G: Mitä miehesi saa sinulta joululahjaksi tänä vuonna?
Noniin naiset. Mitä olet suunnitellut ostaa miehellesi tänä jouluna?
Kommentit (39)
On puhunut niistä jo pitkään, mutta harvakseltaan. Ei kyllä yhtään arvaa, että ne nyt hankin, mutta onpa sitten ainakin mieleinen ylläri.
Tai itse asiassa lahjakortin rengasliikkeeseen. Tulee tarvitsemaan uudet kesärenkaat keväällä.
Lisäksi ehkä joku hyvä tuoksu ja/tai partavesi yms. Rahaa menee varmaan 100-150 euroa.
Meillä on jo kaikki, nää oli hänen toiveet.
Tiedän haaveilevan sellaisesta. Tällä hetkellä vain minulla on vetskariraamattu ja mies "näpistää" sen aina itselleen.
suuri Titanic-fani, joten hommasin hänelle ja itselleni lentoliput ja hotellihuoneen helmikuussa Lontooseen Titanic Artefact Exhibitioniin O2-areenalle :). Kolme päivää vietetään siellä.
Liput Ryanairilla yhteensä 123e ja hotellihuone 170.
Maksoi 250 euroa ja oli samalla myös isänpäivä ja syntymäpäivälahja. Meidän budjetilla se on iso raha, joten siksi ei muita lahjoja ole tiedossa, siis miehelle. Tai no ehkä uudet kumisaappaat voisi sille ostaa, jos rahaa jää lasten lahjojen jälkeen...
Lahjana miehelle voi antaa vaikkapa hierontaöljysetin minun tekemälläni hieronnalla ;) romanttinen hotelliviikonloppu toisella paikkakunnalla ihanine ruokineen. Ostaa itselleen jonkun ihanan seksikkään alusasun ja antaa lahjaksi romanttisen toiveiden yön. Ym ym.. pysyy jännitys suhteessa eikä tällaiset romanttiset ja seksikkäät ideat välttämättä maksa edes paljon mutta mies tykkää varmasti ja huomaa että todella olen ajatellut häntä :)
olen oikeasti kateellinen, että olet järjestänyt jotain noin osuvaa ja kivaa! Minulla hankittuna yksi kirja, yksi dvd ja yksi dvd-boksi :I
koska tarvin vinkkejä, enkä niitä vielä täältä löytänyt
jonkin merkkineulepuseron, CD-levyn, lompakon ja suklaata olen ajatellut ostaa.
urheilualusasun, lempisuklaataan sekä kolmet Samsoniten silmälaput. Tämä viimeinen tulee olemaan varma hitti.
tossut. Ei kumpikaan keksitä mitään lahjatoiveita kun ei oikein olla materian perään, riittää, että lapsille joutuu keksimään jotain..
Me päätimme, että ostamme toisillemme muutaman pienen lahjan (tarpeellisia), emme siis mitään isoa, yhtä ja kallista. Miehelleni olen ostanut tuoksun jo pari kuukautta sitten pärnun reissultani, varustekassin (on vartija ja tarvitsee työssään) Avaruuskynän- ja paperia, isäntä vastaan emäntä-lautapelin ;) (tässä oma lehmä ojassa, halusin tän meille ja näinhän mä sen saan), lämpökerraston ja pitkät sukat (töihin nämäkin)
mutta joku 300-400 euroa saa tänä vuonna luvan riittää miehen lahjoihin, tulee vähän laihempi joulu
ja lahjakortin johonkin peliliikkeeseen (mies siis harrastaa myös konsolipelejä). Ehkä myös jotain karkkia jne.
kylläpä pistät paljon rahaa. Lisätään galluppiin vielä hinta, että paljonko aiot kuluttaa miehesi lahjaan.
ap
Hintaa en vielä tiedä, kovin hintavaa en kuitenkaan pysty ostamaan. Kunhan mies ei nyt ehdi itse ostamaan :)