Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei saa kutsua luokkakokoukseen...

Vierailija
05.01.2011 |

Olin keskiverto-oppilas, ei koskaan kiusattu enkä kiusannut, ystäviä oli silloin paljonkin. Elämä vienyt, paikkakunta vaihtunut pariin kertaan ja kouluaikaisiin ystäviin ei ole tullut pidettyä yhteyttä lainkaan. Yhteydenpidon katkeamisesta huolimatta, kyllä jotenkin suretti, kun kuulin että oli luokkakokous pidetty ja kuinka siellä oli hauskaa muistella vanhoja jne. :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätäänkö sun nykyinen sukunimi?

Onko sulla luokkavereita fb-kavereina?

Vierailija
22/28 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- numerotiedustelussa?

- osoitepalvelussa?

- koulukaverit.com:ssa?

- facebookissa?

Jos ei, niin voi voi. Et todellakaan voi vaatia että kutsu kuin ihmeen kaupalla löytäisi jonkun vanhemman kautta sulle, jos ei suhun kerran ole mahdollista normaaleja väyliä pitkin ottaa yhteyttä.

Sitä paitsi:

- vain järjestäjillä on yleensä tieto siitä kuka on vastannut kutsuun ja kuka ei. Jos ei kokouksen järjestäjällä ole suhun mitään yhteystietoja saatavilla, niin hankalaksi menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on facebookissa vanhalla sukunimellään. Eli aika outoa että ei kutsuttu

Vierailija
24/28 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätäänkö sun nykyinen sukunimi?

Onko sulla luokkavereita fb-kavereina?

Vierailija
25/28 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse ainakaan en ihan kaikkien sukunimiä enää edes muista. ELi ihan mahdollista, että se, joka tilaisuutta järkkäsi, ei löytänyt sun yhteystietoja. Ja ei niitä välttämättä ole kaikilta kyselty, joku on järkännyt ja kutsunut muut, jotka ovat vain tulleet paikalle.

Vierailija
26/28 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole numero salainen, facebookissa olen vanhan sukunimeni kera. Mutta kaipa minusta ei sitten pidettykään, en nyt mikään superhauska viihdyttäjä ollut, mutten mikään "huonokaan".

Yksi joka ei ollut kuvassa, oli jäänyt kutsumatta. Kukaan ei tahallaan jättänyt häntä pois, mutta ei vaan muistunut mieleen että hän oli luokallamme.

Vierailija
27/28 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/28 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakokousmuistoista, niin mulla on tällainen tarina että pari vuotta siitten pidetyssä kuokkakokouksessa  juttelin pitkään erään tytön kanssa johon olin ihastunut 13-vuotiaana, hän tuli kokoukseen myöhemmin kuin muut, ja lähti pois reilun tunnin jälkeen, ja koko sinä aikana jutteli vain minun kanssani ja tansiittiinkin vähäsen. Kiinnostus oli silloin kauan sitten molemminpuoleista...

No joka tapauksessa halusin tavata hänet puoli vuotta myöhemmin uudestaan, tiesin vain millä paikkakunnalla hän asuu, ja hänen ammattinsa (opettaja). Hänen sukunimensä olin unohtanut. Lähetin kaikille paikkakunnan koulujen opettajille joilla oli sama etunimi sähköpostiviestin, mutta mikään ei tärpännyt. Noilla samannimisillä opettajilla oli varmaan hauskaa.

Lopulta löysin hänen osoitetietonsa väestörekisterin palvelusta, sen saa kun syöttää tyttönimen ja asuinpaikkakunna jossa on varmuudella asunut. Palvelun kyttö maksaa vähäsen mutta toimii, jos henkiö asuu vielä Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme