Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

new yorkissä käyneet, onko siellä luteita???

Vierailija
05.01.2011 |

oli tarkoitus keväällä lähteä, mutten halua kotiintuomisia....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkakohteessa. Kauhea meteli vaan tästäkin nostettu, niin kuin kaikessa USA-uutisoinnissa. Ainoa paikka missä olen luteita nähnyt on Venetsia.

Vierailija
2/10 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän tähden Gotham hotelli ns. laadukas hotelli mutta luteita oli. Itse en puremia huomannut mutta mies parka oli ihan paukamilla. Eivät tulleet kotiin asti kuitenkaan :)

sen verran hieno kaupunki ettei kannata jättää luteiden takia käymättä. mutta ei muissa isoissa kaupungeissa kyllä ole vastaavaa ludeongelmaa -- luteita on new yorkissa aika tavalla. monella ystävälläni on ollut kotona ja hotelleissä niitä riittää. Muutos on ollut melkoinen -- kun olin ekan puolen vuoden jaksoni siellä 15 vuotta sitten ei kukaan puhunut luteita mutta nyt kahdella viimeisellä matkalla matkakaverit ovat kärsineet vaikka hotellit ovat olleet hyviä, elleivät ihan luksusta. Itse taidan olla immuuni...

Mutta kyllä sinne kannattaa mennä, on niin ihana paikka -- muuttaisin jos olisi töitä ja viisumi. Vaikka pariksi vuodeksi ennen kuin lapset menee kouluun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Washington DC:ssä kanssa piti myrkytys suorittaa kolmen kuukauden välein, että jokin tasapaino edes pysyi.

Vierailija
4/10 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellähän on ihmisiä joka maailman kolkasta. Jos luteita on maailmassa, on niitä New Yorkissa. Me ei tuotu kotiin, vaikka oltiin ei-niin-kalliissa hotlassa. Eikä tuotu D.C:stäkään.

Vierailija
5/10 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän tähden Gotham hotelli ns. laadukas hotelli mutta luteita oli. Itse en puremia huomannut mutta mies parka oli ihan paukamilla. Eivät tulleet kotiin asti kuitenkaan :) sen verran hieno kaupunki ettei kannata jättää luteiden takia käymättä. mutta ei muissa isoissa kaupungeissa kyllä ole vastaavaa ludeongelmaa -- luteita on new yorkissa aika tavalla. monella ystävälläni on ollut kotona ja hotelleissä niitä riittää. Muutos on ollut melkoinen -- kun olin ekan puolen vuoden jaksoni siellä 15 vuotta sitten ei kukaan puhunut luteita mutta nyt kahdella viimeisellä matkalla matkakaverit ovat kärsineet vaikka hotellit ovat olleet hyviä, elleivät ihan luksusta. Itse taidan olla immuuni... Mutta kyllä sinne kannattaa mennä, on niin ihana paikka -- muuttaisin jos olisi töitä ja viisumi. Vaikka pariksi vuodeksi ennen kuin lapset menee kouluun...

itablokin maista alkoi. Sita ennen niista ei ollut kukaan kuullutkaan.

t.usalainen

Vierailija
6/10 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän tähden Gotham hotelli ns. laadukas hotelli mutta luteita oli. Itse en puremia huomannut mutta mies parka oli ihan paukamilla. Eivät tulleet kotiin asti kuitenkaan :) sen verran hieno kaupunki ettei kannata jättää luteiden takia käymättä. mutta ei muissa isoissa kaupungeissa kyllä ole vastaavaa ludeongelmaa -- luteita on new yorkissa aika tavalla. monella ystävälläni on ollut kotona ja hotelleissä niitä riittää. Muutos on ollut melkoinen -- kun olin ekan puolen vuoden jaksoni siellä 15 vuotta sitten ei kukaan puhunut luteita mutta nyt kahdella viimeisellä matkalla matkakaverit ovat kärsineet vaikka hotellit ovat olleet hyviä, elleivät ihan luksusta. Itse taidan olla immuuni... Mutta kyllä sinne kannattaa mennä, on niin ihana paikka -- muuttaisin jos olisi töitä ja viisumi. Vaikka pariksi vuodeksi ennen kuin lapset menee kouluun...

itablokin maista alkoi. Sita ennen niista ei ollut kukaan kuullutkaan. t.usalainen

80-luvulla muuttaessani maahan myrkytettiin kovasti ja vaikka ne ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti, ei ne sinne ykskaks nyt ole ilmestyneet.

Vierailija
8/10 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itablokin maista alkoi. Sita ennen niista ei ollut kukaan kuullutkaan.

t.usalainen

Tosin samoihin aikoihin rajoitettiin DDT:n ja muiden ympäristömyrkkyjen käyttöä tuholaistorjunnassa.

Vierailija
9/10 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tarkoitus keväällä lähteä, mutten halua kotiintuomisia....

Ihan rauhassa yömme nukuimme Helmsley Park Lanella viime matkallamme.

Kannattaa lueskella hotellitietoja TripAdvisorista, sinne kun yleensä välittömästi kirjoitetaan mielellään myös ne huonot kokemukset.

Vierailija
10/10 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itablokin maista alkoi. Sita ennen niista ei ollut kukaan kuullutkaan. t.usalainen

80-luvulla muuttaessani maahan myrkytettiin kovasti ja vaikka ne ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti, ei ne sinne ykskaks nyt ole ilmestyneet.

Luteet alkoivat ilmestya 1995. Senverran olen mediaa seurannut etta tiedan taman todeksi.

t.usalainen (ilman lainausmerkkeja).