Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkä ikäiselle Teddyphone?
05.01.2011 |
Minkä ikäiselle olette hankkineet lastenpuhelimen? Ja minkä ikäinen vielä suostuu tuota mallia käyttämään?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
"Vanhemmillakin on turvallisempi olo, kun omilla poluillaan liehuvan lapsen saa välillä puhelimen päähän. "
Lapsi joka tuollaista puhelinta ehkä suostuisi käyttämään tuskin liehuu omilla poluillaan.
Alue: Aihe vapaa
https://stockmann.com/webapp/wcs/stores/servlet/Product/Teddyfone-Laste…