Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

bodycombat! onko harrastajia paikalla?

Vierailija
04.01.2011 |

kovasti kiinnostaa tuo bodycombat tunti jota kuntosalini tarjoaa. en ole vaan vielä uskaltautunut mukaan. vaatiiko hirveitä koreografioiden osaamista ja rytmitajua?

itse en perusta sellaisista tunneista, joissa saan miettiä koko ajan vain liikkeiden ja sarjojen kuvioiden oikein menemistä. enemmän haluan hikeä ja vauhtia. olisko tuo siis mun uus harrastus?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään huippuvaikeita koreografioita, mutta koordinaatiota, tasapainoa ja kehonhallintaa saa kyllä haastaa oikein tosissaan. Hikeä ja vauhtia on takuulla tarpeeksi, musa on hyvää ja jos sattuu hyvä ohjaaja niin avot!

Rytmissähän noita sarjoja tehdään, mutta tuskin haittaa, vaikkei rytmikorva niin täsmällinen olisikaan. (itselläni on, mikä tekee hommasta ainakin minulle tosi hauskaa, kun saa runtata täysillä ja tahtiin ;)

Combat on ihan parasta, ja näkyy aika nopeasti ainakin yläkropan lihaksistossa. Olis vaan täällä maallakin tarjolla :(

Vierailija
2/9 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mahtavaa ja mukaansatempaavaa liikuntaa. Uuden setin alkaessa menee aina hetki, että pääsee kunnolla tykittämään, koska opettelu ottaa tovin. Mutta liikesarjat eivät ole mitään pitkiä monimutkaisia! Siksi minäkin tykkään. Tanssisysteemitkin olisi tosi kivoja, mutta mä en kanssa kestä kyydissä niiden kuvioiden kanssa. Suosittelen kokeilemaan! Ja jos ekalla kerralla tunnet olevasi pihalla, niin älä lannistu. Kolmannella kerralla menee jo hienosti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaampas heti paikan huomiselle tunnille niin tulee sitten mentyä!

-ap

Vierailija
4/9 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki virtaa, eikä kelloa ehdi katsella, niin kuin monilla tylsemmillä tunneilla.

Ja parasta, kukaan ei mäiski sua takaisin!!!! :)

Vierailija
5/9 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa ihan koukussa body combatiin! Alku oli mulla vähän hankala, joten anna säkin itsellesi armoa muutama kerta, ennen kuin päätät lopetatko vai jatkatko. Aluksi voi siis tuntua hankalalta, jos on tottunut käymään vain tavallisissa jumpissa, koska combatin liikkeet on aika erilaisia ja jotkut sarjat vaativat myös välillä vähän sitä koordinaatiota. Mutta ihan erilailla kun jotkut tanssilliset tunnit. Ja siellä siis toistetaan tosi paljon samoja juttuja, joten kaikkiin tottuu tosi pian! Se on hullun hauskaa, ja musiikki on hyvää, joten tuntuu menevän paljon nopeammin kuin muut tunnit!

Vierailija
6/9 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin rakastan bodycombattia ja jäin heti ekalla kerralla koukkuun.

Vierailija
7/9 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muutama vuosi sitten potkunyrkkeilyssä (Rakastin sitä lajia, mutta muutto toiselle paikkakunnalle pakotti lopettamaan). Voiko tätä bodycombatia verrata siihen? Olen nyt tosi paksussa kunnossa, mahdankohan pysyä mukana? Lyödäänkö siellä toisen pistareihin vai pääseekö myös potkimaan? Vai lyödäänkö ilmaan vaan?

Vierailija
8/9 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olipa mieletön jumppa! Tätä alan ilman muuta harrastamaan. Sen verran löytyi multakin kykyjä että pysyin hyvin mukana ekakertalaiseksi.

Heti huomenna taas aion mennä.

Kyllä taas kannatti av:ltä kysellä neuvoja! :)

-ap

Vierailija
9/9 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että babycombat. Ajattelin, että joku on taas keksinyt uuden lajin vauvajumpan ja babybrasilin jatkoksi:D Olisi varmaan aika mielenkiintoinen laji tuo babycombat.