Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö mikä on ärsyttävintä...

Vierailija
06.01.2011 |

Mies tulee kaupankautta (minä tehnyt listan) kotiin, istuu syömään ja saa ansaitun lepohetken ruoan jälkeen, 1-2 tuntia makaa sohvalla. Minä siivoan ruokailun jäljet. Ja erehdyinpä eilen sitten sanomaan, että katson telkusta yhden ohjelman, kesto 45 minsaa. Halusin katsoa Dr Phil, kun siinä oli avioeron "jalkoihin" jääneestä lapsesta.

Noh, eihän mies tietty tykännyt eikä muuten lapsetkaan. 4-v. huusi 15 minsaa vieressä, että haluaa lastenohjelmaa. Sitten meni leikkimään ja pienin alkoi touhuamaan eli kaiveli tavaroita ja kaikkea, ja pompsis, pompsis, minä ohjelman äärestä siten hätiin. Sanoin miehelle, että eikö nyt voinut sen vertaa katsoa perään, että olisin katsonut ohjelman. No teatteri alkoi, mies patistaa kaikki lapset lastenhuoneeseen isolla esityksellä kuinka äitiä ei nyt saa häiritä, kun se katsoo televisiota. Laittoi oven kiinni, pienin huusi kuin peto ja mies huusi vaan siellä, että nyt ei mennä äitiä häiritsemään. No en tietty jaksanut tuota huutoa kuunnella, vaan menin sitten päästämään pienen pois "ansasta" ja lopetin katsomisen.

***tu mikä elämä, jos minä haluan jotain katsoa. En edes usein halua, 1-2 krt kk voi olla ohjelma, jonka lasten hereilläoloaikana haluaa katsoa ja siitäkin mies tekee helkatinmoisen numeron. Itse kyllä makaa sohvalla ja katsoo telkkua joka ilta, eikä se ketään rassaa...

Olisin nauhoittanut ohjelman, mutta tietty mies olisi samaan aikaan vielä halunnut katsoa nauhalta jotain elokuvaa... Plääh, illistää miehelle...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lasten takia kannattaa pysyä yhdessä. Tässä tapauksessa kannattaisi lasten takia erota. Tai pikimmiten perheneuvolaan selvittämään mikä kaivelee noin pahasti.

Vierailija
2/3 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ohjelmas ja kuunnellut itkua, ei se noin isolle traumoja tee, jos joutuu olemaan häiritsemättä äitiä. Muutama kerta saattais mennä noin, mutta kyllä lopulta ne kaikki tajuais, milloin on se hetki, kun sut jätetään töllön ääreen rauhaan.

4veelle olisit voinut ihan puhua ja pyytääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sopia miehen kanssa siitä, että sinullakin on oikeus lepohetkeen, jolloin mies katsoo lasten perään. Mutta tää nyt on näitä tyhjiä neuvoja, ei se tilanne pelkällä keskustelulla muutu jos kotona on totuttu siihen, että äiti on se palvelija.

Mutta se lapsi ei tosiaan siihen kuole, että äiti haluaa katsoa jonkun ohjelman rauhassa. Minun lapsuudessani (kun tv-ohjelmatarjonta oli vielä paljon niukempaa) lapset tiesivät olla hissunkissun kun vanhemmat istuivat katsomaan jotain ohjelmaa. Eikä tullut traumoja.

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä