Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten FB:stä saa poistettu asiattoman

Vierailija
05.01.2011 |

seinäkirjoituksen. Ex-mies kirjoittaa ihan perätöntä juttua humalassa. poistin kavereista mutta se kirjoitus jäänyt tohon seinälle. Auttakaa!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun toinen vastaa jotakin minun tekemään aloitukseeni, tulee ruksi.

Jos joku kirjoittaa itse jotakin minun seinälleni suoraan niin ei tule poistoruksia.

Vierailija
2/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli itse poistanut minut kaverilistaltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kirjoittaa itse jotakin minun seinälleni suoraan niin ei tule poistoruksia.

Vierailija
4/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sain poistettua sellaisen kaverin kirjoitukset ja kuvat joka oli itse poistanut minut kaverilistaltaan.

Siis ei kirjoitellut omalle seinälleen, tai vastaillut sinun aloituksiisi. Vaan ihan kirjoittanut itse suoraan seinällesi?

Vierailija
5/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta sen saa poistettua? Semmonen joka ilmestyy siihen kun lähestyt sitä aluetta hiirellä..

Vierailija
7/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen ex-anoppi kirjotti kanssa ihan omituisia juttuja miehen seinälle eikä mies saanut niitä millään poistettua. Ex-anoppi esitti tyhmää eikä poistanut juttuja ennen kuin mies kävi poliisille tekemässä tutkintapyynnön.

Ei auttanut vaikka kuinka yritti poistaa rasteillam, ilmoittaa ylläpitoon herjauksesta tms. Ainoa keino oli pistää seinä kaikilta piiloon ennen kuin sai tutkintapyynnön kautta ex-anopin poistamaan jutut.

Vierailija
8/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaamisen puutetta. Omalta seinältä ne poistuu rastia painamalla. Jos rasti ei mystisesti ilmesty näkyviin hiirellä sohimalla, ei ole omalla profiilisivullaan vaan news-feedissä - tai sitten selain on vaan rikki. Silloin kädellinen kokeilee toista selainta.

Vierailija
9/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaamisen puutetta. Omalta seinältä ne poistuu rastia painamalla. Jos rasti ei mystisesti ilmesty näkyviin hiirellä sohimalla, ei ole omalla profiilisivullaan vaan news-feedissä - tai sitten selain on vaan rikki. Silloin kädellinen kokeilee toista selainta.

Kokeilepa vaikka itse testaamalla. Kirjoitukset eivät poistu jos olet ensin ehtinyt poistaa kirjoittajan kavereistasi. Ei tule poistorastia näkyviin - kokeilet sitten vaikka kuinka monella selaimella.

Testaa - perusta vaikka itsellesi toinen feikkitili ja kokeile sillä. Ehkä sitten uskot.

Vierailija
10/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMASSA PROFIILISSASI; ET JULKISELLA SEINÄLLÄ!!!!!!!

Vierailija
11/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa - perusta vaikka itsellesi toinen feikkitili ja kokeile sillä. Ehkä sitten uskot.

noita testitilejä on ihan työn puolesta toistakymmentä. On testattu, toimii.

Vierailija
12/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita testitilejä on ihan työn puolesta toistakymmentä. On testattu, toimii.

Vierailija
13/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet omassa profiilissasi ja painat sitä ruksia seinakirjoituksen kohdalla, niin mitä tapahtuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän