Onko useimmiten niin, että jos on ylipainoia n 20-30 kg, niin
on myös erittäin rintava? Vai mikä on oma kokemus näistä? Eli d-e-kupin rinnat ja se ylipaino vai a-b-kupin rinnat ja ylipaino joka enemmän mahassa esim.?
Kommentit (10)
Mulla oli normaalipainoisena B-kupin rinnat. Nyt on ylipainoa 30kg ja rinnat kokoa F-G...
minulla muutama ylipainoinen tuttu, joiden rinnat ei juurikaan suurentuneet lihomisen myötä, A-B-kupit on.
Minulla normaalipainoisella D-kupit, kuten monella muullakin sukuni naisella.
Joillakin jotka näyttävät tosi lihavilta, tarkemmin katsoessa onkin vain naama, tissit ja maha lihava, sit kädet ja jalat ku tikut, usein myös persekin pieni siihen tynnyriin nähden. Sellaset on usein hoikkanakin aika rintavia. Toisilla taas kertyy kaikki just reisiin ja persuksiin, yläpää on sit suhteettoman pieni... niillä varmaan sit kuppikoko pysyy aika pienenä.
Nyt 25kg ylimääräistä ja kuppikoko on 85G (tai 80H, riippuu liiveistä). Omena olen.
Tunnen kyllä useita pullukoita, joilla ei ole kovin isot rinnat.
kuppikoko oli silloin B ja on edelleen se sama B. Tässä välissä on pari lastakin tullut.
Minulla ylimääräinen näkyy alleissa, selkäsilavissa ja mahassa, joka on kuin 6. kuukaudella. Jalat, naama ja persaus ovat jotakuinkin entisenlaiset.
vähän on ylipainoa ja kuppi on viehättävä I. Tämä kuppikoko pamahti esikoisen synnyttyä, eikä ole siitä miksikään muuttunut, vaikka paino on sahannut tämän 80 ja 60 kilon välillä. Olis kiva saada takaisin ne pienet nätit rinnat, jotka minulla oli ennen lapsia.
kuppikoko a. imettäessä jopa b. mulla ei ole niin yhtään rasvakerrosta rintakehällä :
kuppikoko Ei mulla imettäessäkään kuppikoko siitä muuttnut.
Mulla läski keräytyy aika paljon selkään, ja vatsaan, sopivasti reisiin ja sääriin, siis suhteessa sopivan kokoiset...
johonkin hävisi osa tekstiä. Eli 30 kg kevyempänä B, nyt C, eikä imetys suurentanut kuppikokoa.
Silloin b-kuppi. Nyt hoikka ja a-kuppi.