Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai minua petetä..?

Vierailija
04.01.2011 |

Viikonloppuisin mieheni lähtee poikien kanssa illanviettoon, enkä ole koskaan tervetullut mukaan. Kerran väitti yöpyneensä kaverillaan, mutta S-tililtä näin, että hotellissa oli ollut.. Ja joka viikonlopun jälkeen tulee minulle tuntemattomia naisia facebook-kavereihin.. Olen laskenut 143 minulle vierasta naista fb-kavereissa 3kk sisällä. Väittää, että ovat työkavereita.

Lisäksi olen nyt kuukauden sisällä löytänyt kotoamme kolmet vieraat naisten alushousut ja käytettyjä kondomeita roskiksesta.. Ja miehen vaatteissa on punaisia pitkiä hiuksia (olen blondi). Saa myös tekstareita naisilta, useita päivässä. Tämän lisäksi pukeutuu hyvin, peseytyy päivittäin ja käy parturissa. On ostanut myös kasvorasvaa ja urheiluauton.

En haluaisi uskoa.. Onko tähän jokin luonnollinen selitys?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo, mies puhetteluun ja heti!

Vierailija
2/14 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vessassa aina puhelin mukana, aina äänettömällä. Ja suihkussakin. Lisäksi sheivaa karvansa, myös napakarvat, joita olen aina pitänyt tosi seksikkäinä.

On lisäksi harkinnut kakkosasunnon ostoa, koska haluaa kuulemma työrauhan.

ap

Vierailija
4/14 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkit ja analysoit miehen joka liikkeen, eikö toi ole kuluttavaa?

Vierailija
5/14 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap sun motivaatio on tehdä tällaisia? Yrittää tehdä mahdollisimman huono provo vai?

Vierailija
6/14 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen facebookkeja ja puhelimen käyttöä. Ja mistä sä niistä tekstareista tiedät, vai oletko tutkinut kännykän? Tiedätkö, että olet syyllistynyt rikokseen?

Kyllä terve mies on kaikki viikonloput menossa, ja normaaliin kehitykseen tarvitsee ehdottomasti myös kakkosasunnon.

Lopeta se kyylääminen, ennenkuin mies väsyy tuohon sairaalloiseen vahtimiseen!

Vierailija
7/14 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla jokin mustasukkaisuusongelma..

:((

ap

Vierailija
8/14 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla jokin mustasukkaisuusongelma.. :(( ap

jotain sinnepäin sen lisäksi, että miehes pettää sua.

Vierailija
9/14 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehes taitaa pettää sua tuon kuvauksen perusteella. Mutta sen taisit jopa arvatakin? :D

Mimmosseen auton osti?

Vierailija
10/14 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei rakas "Ei kai minua petetä",

Lyhyt vastaus on: ei petetä. En vain halunnut paljastaa sinulle että käytin rahaa hotellissa yöpymiseen, kun olin silloin poikien illassa aika tuubassa, enkä kyennyt enää hankkiutumaan siinä kunnossa kotiin. Anteeksi että valehtelin, mutta olin siellä hotellihuoneessa ihan lärvälläni sammuksissa ja täysin yksin. Häpesin kai itseäni niin paljon etten halunnut kertoa sinulle totuutta.

Ne naiset Facebookissa on oikeasti vain jotain tuntemattomia. Olen alkanut pelaamaan Farmvilleä ja Mafia Warsia Facebookissa ja siinä tarvitsee farminaapureita ja mafiaveljiä jotta voi kasvattaa farmin kokoa ja pääsee etenemään tasoja. Olen joutunut kutsumaan tuntemattomia ihmisiä FB-kavereiksi kun omia ystäviä minulla ei ole riittävästi. Tämä on minulle paha ongelma ja addiktio, en kerta kaikkiaan pysty olemaan pelaamatta näitä pelejä. Mutta ne naiset eivät liity mitenkään seikkailuihin, enkä tunne heitä työelämästä, kuten sinulle valhellisesti väitin. Toivottavasti pystyt antamaan anteeksi, rakas.

Ja ne naisten alushousut joita olet löytänyt. Se onkin vähän monimutkainen juttu selittää. Minulla on ollut eräänlainen haave jo pikku pojasta lähtien, mutta en ole uskaltanut vielä puhua siitä sinulle. Koen tarvetta pukeutua naisten alusvaatteisiin. Mitä seksikkäämmät pitsipöksyt, sen parempi. Toinen nimeni, oikeastaan taitelijanimeni, on nykyisin Miriam. Tykkään myös runkkailla näihin naisten alusvaatteisiin ja olen käyttänyt silloin kondomia etten sotkisi pikkareita möhmiin. Siksi nuo käytetyt kortsut roskiksessa. Käyn viikonloppuisin tanssimassa eräällä klubilla, jolloin pukeudun kokonaan naiseksi ja minulla on myös pitkä punainen peruukki, josta varmaankin nuo hiukset ovat jääneet toisiin vaatteisiini.

Olen yrittänyt pitää itseäni kunnossa, jotta sinäkin kiinnostuisit minusta taas. Olen yrittänyt pukeutua hyvin, peseytyä päivittäin ja käydä parturissa. Toivottavasti et pahastu että olen yrittänyt pitää huolta siisteydestäni, kun aikaisemmin valittelit että jätän aina vessanpytyn kannen ylös, enkä koskaan käy suihkussa. Ostin jopa kasvorasvaa.

Ihmettelet varmaankin mistä minulla on varaa kaikkeen siihen bailaamiseen ja uuteen urheiluautoon? Se tanssibisnes menee aika hyvin. Miehet on aivan hulluna kun Miriam vatkaa tangon ympärillä. Saan ihan törkeästi tippiä. Niistä minulla on ollut varaa siihen autoonkin ja jos sinä kulta haluaisit jotain, niin nyt kun totuus on tullut esiin, voitaisiin lähteä valkkaamaan sinulle vaikka jotain kivoja vaatteita, tiedän yhden tosi fantsun putiikin espalla.

Vierailija
11/14 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan järkyttävän kalliskin. Hieno se kyllä on.

ap

Vierailija
12/14 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että et sää pettäis mua!!

Vierailija
13/14 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä tuollaisia provoja, kun toiset saattaa kirjoittaa tänne oikeasti hädissään!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
14/14 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettääköhän mies jos löytyy naisten alushousuja, hiuksia ja käytettyjä kondomeja kotoa? EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA :D