Kaikki hyvin ja ruokailutottumukset /c:stä
Miksi niitä huonoja ruokailutottumuksia pitäisi parantaa, jos terveys on ok, paino on ok, jaksaminen ok, iho ok, ruoansulatus ok, veriarvot ok?
En tykkää ruoasta ja syön paljon karkkia, lisäaineita, turhia hiilareita yms. ja vain hyvin vähän kasviksia, proteiinia ja muuta viisasta ja kuitenkin juuri saamani veriarvotkin olivat ihan ok. Miksi minun pitäisi mitään muuttaa, jos hyvin menee näillä huonoillakin tavoilla?
Kommentit (2)
kaikki ongelmat eivät varoita itsestään etukäteen. Voivathan ihmiset juoda erittäin suuria määriä viinaakin vaikka vuosikymmeniä ja pysyä pintapuolisesti hyväkuntoisina, kunnes sitten yhtenä päivänä kuukahtavat.
Mutta kyllähän joillain myös on tuuria. Itsekin olen syönyt ihan miten sattuu jo vaikka kuinka kauan, enkä saa edes normaaleja kausiflunssia. Ehkä se sydänkohtaus sitten jonain päivänä minut kaataa, tai sitten ei.
Kyllä ne ruokafanaatikotkin vaan eräänä päivänä kuukahtavat. Olen aina ollut ap:n kanssa samaa mieltä. Ravinto on ravintoa on ravintoa, ihan sama mitä syö jos terveenä pysyy.
kaikki ongelmat eivät varoita itsestään etukäteen. Voivathan ihmiset juoda erittäin suuria määriä viinaakin vaikka vuosikymmeniä ja pysyä pintapuolisesti hyväkuntoisina, kunnes sitten yhtenä päivänä kuukahtavat.
Mutta kyllähän joillain myös on tuuria. Itsekin olen syönyt ihan miten sattuu jo vaikka kuinka kauan, enkä saa edes normaaleja kausiflunssia. Ehkä se sydänkohtaus sitten jonain päivänä minut kaataa, tai sitten ei.