Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi kehui miehen tekemää pitsaa

Vierailija
04.01.2011 |

Mies teki siis pohjan ja minä täytteen. Anoppi sitten kehui, kuinka mies oli tehnyt hyvää pitsaa. Mies siihen kommentoimaan että vaimo teki kyllä täytteen, niin anoppi oli ihan hiljaa. Olisi varmaan tehnyt mieli sanoa että pohja on hyvää mutta täyte on pahaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kerran mummu kehui täytekakkua ja sanoi sen olevan lähes täydellinen,kun tiesi,että minä tehy pohjan.

Vierailija
2/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin Luoja varjelkoon minua siltä, että minusta tulisi samanlaista kiittämätöntä vanhusta sitten isona... ;P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan asentaa kattovailaisimia ilman sokeri palaa tai sokeripalalla ja anoppi ei osannut. Minä sitte kerroin miten ne johdot laitetaan ja ohjeistin kun mies sitten kiipesi (minä lyhyt en ylöttynyt) alkoi tekemään niinkuin minä ohjeistin (mies ei osannut laittaa lamppua jossa ei ollu sokeripalaa). Katosta piti ottaa sokeripala pois ja asentaa johdot itse.

Anoppi sitten kehui miehen maasta taivaaseen kun oli niin osaava ja ei edes maininnut minua. Vaikka ilman minua ei katossa olisi lamppua tai sit olisivat saaneet kamalan sähköiskun.

Vierailija
4/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kumma ettei ihmiset osaa kehua kun on aihetta! niin tyypillistä suomalaista negatiivisuutta taas.

Kyllä meillä kehutaan aina hyvät ruoat oli ne sitten ihan kenen vain tekemiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme