdessä. Minä olen kuin ilmaa, pikkuinen paskakikkare, mutta MIEHET! Oh lalaa :D

Vierailija
9/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan jotain herkkua ja kassa alkaa läpiseen "aiot herkutella tänään vai" ja tuijotan sitä vino hymy kasvoillani.

Eh, heh. Luulis siinä ihmistuntemuksen kasvavan ettei ala kaikille läpiseen.

Vierailija
10/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minä olen naisille ystävällisempi kuin miehille (varsinkin komeille), koska minulla menisi pasmat sekaisin ja rupeisin puottelemaan kortteja ja rahoja, jos häkeltyisin jonkun komean miehen katseesta :D

Ja jos joskus satun jonkun miehen kanssa katseita vaihtamaan, niin hän on kyllä yksin liikenteessä, en halua olla tyly asiakaspalvelija ja flirttailla miehen paremman puoliskon nähden :)

Mä olen nähnyt sut kassalla. Sä tervehdit, hymyilet maireasti, juttelet, kiittelet - kun siinä on miesasiakas. Kun mun vuoro tulee, hyvä jos murahdat. Naama lurpahtaa sekunnissa. Et sano mitään, mulkkaat korkeintaan. Ja kun perässäni tulee mies, tökkäät mulle rahat/kuitit jotenkinpäin käden suuntaan ja alat jo hymyillä miehelle.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt näitä tällaisia kassoja. Hauskinta on tarkkailla tällaista kun menee miehen kanssa yhdessä. Minä olen kuin ilmaa, pikkuinen paskakikkare, mutta MIEHET! Oh lalaa :D