Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihtuuko Atkisilla, jos syö kuin pieni sika

Vierailija
04.01.2011 |

rasvaisia juustoja pekonia ja kermaa, muttei yhtään hiilaria.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina vältellyt rasvoja ja syönyt paljon hiilareita, ja olen hoikka.

Ihan sama mistä ne kalorit saa, kunhan ei saa niitä liikaa. Itse olen lihonut hiilihydraateilla, mutta mussa onkin jotain vikaa: esim. pasta ei tunnu vievän nälkää vaikka miten paljon söisi. =/

Karppaaja

Vierailija
22/23 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerännyt ylipainoa pelkkää ruokaa syömällä. Kyllä silloin puputetaan kaikkea muutakin.

Mä olen aina vältellyt rasvoja ja syönyt paljon hiilareita, ja olen hoikka.

Ihan sama mistä ne kalorit saa, kunhan ei saa niitä liikaa. Itse olen lihonut hiilihydraateilla, mutta mussa onkin jotain vikaa: esim. pasta ei tunnu vievän nälkää vaikka miten paljon söisi. =/

Karppaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tietenkään laihdu.

Mutta (ja tämä on iso mutta): kun vedät tuota kamaa, saat olla tosi sissi jos jaksat syömään noin rasvaista ja proteiinipitoista ruokaa enemmän kuin kulutat.

Rasvasta tulee täysi olo tosi nopeasti.

Rasva on energiapitoisin ravintoaine, eli aikamoista tasapainoilua. Ja monia rasvaisia tuotteta voi kyllä syödä riittävän paljon, että kaloreita tulee liikaa...

Vanhana painonvartijana olin samaa mieltä. Kunnes kokeilin. Aika perhanasti saa muuten syödä rasvaa, että päivän kaloritarve tyydyttyy. Jos siis välttää hiilihydraatteja.

No niin tietty, kun kaloreita saa vain kahdesta lähteestä kolmen sijaan...

Tosin vaikutus näkyy näissäkin keskusteluissa, aivot kun tarvitsevat sokeria polttoaineenaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän