Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa, naiset :(

Vierailija
28.12.2010 |

Mieheni ei koskaan nykyään tee eroottisia aloittteita. Tykkää kyllä puuhasta kovasti, jos selkeästi pyydän. Tunnen oloni ja itsetuntoni jo tosi matalaksi, olen "kokeeksi" antanut venyä ajan jopa 3-4 viikkoa, mutta ei inahdustakaan miehen puolelta. Kaikki aloitteet ovat siis minun varassa tai sitten ei ole mitään eroottista toimintaa. Vain "toverillisia" pikku pusuja esimerkiksi töihin lähtiessä.

Yhdessä on oltu melkein 10 vuotta, ja oikeastaan koko suhteen ajan on enempi ollut näin päin, mutta suuntaus on vain kärjistynyt. Olen ottanut asian puheeksi monta kertaa, ja kertonut, että minä tarvitsisin sitä, että mies haluaa minua. Pari vuotta sitten käytiin aiheesta muutama kerta perheterapeutillakin. Hän ei osaa selittää syytä, myöntää kyllä, että hänenkin kuuluisi tehdä aloitteita, mutta saa sen kuulostamaan siltä kuin kyse olisi tiskivuorojen jakamisesta :(

Olen mielestäni viehättävä eikä ole mitään kriisejä. Ja ennen kuin kukaan ehtii sanoa, mitään toista naista ei 110% varmuudella ole kuvioissa. Hän vaan ei tarvi sitä ilmeisesti niin "usein". Minusta nyt mieluiten viikottain, mutta vähintään parin viikon välein.Hänelle ehkä riittäisi 2 kertaa vuodessa. Masentaa ja riistää itsetuntoa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(asiallisesti, koska aihe on arkaluontoinen)

Vierailija
2/12 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot että koko teidän suhteen ajan on ollut niin päin että sinä olisit halunnut useammin eroottista läheisyyttä kuin miehesi. Vaikka asia masentaa sinua, niin ei varmastikaan ole kyse siitä että miehesi ei pitäisi sinua viehättävänä. Ehkä miehelläsi on hyvin matalat testosteronitasot? En tiedä asiasta kovinkaan paljoa, mutta olen kuullut että miesten "miehisyyttä" voi palauttaa testosteronipistoksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tsemppiä!

Vierailija
4/12 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/12 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta että mitä mieltä olette, pitääkö mun aina vaan tehdä aloitteet itse, vai onko tavallaan parisuhteessa oikeus vaatia, että toisenkin on oltava aloitteellinen. Mä alan jo olla niin loukkaantunut asiasta, että usein iltaisin ajattelen vaan että olkoon sitten jos ei herraa kerran kiinnosta (on tietokoneella tai lukee tai puuhailee jotain muuta,vaikka kotitöitäkin silloin kun olisi aika mennä vuoteeseen lasten nukahdettua), eli joudun erikseen pyytämään, että tule sinne mun kanssa. Se tuntuu vain kerta toisensa jälkeen niin nakertavan mun itsetuntoa. Mutta mitä pidemmän tauon pidän, sitä vaikeampi olo mullekin jo tulee.

Vierailija
6/12 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ihan ensi lukemalla usko, kun muuten on niin "testosteroninen" mies, urheilee, voimakas ym.

Vierailija
7/12 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni kanssa suhde mielestäni muuten kunnossa, mutta se aloitteen tekijä olen aina minä. Mies kyllä lähtee sitten touhuun mukaan. Olen muutamaan otteeseen maininnut asiasta että olisi kiva välillä toisinkinpäin, mutta mitään ei tapahdu, voi mennä viikkokausiakin kunnes minä sitten taas sen aloitteen teen.. En tiedä pelkääkö mies torjutuksi tulemista vai mitälie..

Vierailija
8/12 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies kuitenkin on aina hommassa mukana sinun aloitteestasi.

Ja yritä vielä kerran puhua suoraan, avoimesti ja syyttelemättä. Sano, että nauttisit siitä, että hänkin tekisi joskus aloitteen.

Vierailija
9/12 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut mahdollisuutta, että miehellä ON säännöllinen (ja aloitteellinen) seksielämä? Siksi seksitaukojen venyttelysi jäävät mieheltä huomioimatta.

Vierailija
10/12 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies kuitenkin on aina hommassa mukana sinun aloitteestasi.

Ja yritä vielä kerran puhua suoraan, avoimesti ja syyttelemättä. Sano, että nauttisit siitä, että hänkin tekisi joskus aloitteen.

mutta viimeistään siinä vaiheessa, kun mies tämän sanomiseni jälkeen vastaa, että "pitää yrittää", mulla nousee loukkaantuminen ja raivo ja sillä hetkellä ajattelen että painukoon helvettiin. En minä siinä vaiheessa enää pysty miehen kannalta tätä asiaa tajuamaan ja olemaan lempeä. En KOSKAAN ole hänen seksuaalisuuttaan haukkunut tai mitään alatyylistä sanonut, mutta jos alan esimerkiski itkeä tuossa vaiheessa, niin onhan se syyttelyä sekin. Olen useasti antanut miehelle hyvää palautetta seksistä, aivan konkreettisesti ja yksilöidysti. Mielestäni minussa ei tässä asiassa ole vikaa. Mutta kun tämä asetelma on, että mies tietää minun odottavan, se jotenkin lukkiuttaa sitten kaiken ja siitä tilanteestakin sitten helposti tulee vähän semmoinen väkinäinen.

Vierailija
11/12 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään tapauksessa ole toista naista. en ole tyhmä, tiedän, että ihmiset pettävät toisiaan, mutta tässä ei siitä ole kysymys ihan varmasti. Kysymys on muusta, jostain suorituspaineista tai miehyyden vaatimuksista tai jostain miehen päässä. Olemme puhuneet asiasta paljon, vuosia. Siellä terapiassakin.

Vierailija
12/12 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla monia syitä. Ensimmäisenä tulee mieleen heikko itsetunto. ELi olet joskus torjunut miehesi, eikä hän kestä torjumista, joten aloitteen teko siirtyi sinulle.

Miehesi ei yksinkertaisesti jaksa/halua seksiä (sinun kanssasi?). On niitä kausia miehilläkin ettei huvita. Tai ei vaan jaksa vaivaantua kun muu palvelu pelaa ja on paljon muuta tekemistä kuin seksi.

Muuttunut elämäntilanne. Masennus,väsymys, jonpi kumpi on lihonut?

Miehelläsi on toinen nainen. Vaikka sanoit että ei varmasti ole, ei koskaan pidä luottaa 100% kehenkään. Toisen mielenliikkeitä ei voi tietää vaikka mitä väittää.

Meillä on sama tilanne, ja samaa vääntöä käydään. Yksi syy on ainakin kohta yksi, sen on tunnustanutkin. Epäilen että muutkin kohdat täsmäävät. Ei ainakaan mitään meillä tunnusteta, ei keskustellahan ei tunnetusti voi, koska mies on kykenemätön keskustelemaan.