Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ja miten voi 5-henkinen perhe matkustaa niin, että saa YHDEN hotellihuoneen?

Vierailija
05.01.2011 |

Haluttaisiin ihan minne vaan, mutta ykkösvaatimukseksi on noussut se, että voidaan kaikki nukkua samassa huoneessa.

Lapset ovat 9v, 7v ja 5v. Olisi tosi tylsää illalla laittaa lapsia nukkumaan eri huoneisiin ja kaiken kukkuraksi nukkua vielä eri huoneessa miehen kanssa.

Onko kaksi huonetta ainoa vaihtoehto? Monet hakukoneet eivät anna edes hakea matkoja viidelle hengelle, jos ei laita hakuehtoihin kahta huonetta.

MITEN IHMEESSÄ VIISIHENKISET PERHEET MATKUSTAVAT ULKOMAILLE??

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkustaessa tulee paljon muitakin poikkeamia rutiineihin,, ette te niitä kestä.

Vierailija
22/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät voi nukkua yhdessä huoneessa keskenään, koska ovat vielä niin pieniä. Enkä minä halua nukkua eri huoneessa kuin mieheni. Eli ainoa vaihtoehto on yksi huone, jossa nukkuu viisi henkeä. Tai joku ratkaisu, jossa on kaksi huonetta lähekkäin toisiaan. Kahden makuuhuoneen villa kuulostaa parhaimmalta. Ei voida mennä hotelliin, jossa on kaksi huonetta erillään toisistaan. Väliovellinen huone käy, muttei kaksi erillistä huonetta. ap

Tätä minä en oikeasti ymmärrä. Onko miehesi pyörätuolissa tms. tarvitsee apua 24/7?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan matkusteltu todella paljon, muttei koskaan Tallinnaa kummemmin koko perheen voimin. Tallinnassa ei yövytty.

Ei siis todellakaan ole ensimmäinen kerta, kun ollaan lasten kanssa ulkomailla. Ensimmäinen kerta vaan, kun koko perhe lähtee liikkeelle. Ennen tätä reissua ollaan oltu yhden, kahden lapsen kanssa matkalla tai yksi aikuinen ja yksi lapsi.

ap

Vierailija
24/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi nukkua keskenään?

Vierailija
25/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi asua eri huoneessa mieheni kanssa, koska vietämme iltaa keskenämme lasten mentyä nukkumaan eikä pieniä lapsia voi jättää yksin huoneeseen. Mun lomaan kuuluu oleminen miehen kanssa, viinin naukkailu partsilla kahdestaan sekä seksi mikä ei oikein onnistu jos asumme eri huoneissa. Olisi aika tylsää sitten istua siellä yksin telkkua katsellen lasten nukkuessa.

Lapset eivät voi nukkua yhdessä huoneessa keskenään, koska ovat vielä niin pieniä. Enkä minä halua nukkua eri huoneessa kuin mieheni. Eli ainoa vaihtoehto on yksi huone, jossa nukkuu viisi henkeä. Tai joku ratkaisu, jossa on kaksi huonetta lähekkäin toisiaan. Kahden makuuhuoneen villa kuulostaa parhaimmalta. Ei voida mennä hotelliin, jossa on kaksi huonetta erillään toisistaan. Väliovellinen huone käy, muttei kaksi erillistä huonetta. ap

Tätä minä en oikeasti ymmärrä. Onko miehesi pyörätuolissa tms. tarvitsee apua 24/7?

Vierailija
26/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi asua eri huoneessa mieheni kanssa, koska vietämme iltaa keskenämme lasten mentyä nukkumaan eikä pieniä lapsia voi jättää yksin huoneeseen. Mun lomaan kuuluu oleminen miehen kanssa, viinin naukkailu partsilla kahdestaan sekä seksi mikä ei oikein onnistu jos asumme eri huoneissa. Olisi aika tylsää sitten istua siellä yksin telkkua katsellen lasten nukkuessa.

ja silloin on ihanaa ottaa viiniä ja naida parvekkeella lasten tuhistessa siinä vieressä? Ja olettehan te siellä parvekkeellakin erossa lapsista, joku niistä voi herätä ja karata.

Minun lomaani ei kuulu viinin naukkailu, jos lapset on mukana. Eikä parvekenainti edes ilman lapsia.

Vierailija
27/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei halua kahta, erillistä hotellihuonetta. Hän sanoi että kaksio käy, tai kaksi huonetta missä on väliovi. Mutta ei kahta erillistä huonetta, mitä usein isolle perheelle vain on tarjolla.

