Seksiä 1-5 kertaa vuodessa, mikä ehkäisy kun kortsu ei käy?
Seksiä on tosi harvakseltaan, ja jos haluan edes nuo kerrat, ei kondomi ole vaihtoehto. Samoin ei käy mikään ehkäisyvaahto tms, joka tappaa seksistä spontaaniuden, sitten olen kokonaan selibaatissa.
Mitä itse käyttäisitte?
Kommentit (49)
Jos olet parisuhteessa, niin hormonaalinen ehkäisykö ei sovi?
Hormoneista on vähän huonoja kokemuksia, eli ei huvittaisi syödä niitä kaiken aikaa "turhaan", kun ehkäisyntarve ei ole jatkuvaa.
miestä ei takuuvarmasti huvita silloin kun mun kalenterini mukaan saisi paneskella.
ap
vähän jännitystä elämään
mutta minulta veisi kyllä spontaaniuden, halut ei välttämättä mene yksiin varmojen päivien kanssa :)
ei ap
kortsua. Ja varmaan naisten kortsun kanssa sama juttu, tosin en ole edes tohtinut ehdottaa.
ap
viisain ehkäisy taitaa olla selibaatti. Ja jos joskus erehtyy, jälkiehkäisy. Vai onko jollain parempia konsteja takataskussa...?
ap
tosin jos on terve mies, niin itse vaihtaisin miestä. Mun mielestä on todella ankeaa toista kohtaan noin harvat kerrat, oli nainen tai mies kyseessä, jos ei kerran terveydestä ole kyse.
esim. suuseksi kortsun kanssa..juu ei..
se vaan latistaa tunnelman, en voi mitään
Ja mä syön silti pillereitä, tosin mulla ne auttavat mahakipuihinkin jotka synnytyksen jälkeen olleet ihan järkyttäviä...
Voihan sitä kokeilla eri pillerimerkkejä, laastaria, rengasta, kierukkaa, jos et halua hormonilla ehkäistä niin muita vaihtoja ei oel kun kortsut tai vaahto...
kun seksielämä loppuu tai sitä on vähän?????
Seksiä on tosi harvakseltaan, ja jos haluan edes nuo kerrat, ei kondomi ole vaihtoehto. Samoin ei käy mikään ehkäisyvaahto tms, joka tappaa seksistä spontaaniuden, sitten olen kokonaan selibaatissa. Mitä itse käyttäisitte?[
Ei ihme että seksiä on harvoin..
Hyvinkin voisin syödä pillereitä tai laittaa kierukan riesakseni, jos hyöty-haittasuhde olis jotenkin kohdallaan. Mutta en jaksa vaikkapa olla koko vuotta kireä ja kärttyinen hormoneista, jos siitä palkaksi saan seksiä vuoden aikana yhteensä 15 minuuttia.
ap
kun seksielämä loppuu tai sitä on vähän?????
vaan jotain muuta. Voihan ystävyys säilyä silti?
Minusta on julmaa sitten vaatia toiseltakin selibaattia, jos syy on vain se ettei huvita.
Itse olen ainakin niin seksuaalinen ihminen, että pääni räjähtäisi jos en saisi seksiä!
Tottakai ymmärrän tilapäisen sairauden jne, mutta jos miestäni huvittaisi seksi vain kerran vuodessa, katsoisin jo oikeudekseni hakea seksini muualta, tai jos mies ei sitä hyväksyisi, ero tulisi varmasti.
pillerit tai hormonikierukka ei mua ole tehnyt kärttyisäksi, päinvastoin elämänlaatu parantunut huomattavasti vuotojen pienennettyä
Ei ihme että seksiä on harvoin..
Hyvinkin voisin syödä pillereitä tai laittaa kierukan riesakseni, jos hyöty-haittasuhde olis jotenkin kohdallaan. Mutta en jaksa vaikkapa olla koko vuotta kireä ja kärttyinen hormoneista, jos siitä palkaksi saan seksiä vuoden aikana yhteensä 15 minuuttia. ap
Ei tuo nyt ihan normaalia ole. Saatko orgasmin yhdynnässä?
pitäisi aina testauttaa ekaks sänkykumppani onko tauteja. Eli satunnaiset kumppanit poissuljettu.
Jos olet parisuhteessa, niin hormonaalinen ehkäisykö ei sovi?