Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehiä, jotka oikeasti tykkäävät pienistä rinnoista?

Vierailija
04.01.2011 |

Itselläni arvatenkin pienet rinnat ja olen tosi hoikka muutenkin. Mieheni on aina sanonut, että mulla on upeet rinnat. Ei oo koskaan sanonut ketään isotissistä seksikkääksi... naismaku on muutenkin tyyliin Kiira Korpi. Välillä vaan ajattelen, että onko poikkeusyksilö toi mun mieheni tai sanooko vaan mua miellyttääkseen pitävänsä pienistä rinnoista?? Kokemuksia ja mielipiteitä!

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi oma mieheni. En siis ole mikään hoikka mutta en lihavakaan (BMI 23) ja rinnat nipin napin a-kuppi, mutta kyllä mies tykkää.

Ai mistäkö tiedän? Noh, hän ei vain saa näppejään irti rinnoista ja oli vastaan kun suunnittelin suurentavani rintojani.

Vierailija
2/74 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienemmät, sitä kiihottavammat. Jos nänni on vielä pysty, niin tulee housuun jo pelkästä ajatuksesta! Ole ylpeä "pienokaisistasi"!

-mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin.

ihan lähes olemattomistakin,mutta pienistä rinnoista ehdottomasti enemmän kuin isoista.

Vierailija
4/74 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni A-kupille.

M47

Vierailija
5/74 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta mooses on sellaisia miehiä, jotka tykkää pienistä A-kuppiluokan "kannuista". Ei ole mitään höpöpuhetta ja mielistelyä. Puolisollani on pienet, aivan mahtavat. Parhaat mitä olen nähnyt ja koskenut. Isommatkin voi olla ok, mutta kyllä pienet on parhaat ja kauneimmat. Se on ihan lööperiä ja median aikaansaannosta että isot olisi aina paremmat. Ja kuten aina, nämä on mielipideasioita. Isot on toisen mielestä kauneimmat ja jonkun mielestä keskikokoiset. Minusta pienet "käteen sopivat", eivät ainakaan roiku ja tuntuvat aivan ihanilta.

Vierailija
6/74 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ei ole minun makuuni. Onneksi vaimolla ei ole isot, jos ei nyt aivan optimaalisen pienetkään.

Vierailija
7/74 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tykkään enemmän sporttisista pikkutisuista kuin läskitissisistä hylkeistä.

Vierailija
8/74 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tykkään enemmän sporttisista pikkutisuista kuin läskitissisistä hylkeistä.

Ja miehenä voin todeta että yllä oleva on miehen puhetta. Näin se muuten monella varmasti menee. Eli että pienistä tisuista tykätään, koska roikkuvat ulokkeet tissejen kohdalla tai vyötäröllä ei ole mieleen. Minusta kuitenkin hoikka ja pienet rinnat on paras yhdistelmä, juuri sellainen hieman sporttinen paketti. Siinä käsi lepää ja petipuuhissa on mukavaa.

Vierailija
9/74 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni arvatenkin pienet rinnat ja olen tosi hoikka muutenkin. Mieheni on aina sanonut, että mulla on upeet rinnat. Ei oo koskaan sanonut ketään isotissistä seksikkääksi... naismaku on muutenkin tyyliin Kiira Korpi. Välillä vaan ajattelen, että onko poikkeusyksilö toi mun mieheni tai sanooko vaan mua miellyttääkseen pitävänsä pienistä rinnoista?? Kokemuksia ja mielipiteitä!

Minä en tykkää rinnoista, minä tykkään naisesta. Minusta voi olla sekä iso- että pienirintainen nainen seksikäs, en mitenkään jaottele tietyn yhden ominaisuuden mukaan naisen viehätysvoimaa ja seksikkyyttä.

M34

Vierailija
10/74 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää rinnoista, minä tykkään naisesta. Minusta voi olla sekä iso- että pienirintainen nainen seksikäs, en mitenkään jaottele tietyn yhden ominaisuuden mukaan naisen viehätysvoimaa ja seksikkyyttä.

Sluurps. Ei se ulkoinen olemus, vaan sisäinen kauneus. Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä ja rinnat eivät saa minua syttymään. Kun vihdoin menimme naimisiin, en edes hääyönä kosketellut vaimoani erogeenisistä paikoista, vaan kutittelin häntä Tommy Tabermanin runoilla. Hän sai kolme orgasmia. Vaimoni myös.

Vierailija
11/74 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viehättävää naista niin voin ottaa kumman vaan ei ole väliä onko jokinorsu vai jumppatyttö. Henkinen pääoma kunniaan!

Sluurps. Ei se ulkoinen olemus, vaan sisäinen kauneus. Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä ja rinnat eivät saa minua syttymään. Kun vihdoin menimme naimisiin, en edes hääyönä kosketellut vaimoani erogeenisistä paikoista, vaan kutittelin häntä Tommy Tabermanin runoilla. Hän sai kolme orgasmia. Vaimoni myös.

Vierailija
12/74 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KANNATAN

Vierailija
13/74 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ tee sitä virhettä mies joka valitsee naisen on sitä katsonut jo monista kulmista ja MYÖS sisäisestä kauneuskohdista.

Jos olet vielä muuten hoikka eli geni alueesi on kohollaan joka kohdista niin aina vaan paranee.

kattokaa kuvia hakukoneesta tiedätte, siis ammattilaisen ottamia kuvia.

Vierailija
14/74 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja yhden todella pienirintaisen tytön kokemuksella. Ihastuin tähän parikymppiseentyttöön ensi silmäyksellä kun hän tuli vastaan festareilla ja tiukan paidan läpi erottui hädin tuskin mitään pullotusta. Sitten kun paita saatiin illalla pois päältä, sen alta paljastuivat hänen ihanat rintansa. Miten niin litteät rinnat voivatkin olla silti pyöreät ja kiinteän tuntuiset! Meni koko yö näitä rintoja suudellessa. Ja sen jälkeen satoja öitä. No, se suhde loppui aikanaan ja nykyisen vaimon rinnat ovat enemmän lasten käytössä :)

Vierailija
15/74 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vihdoin menimme naimisiin, en edes hääyönä kosketellut vaimoani erogeenisistä paikoista, vaan kutittelin häntä Tommy Tabermanin runoilla. Hän sai kolme orgasmia. Vaimoni myös.

Siis Tommy Taberman sai orgasmeja teidän hääävuoteessanne?! Vai kuka kolmas, vaimosi lisäksi? ;D

Tisseistä: mullapa on roikkuvanpuoleinen A-kuppi. Ei erityisen nätti, vaikkei mikään ihan patalappu olekaan ja näkyyhän kelpaavan sekin. Ei tavallinen mies ole turhan nuuka pikkuasioista, jos paketti muuten on miellyttävä ja kiinnostava. Sama tietysti naisillakin.

Vierailija
16/74 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä jumaloin pieniä rintoja,olen niin aina tehnyt. Niissä on jotain herkää ja kiihottavaa.Ei siis ihme,että minun vaimollani on myös pienet rinnat,todella pienet. Miehelläsi on siis hyvä maku :o)

Vierailija
17/74 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun niihin omituisiin miehiin, joiden naisihanteessa melkein tärkein ominaisuus oli pienirintaisuus. Pienirintaisilla tuntui kaikki muukin osuvan kohdalleen naismakuni suhteen, jos vain rinnat olivat pienet. Ei tarvinnut edes vilkaista takamusta. kun tiesi takamuksenkin olevan niin himottava, kuin se naisella ikinä voi olla. Sirous oli muutenkin naisellisinta mitä saatoin kuvitella.

Juu, sitten sattui tapaus, joka antoi vahvistusta mielipiteelleni. Päädyin harrastamaan seksiä unelmieni tiukkafarkkupepun kanssa. Naisella oli ikää vain seitsemäntoista, vaikka baarissa kävikin. En usko hänellä olleen seksikokemuksia niin paljoa, että taidot olisivat olleet kokemuksesta peräisin. Toiset vain ovat myös seksitaidoissa muita lahjakkaampia. Joillekin ei auta edes runsas harjoitus.

Estottoman innokas ja lisäksi tosi tiukkapilluinen nainen oli iästään huolimatta. Kokeilimme kaikki mahdolliset asennot muualla kuin sängyssä. Laukesin silloin vielä aivan liian nopeasti, mutta asentojen vaihdon takia siemensyöksynikin pitkittyi enemmän kuin koskaan.

Yhdestä tapauksesta ei kannata yleistää, mutta vieläkään en osaa pitää isoa tai lihavaa naista oikein naisena ollenkaan. Ainakaan sellaista kohtaan ei tunne minkäänlaisia seksihaluja.

Vierailija
18/74 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin kuningas Henrik VIII tykkäsi pienirintaisista ja "siroista".

Anna Kleveläinen oli liian rehevä ja Henrik haki eron ennen kuin avioliitto täyttyi. Jäi muuten henkiin, mikä oli poikkeus Henrikin vaimoille.

Joo työkaveri tykästyy aina samaan sirompaan ja pienirintaiseen naistyyppiin, kaksi vaimoa ja muutamat pidemmät seurustelukumppanit ovat olleet samasta muotista.

Vierailija
19/74 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä myönnän suoraan että pienet rinnat ei viehätä. Isot rinnat ne olla pitää. Myös taitavan kirurgit näpräämät melonit on hienot.

Vierailija
20/74 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Rintoja on lähes joka kokoa kuten miesten kulleja. Itselläni on isorintainen vaimo, ja ihan kivoilta ne rinnat tuntuvat. Jos kuitenkin saisin valita, niin toivoisin mielummin pienirintaista vaimoa. Vaimoni hikoilee kesäisin rintojen alka, ja iho menee joskus rikki. Toisaalta emme me miehet valitse puolisoa naisten rintojen koon mukaan. Sellaiset tulee kuin vaimolla on.

Eli itse arvostan hyvin suuresti pieniä rintoja.