Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sainpas soitettua mielenterveystoimistoon!

Vierailija
04.01.2011 |

Viimenen niitti oli, kun mies äsken laittoi viestiä, että hänen uusi naisensa (jonka kanssa petti ja jätti kun vauvamme oli 1 kk) on hänelle se oikea (muistanpa, että minä olin hänelle myös se oikea joskus...)

Tuli niin paha mieli, että ei millään mitään väliä vaikka erosta on jo 10 kk. Mitä helvettiä se kiusaa mua kertomalla mulle tommosia vaikka olen sanonut, että en halua olla kaveri enkä halua kuulla sen asioista mitään???

Toivottavasti on kertonut sille nykyiselleen, että on pettänyt jokaista naista, jonka kanssa on ollut, myös tätä nykyistä. Erosivat tuossa muutama päivä sitten, jotta miehellä olisi enemmän aikaa lapsilleen, mutta ei taida mieheltä tuo yksinolo luonnistua...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan helvetin rankkaa, henkisesti, fyysisesti ja taloudellisesti ja olen aivan yksin.

Puhumattakaan siitä, että vauva vieläkin valvottaa. Ja puhumattakaan siitä, että vieläkin taidan välittää miehestä ihan liikaa.

Voi, kun tekisi mieleni ilkeillä hänelle niin paljon kuin sielu sietää, mutta se ei taitaisi olla kovin arvokasta...

ap

Ja joo, olen jo aika monta aloitusta tänne tehnyt omista murheistani... Tää on ainut paikka, jossa voin purkaa mieltäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi