Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen 3 lapsen kotiäiti ja meillä syödään joskus pussimuussia!"

Vierailija
05.01.2011 |

Repikää siitä :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka omaa perunaa on kellari pullollaan!

Vierailija
2/6 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttako lapset ja mies ei huoli sitä.. :( koskaan pääse sieltä missä aita matalin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina Oolannin muussia pakkasessa. Siitä on hyvä ottaa vauvan yks annos perunaa. Ei tulis mieleenkään keittää sille erikseen aina yhtä pottua. Sitähän nykyään ihan suositellaan käytettäväksi neuvolasta saatavassa ruokalappusessa.

Sitten kun koko perhe syö muussia, tehdään se perunoista. Meillä kun menee niin paljon että valmisperunapussit ei riitä mihinkään.

Vierailija
4/6 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä syödään muussia, se on suoraan pussista.

Vierailija
5/6 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeysjärjestyksensä kullakin. Hauskanpito ja leikkiminen esimerkiksi ovat tärkeämpiä kuin se, että perunat on varmasti itse kuorittu. Joskus äiti on vaikka sairas, silloin mennään just siitä, mistä aita on matalin. Jos ulkona on kiva leikkiä, tehdään nopeaa ruokaa. Ja ollaan kuulkaa kiitollisia siitä, että ruokaa on eikä nirsoilla eikä hienostella. jonain toisena päivänä voidaan tehdä pitkän kaavan mukaan vaikka mitä piperryksiä. Relatkaa, kaikki maailman kotiäidit ja muutkin äidit. :D

Vierailija
6/6 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän nykyään ihan suositellaan käytettäväksi neuvolasta saatavassa ruokalappusessa.

Siis mitä ihmettä? Pakastemuusia yleisesti vai ihan peräti valmistajan ja tuotenimen kera? Jos näkyy valmistajien ja tuotteiden nimiä niin minulla ainakin alkaa hälytyskellot soimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi