Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihailen blogeja, mut en saa itse mitään aikaiseksi

Vierailija
04.01.2011 |

Minusta on niin ihana lukea blogeja ja katsella toisten koteja ja energisyyttä jne.

Mutta miksi en saa mitään aikaiseksi itse? Haluja ja omia jänniä ideoitakin olisi, ja välillä olisi jopa varaa toteuttaakin niitä, mutta miksi en saa mitään aikaiseksi.

Olen nyt flunssassa ja lapset mummolassa ja olen koko päivän vain surffaillu netissä ja ihaillut blogistien elämää.

Ei meillä mikään niin ihana koti ole, mutta saisi kyllä kodikkaammaksi jos vaan saisin aikaiseksi. Miehestäni ei ole remonttipuuhiin, mutta ei varmasti laittaisi pahitteeksi jos sanoisin mitä tehdään.

Oi miksi oi miksi minulla ei ole sitä energisyyttä? Pitäisiköhän alkaa itse kirjoittamaan blogia, niin varmaan samalla ryhtyisin katselemaan asioita kameran linssin läpi ja tekisin huomattavia muutoksia ja näyttelisin teille niin ihania ennen ja jälkeen kuvia :-)

Jotenkin tuntuu että lukemani blogistit näkevät vain positiivisuutta elämässä, kadehdittavaa sekin.

Perusluonteeltani olen itsekin sellainen, mutta nykyään vaan totaalisen saamaton.

Keittiöön olen halunnut jo pitkään uutta lamppua ja vihdoin löysin sellaisen. Päätin sitten että jahka olen siivonnut koko keittiön kaappeja myöten, hommannut uudet verhot ja maton, niin sitten palkitsen itseni sillä ihanalla lampulla, ni ei, yhden pienen hyllyn pätkän siivosin ja that´s it. Ei edes tuollaiset porkkanat auta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittää. Päivität vaikka kerran viikossa. Ensi alkuun saat helposti blogin vauhtiin, kun ekat 2kk päivität vanhoja juttuja.

Pääsiäiset, joulut, synttärit sun muut on helppoja, koska silloin kuvaat mitä yleensäkin teet.

Samoiten kesällä kaikki retket ja reissut ja puutarhat tai parvekekukkaset jne.

Aika helposti saat normaalielämän asioista päivitettävää, mulle ehkä joka kolmas päivitys on tekemällä tehty. Mutta kivaa sekin on.

Olen töissä, joten en ehdi kuin 2-3 päivitystä viikossa. Kadehdin minäkin kotiäitejä, joilla on aikaa leipoa ja laittaa ja kuvata. Kiva niitä on kyllä katsoa:)

Kertoisin, mikä on oma blogini, mutta kun av:n mammat niin usein vain haukkuvat, niin jätänpä kertomatta :(

Intoa sinulle blogin perustamiseen !!!

Vierailija
2/3 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen ja ihailen, jotain päätän toteuttaa mutta lähes aina jää aikeeksi. Nytkin ajattelin neuloa yhden blogin ohjeella pipon ja toisesta sain idean villasukkiin, mutten jaksaisi mennä etsimään niitä lankoja ja puikkoja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sentään jotain kokeilenkin. Ehken olekaan niin toivoton laiskimus :-D

Mutta kyse on enemmän juuri tästä kodin laitosta ja niistä sisustusblogeista. Enkä puhu nyt mistään superhypersisustamisesta, ihan vaan sellaisesta pienistä, arkeakin helpottavista ratkaisuista jne. Enkä edes siitä että kopioisin sen jostain blogista, vaan kuten sanoin, omiakin ideoita löytyisi, mutta sitä toimintaan ryhtymistä ei.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi