Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies haluaisikin palata yhteen?!

Vierailija
04.01.2011 |

Elikkäs kysymys kuuluu niin, että onko teille itsellenne tai kellekään tuntemallenne ihmiselle käynyt niin että mies on halunnut erota(lapsen/lapsien ollessa pieniä alle 2v) etsinyt itselleen myös uuden naisen kenties jo sinä aikan kun vielä olitte yhdessä ja myöhemmin halusikin palata yhteen?

Miten suhtauduit/suhtautuisit tähän?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran otin takasin eikä siitä mitään tullut, vielä 5 vuotta lopullisen eron jälkeen mies välillä soittelee ja ehdottelee yhteenpalaamista.

Vierailija
2/11 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä sinä ja miehesi olitte, entä oliko lapsia ja jos oli niin minkä ikäisiä? Miksi miehesi alunperin halusi erota, vai saitko koskaan tietää todellista syytä?

Kauanko olitte erossa ennen kuin miehesi ilmoitti haluavansa sinut takaisin?ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä sinä ja miehesi olitte, entä oliko lapsia ja jos oli niin minkä ikäisiä? Miksi miehesi alunperin halusi erota, vai saitko koskaan tietää todellista syytä? Kauanko olitte erossa ennen kuin miehesi ilmoitti haluavansa sinut takaisin?ap

Jätti minut ja löysi nopeasti uuden (en tiedä oliko valmiiksi katsottuna jo). Lapsen ollessa 2 mies alkoi hinkua takaisin ja kokeiltiinkin puolisen vuotta yhteiseloa, joka kaatui luottamuksenpuutteeseen, ts. en osannut enää koskaan oikeasti luottaa siihen mitä mies sanoi koska oli osoittanut jo aikaisemmin täydelliseksi valehtelijaksi. Lapsen takia yritin, mutta runsasta alkoholinkäyttöä ja seksittömyyttä en kestänyt montaa kuukautta kauhempaa.

Nyt tuosta jälkimmäisestä erosta 5 vuotta ja viimeksi joulun alla mies ehdotteli yhteenpaluuta. Ei onnistu enää, mitenkään. On osoittanut ihan itse ettei ole luottamukseni arvoinen.

Vierailija
4/11 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa siltä että sinulla sama tilanne???

Me ollaan vajaa 30v. Mies ilmoitti haluavansa erota. Kaksi alle kouluikäistä lasta. Muutti pois ja noin puoli vuotta asumuseroa, niin sanoi haluavansa yrittää vielä. Ei ollut toista naista, siis seurustelua tai sellaista. Jotain yhden yön juttua on hällä ollut.

Vielä en tiedä mitä tuleman pitää. Ei olla päätetty, yritetäänkö vielä. Ei olekaan enää niin helppoa palata...

Vierailija
5/11 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin kylmäksi ja välinpitämättömäksi minua sekä lastamme kohtaan.Lapsi alle 2 vuotias. Viikon verran mieheni kiukuttelua katsottuani kysyin häneltä että mikä häntä vaivaa ja hän vain tyynesti ilmoitti ettei enää kiinnosta ja että suhteemme on hänen mielestään pystyyn kuollut.Vajaassa kuukaudessa löysin asunnon ja muutin lspemme kanssa pois. Olemme asuneet nyt kuukauden erillään ja näin jälkeenpäin on selvinnyt että miehelläni on toinen nainen jonka kanssa tavannut jo silloin kun vielä yhdessä asuimme.Nyt mies ei halua pitää mitään yhteytttä ja lastaan näkee suunnilleen kerran kahdessa viikossa.Ryyppää ja bilettää kuin viimeistä päivää uuden hoitonsa kanssa. Kyselin kokemuksia mielenkiinnolla siksi, että mietin tuleekohan mieheni koskaan katumapäälle vai kokeeko hän elämänsä olevan nyt parempaa kun on päässy meistä riippa kivistä eroon.ap

Vierailija
6/11 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuleekin katumapäälle, mutta varmaksihan sitä ei voi tietää.

Minullakin mies muuttui ensin hyvin kylmäksi ja riidanhaluiseksi. Kunnes sitten ilmoitti eroaikeistaan. Meillä siis se ero ettei kuvioon kuulunut toista naista silloin eikä nyt asumuseronkaan aikana (siis minun tietääkseni... vaistothan aina välillä vähän muuta yrittää kertoa...)

Alkuun siis olin aivan rikki. Täysin toimintakyvytön ja surullinen. Sitten pikkuhiljaa aloin sisäistämään todellisuuden ja päätin että tähän ei tämä tyttö katkea ja aloin suunnittelemaan tulevaisuutta ja tulevaa omaa kämppää lasten kanssa ym. ym.

Kun olin yllättävää kyllä saanut itseäni kasaan ja olin hieman vahvistunut ja aika hyväntuulinenkin jopa, käänsikin mies yllättäen kelkkansa ja sanoi haluavansa palata yhteen. Nyt en siis tosiaan tiedä enää mitä MINÄ haluan...???

Monesti käy siis niin että kun olet itse vahvistunut ja alat voida hyvin, näkyy se myös päällepäin ja silloin, ylläri ylläri, se mies haluaa sut takas. No, sittenhän voit itse päättää huolitko enää...

Ja jos ei se koskaan tule pyytämään sua takas, niin muista. Paras kosto on välinpitämättömyys. Se että oikeasti alat huokua onnellisuutta ja rauhaa ja viihdyt itsesi ja lapsenne kanssa.

Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
7/11 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni ovat tilanteesta kuultuaan melkein ensimmäiseksi sanoneet että mieheni tulee vielä katumaan tätä tms. Tavallaan toivon että se on totta, sillä haluaisin että miehellä olisi edes puoliksi niin paska olo kuin minulla kun hän jätti minut ja lapsemme.Nyt on taas ollut kohtalaisen hyvö päivä ja asiat tuntuvat valoisammilta mutta olen sen huomannut että olot muuttuvat nopeasti ja huomenna tilanne voi olla jo toinen. Onko ihan säälittävää haikailla tuollaisen miehen perään joka valmis jättämään perheensä jonkun ihatuksen takia?ap

Vierailija
8/11 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jojo olemaan.

Vierailija
9/11 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehen aloitteesta erottiin, lapsi oli silloin 4 v. Asuttiin vuoden verran erossa, hoidimme kumpikin tahoillamme omia "ongelmiamme" ja palasimme takaisin yhteen. Siitä on nyt 9,5 vuotta ja voin sanoa, että elämä on ollut ihan erilaista kuin ennen eroa, todella tarvitimme sitä kumpikin pystyäksemme käsittelemään ongelmiamm. Mutta olemme kumpikin hyvin oppivaisia ja kehityskelpoisia, eli opimme virheistämme, ei tämä muuten olisi onnistunutkaan.

Vierailija
10/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palata yhteen jos juttuun ei ole liittynyt ketään kolmansia osapuolia ennen eroa eikä mielelään eron aikanakaan. Ilmeisesti kauheasti ei ole tälläsiä tapauksia kun vastauksia on tullut niin vähän. Itsekin olen ajatellut että en koskaan voisi antaa pettäjälle anteeksi mutta kun tilanne sattuukin ihan oikeasti omalle kohdalle niin mielipiteet voivat hyvinki muuttua.ap

Vierailija
11/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onnistunut minullakaan, koska eroon johtaneita asioita ei selvitelty ulkopuolisen tahon kanssa eli olisi pitänyt terapian kautta aloittaa uudelleen.

Tosin miehellä saattaa olla luonnehäiriö, joten ei se terapiakaan olisi välttämättä auttanut.

Intohimoa ei suhteesta puuttunut, mutta kaikki perusasiat menivät pieleen miehen kanssa. Hän oli mustasukkainen, vaikka petti itse ja minä en yms.

Myös eräs kaverini mies jätti perheensä, kun löysi uuden naisen. Oli sen uuden kanssa jonkun puoli vuotta, kunnes halusi ja meni naimisiin entisensä eli tuon kaverini kanssa. Liitto ei kuitenkaan kestänyt kauaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi