Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

****KESÄKERTTUJEN Torstaipäivä****

20.10.2005 |

hmmm...vieläkös muut äitylit on nukkumassa??

no aloitellaan tämä päivä...elikkäs tänään eikä oikeastaan eilenkään ollut taas mitään oireita muuta kuin tuo tunteitten heittely laidasta laitaan :((

mahassa on ihan mielettömästi ilmaa ja koko ajan tulee noita leikkipotkuja kun ilma menee masussa :)) vois vaikka kuvitella olevansa pidemmälläkin :)

kuinka moni polttaa?? aiotteko lopettaa, tai oletteko jo lopettanut?

minä olen polttanut jo reilut 14vuotta ja nyt tekee taas mielettömän tiukkaa tuo lopettaminen...eilen piti lopettaa, mutta poltin sitten loppujen lopuksi 3tupakkaa koko päivänä (teki niin pahaa että nukuinkin illalla pari tuntia ettei tekis niin paljon mieli sitä tupakkaa!!)

no nyt taas tänään pitäis lopettaa...saas nähdä miten käy....joskohan tänään pystyis olemaan täysin ilman...

t:krisse+ tytöt -02,-04 ja masu

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeilevista näköjään " valuu" kivasti porukkaa tänne odotuspuolelle=)

Onnea ja kaikkea hyvää kaikille!

Minnilotta

Vierailija
22/24 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomen aamulla teen toisen testin ja jos siinäkin on kaksi viivaa niin sitten liityn virallisesti tänne!

Eilen aamulla tein kp27/25 hienon hennon plussan. Ja edelleen se viiva on tuossa testissä, olen sitä säännöllisin väliajoin käynyt ihmettelemässä ;) .

Pahanolon aaltoja mulla on ollut jo useamman päivän ajan, onneksi vielä ainakin ihan siedettäviä. Nälkä on alituiseen, töissä vaan haukottelin tämän päivän (oliko Neronja harrastanut samaa vai oliko joku muu..) ja ajattelin mitä kaikkea ruokaa minun tekeekään mieli ruokatunnilla =0. Ajatukset ihan toisaalla kun työssä, ja olenkin sekoillut asiakkaiden kanssa ihan urakalla. Kysellyt tyhmiä ja pudotellut kyniä ja sitä rataa, hih.

eilen illalla nukkumaan mennessä kohtu oli iljettävän piukean tuntuinen, pelästyin jo että tämä tästä ilosta. Tuntui tosi tukalalle, ikäänkuin kohtu olisi ollut irrallinen osa vatsassa jota puristi kauttaaltaan, outoa. Repäisykipuja edelleen alavatsassa.

Mites te muut joilla on jo vähän isompia lapsia niin missä vaiheessa meinaatte kertoa heille tulevasta? Ensin ajattelin etten kerro ennenkuin ollaan jo paremmalla puolella raskaudessa mutta nyt jo olen useaan otteeseen möläytellyt puhelimessa äidin ja kaverin kanssa niin ajattelin että ehkä kuitenkin olisi reilua kertoa lapsille tästä, ettei sitten kuule muualta uutista? Tietenkin siitenhän uutinen kyllä lähtee leviämään kuin kulovalkea mutta toisaalta jos saisin keskenmenon tms, ikävää niin luulenpa että kertoisin niistäkin läheisilleni.

Aamulla kuopus viimeksi valitti että miksi hän on pienin tässä perheessä? Nauratti kun ajattelin että tyttö ainakin ilahtunee kun saa tiedon että tulisi vielä pienempi asukas tähän taloon...

t. vielä kp-päiviä laskeva kp 28/25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muuten vauvalaskurilla laskemassa, niin mulla on sen mukan edelleen " vasta" 4. viikko menossa, eli 3+ jotain? Johtunee mun lyhyehköstä kierrosta vai kuinka? Vai enkö enää osaa laskea oikein noita viikkoja? Viime raskaudesta kun on jo 6 vuotta (huh, kuinka aika rientää..).

Vierailija
24/24 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinäkin sitte pääsit tänne kesiksien laivaan mukaan :)

No oireet olikin sulla niin hyvät et olis ollu ihme jos et olisi raskaana ;)

KAMU, sulla on sitte saman pvänä la kuin mulla. Kiva et toinenkin löytyi sille pvälle ;D *muka sillä mitään merkitystä olisi ;D*

SOFFU, kaikista rakkaimpani, sä oot raskaana. Sain kun sainkin sut tänne mukaan. Nyt kun saatas mieskin vielä tietämään isäksi tulosta. Huomenna sitte?? :)

Nyt nukkuu voikaahan " paksusti" *ihana sanoa tuo* Elkää loukkaantuko, ettehän?? :)

Öitä!!