Vierailija
28/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 2,4 ja 6 vuotiaat nukkuu omassa huoneessaan ja miehen kanssa omassa huoneessa. Ja viiniäkin aukkaillaan lämpimässä kesäyössä.

Ollaankohan me liian yksinkertaisia kun ei olla tajuttu, että tääkin pitäis olla paljon vaikeempaa?

Vierailija
29/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö nyt tajua tätä? Ap siis selvästi halua majoituksen johon mennään samasta ulko-ovesta sisälle, voi olla useitakin makuuhuoneita.

Vierailija
30/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap hakee ihan selkeästi hankalaa elämää ja hotellihuonetta viidelle, lue vaikka tuo aloitus. Ihan kuin lomalla ei voisi olla edes joskus lasten ehdoilla. Ja aika selkeästi tuo myönsi, että seksi parvekkeella lasten nukkuessa kuuluu kuvioon, joten jos ne lapset on 2 oven takana, niin voihan niille tapahtua vaikka mitä siellä kaksiossa.

Vierailija
31/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eivätpä nämä av mammat tajua, että joku voi oikeasti haluta olla miehensä kanssa lomalla ja vielä harrastaa seksiä...ihan kamalaa :)

Vierailija
32/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne kovin sikeäunisia?

Vierailija
33/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilta järjestäjiltä kuitenkaan. Arealta ei esim voi varata hotellihuonetta yli neljälle, mutta tjäreborgilla varmaan 25 prosentissa hotelleista löytyy isoja huoneistoja.

Vierailija
34/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eivätpä nämä av mammat tajua, että joku voi oikeasti haluta olla miehensä kanssa lomalla ja vielä harrastaa seksiä...ihan kamalaa :)

tai edes valvovia. Ihan oikeasti en ymmärrä. Ja ap kirjoitti, että huoneessa käydään vain nukkumassa, siksi sillä ei ole erityisiä muita vaatimuksia kuin ne 5 sänkyä.

Vierailija
35/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etitään se sulle yhdessä.

Kyllä mäkin nimenomaan tajusin, että ap etsii yhtä huonetta, jossa kaikki voisivat nukkua?

Vierailija
36/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sadaan jokaiselle oma huone, lisäksi kunnon keittiö (jota tosin tuskin käytetään), uima-allas, 2-3 kylpyhuonetta jne.

Vierailija
37/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies rupeaa loman kunniaksi kärttämään seksiä, siksi haluaa suojata selustansa nukkumalla lasten kanssa samassa huoneessa.

Vierailija
38/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi kun matkustimme, netin kautta varaus antoi automaattisesti 2 huonetta kun olemme 2 aikuista + 3 lasta. Paikan päällä kysyimme respassa, voiko huoneet vaihtaa johonkin tilavampaan tai lisävuoteella tms... He järjestivät huoneen, jossa iso parisänky ja lisävuode + kuopukselle tuotiin paksu patja, joka mahtui loistavasti sänkyjen väliin. Me nukuimme ihan ok lisävuoteessa (vankka) ja isommat lapset parisängyssä. Mekin tosiaan vain kävimme huoneessa nukkumassa, ei menty lomalle hengailemaan hotelliin! :)

Vierailija
39/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa tilassa meidän kanssamme. Joko jonkun välitilajakajan takana tai samassa huoneessa tai villan toisessa makuuhuoneessa.

Pahin olisi se, että hotellissa on kaksi huonetta meille: toinen kerroksessa 3 ja toinen kerroksessa 6.

Minulla ei ole koviakaan vaatimuksia yöpymiselle: haluan, että mies nukkuu vieressäni ja lapset nukkuvat jotensakin lähettyvillä (ei yksin omassa huoneistossa kolme kerrosta ylempänä).

En välttämättä haaveile mistään intiimistä seksistä mieheni kanssa, mutten halua nukkua ihan eri paikassa. Haluan keskustella päivän tapahtumista mieheni kanssa illalla. Se ei onnistu, jos molemmat ovat eri huoneissa lasten kanssa.

ap

Vierailija
40/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkomaille menos, niin laita matkatoimisto töihin ja jos kotimaassa reissu, niin soita haluttuun kohteeseen. Hotelleissa on junnupatjoja ja varasänkyjä samaan huoneeseen. Hakukoneet ja nettivaraukset eivät usein tätä kerro taikka niiden varaaminen ei vain palvelussa onnistu. Jos pidempi reissu kyseessä, niin huoneisto/mökki on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi