Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä miehesi saa sinulta joululahjaksi tänä vuonna?

Vierailija
14.11.2010 |

Noniin naiset. Mitä olet suunnitellut ostaa miehellesi tänä jouluna?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaa en vielä tiedä, kovin hintavaa en kuitenkaan pysty ostamaan. Kunhan mies ei nyt ehdi itse ostamaan :)

Vierailija
2/39 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On puhunut niistä jo pitkään, mutta harvakseltaan. Ei kyllä yhtään arvaa, että ne nyt hankin, mutta onpa sitten ainakin mieleinen ylläri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai itse asiassa lahjakortin rengasliikkeeseen. Tulee tarvitsemaan uudet kesärenkaat keväällä.

Vierailija
4/39 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ehkä joku hyvä tuoksu ja/tai partavesi yms. Rahaa menee varmaan 100-150 euroa.

Vierailija
5/39 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo kaikki, nää oli hänen toiveet.

Vierailija
6/39 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän haaveilevan sellaisesta. Tällä hetkellä vain minulla on vetskariraamattu ja mies "näpistää" sen aina itselleen.

Vierailija
7/39 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun ostaja

Vierailija
8/39 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri Titanic-fani, joten hommasin hänelle ja itselleni lentoliput ja hotellihuoneen helmikuussa Lontooseen Titanic Artefact Exhibitioniin O2-areenalle :). Kolme päivää vietetään siellä.

Liput Ryanairilla yhteensä 123e ja hotellihuone 170.

Vierailija
9/39 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi 250 euroa ja oli samalla myös isänpäivä ja syntymäpäivälahja. Meidän budjetilla se on iso raha, joten siksi ei muita lahjoja ole tiedossa, siis miehelle. Tai no ehkä uudet kumisaappaat voisi sille ostaa, jos rahaa jää lasten lahjojen jälkeen...

Vierailija
10/39 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjana miehelle voi antaa vaikkapa hierontaöljysetin minun tekemälläni hieronnalla ;) romanttinen hotelliviikonloppu toisella paikkakunnalla ihanine ruokineen. Ostaa itselleen jonkun ihanan seksikkään alusasun ja antaa lahjaksi romanttisen toiveiden yön. Ym ym.. pysyy jännitys suhteessa eikä tällaiset romanttiset ja seksikkäät ideat välttämättä maksa edes paljon mutta mies tykkää varmasti ja huomaa että todella olen ajatellut häntä :)

Vierailija
11/39 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen oikeasti kateellinen, että olet järjestänyt jotain noin osuvaa ja kivaa! Minulla hankittuna yksi kirja, yksi dvd ja yksi dvd-boksi :I

Vierailija
12/39 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tarvin vinkkejä, enkä niitä vielä täältä löytänyt

Vierailija
13/39 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä joku kirja

Vierailija
14/39 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin merkkineulepuseron, CD-levyn, lompakon ja suklaata olen ajatellut ostaa.

Vierailija
15/39 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilualusasun, lempisuklaataan sekä kolmet Samsoniten silmälaput. Tämä viimeinen tulee olemaan varma hitti.

Vierailija
16/39 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossut. Ei kumpikaan keksitä mitään lahjatoiveita kun ei oikein olla materian perään, riittää, että lapsille joutuu keksimään jotain..

Vierailija
17/39 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me päätimme, että ostamme toisillemme muutaman pienen lahjan (tarpeellisia), emme siis mitään isoa, yhtä ja kallista. Miehelleni olen ostanut tuoksun jo pari kuukautta sitten pärnun reissultani, varustekassin (on vartija ja tarvitsee työssään) Avaruuskynän- ja paperia, isäntä vastaan emäntä-lautapelin ;) (tässä oma lehmä ojassa, halusin tän meille ja näinhän mä sen saan), lämpökerraston ja pitkät sukat (töihin nämäkin)

Vierailija
18/39 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joku 300-400 euroa saa tänä vuonna luvan riittää miehen lahjoihin, tulee vähän laihempi joulu

Vierailija
19/39 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lahjakortin johonkin peliliikkeeseen (mies siis harrastaa myös konsolipelejä). Ehkä myös jotain karkkia jne.

Vierailija
20/39 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä pistät paljon rahaa. Lisätään galluppiin vielä hinta, että paljonko aiot kuluttaa miehesi lahjaan.

ap