Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinoton harjoittelua - omituinen juttu...

Vierailija
04.01.2011 |

Ystävättäreni kertoi että hän kykenee suuseksiä antaessaan ottamaan "sen" kokonaan suuhunsa - eikä meinaa oksentaa tms...hän näytti tyttöjen illassa sen banaanilla ja olin aika mykistynyt moisesta - sanoi että mies haluaa hänen tekevän "poskihoidon" lähes joka ilta, esileikkinä. Tahtoisin oppia saman, ja yllättää aviomihen sängyssä, mutta minulla on herkkä kurkku. Kuvitelkaa mitä tämä ystävätär minulle ehdotti: "Meillähän on mieheni avoin suhde, sä voisit tulla joskus meille niin harjoittelet hänellä, voin olla mukana opastamassa sua..." No, sanoin kuitenkin että "kiitos mutta ei kiitos - vaikka ajatus omituisella tavalla kiehtova olikin ;) Mutta ajattelin harjoitella semmoisilla pienillä banaaneilla - ja sitten haluan ottaa ihanan mieheni ihanan kalun kokonaan suuhuni, ja saada hänet nautinnosta sekaisin! ;)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuuma tarjous - mutta ehkä omakin lehmä ojassa?

Vierailija
2/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asialliselta tarjoukseltahan tuo kuulosti. Mielestäni sinun kannattaisi tuohon tilaisuuteen tarttua, ja pyytää vielä että se asian hyvin taitava ystäväsi tulee sitten käymään teillä ja näyttää miehesi kanssa kuinka asia oikeaoppisesti hoidetaan. Voit itse katsella vieressä kun ystäväsi hoitelee miehesi ja sitten sinä voit sen jälkeen toistaa homman. En usko että miehillä on mitään tätä vastaan. Suosittelen kokeilemaan. Ei se nyt niin vaarallista ole jos vähän pidetään ystävien kanssa kivaa, näihin asioihin suhtaudutaan vain joskus niin kamalan umpimielisesti. Siinä ei ole yhtään mitään pahaa kun pelin henki on kaikille selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Wau missäs opit?"

Naapurin ukolla.

Just. Me mukaan vaan, miehes ainakin riemastuu!

Vierailija
4/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Wau missäs opit?"

Naapurin ukolla.

Just. Me mukaan vaan, miehes ainakin riemastuu!

Kyllä. Jos omalle kohdalleni ajattelisin tilannetta, niin ehken kuitenkaan haluaisi, että oma puoliso olisi jonkun kaverin miehen kanssa harjoitellut suuseksiä minua varten. Vois kai se sit samalla "harjoitella" panemistakin.

M34

Vierailija
5/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä hyväksyisin jos naiseni ehdottaisi tuollaista järjestelyä. Ilman muuta olisi kiva jos hän oppisi ottamaan minut paremmin. Saattaisi olla jopa aika piristävä juttu. Mutta jos maailmankuva on vähän erilainen, niin sitten ei ehkä kannata mennä ehdottamaan. Ja ilman "lupaa" en lähtisi vieraiden kanssa harjoittelemaan, siitä ei tule mitään niin hyvää mikä paikkaisi sen kaiken huonon mitä siitä syntyy.

Vierailija
6/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos (oletettavasti kun) suunnitelma saa hyväksynnän pyydät kaverisi ilman muuta teille havainnollistamaan asiat käytännössä! Puhutte asian ensin läpi niin kuin edellä jo neuvottiinkin niin että kaikille osapuolille on selvää että homman nimi on se että SINÄ haluat tarjota parempaa SINUN miehellesi!

Eli ole kyllä avioliiton aikaisia kokemuksia tällaisista järjestelyistä mutta luulisi että olisi antoisaa teille kaikille osapuolille ;)

- ja jos ystävälläsi vielä on ns avoin liitto niin silloinhan ei tarvitse pelätä sitäkään että hän joutuisi ikävään tilanteeseen oman puolisonsa kanssa.

Vierailija
7/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi avoin seksuaalisesti, mutta sivistynyt. En kehtaisi kuitenkaan imeä hänen miehensä mulkkua varsinkaan jon hän katselee ja opastaa samalla. Kiihotti ehkä hieman se "tuhmuus" tuossa, että hän vaikka pitäisi hiuksistani kiinni tms...mutta taidan harjoitella omalla miehelläni kuitenkin. Päinvatoin tiedän että mies tykkäisi, mutta itse en välttämättä halua nähdä rakastani voihkimassa muna toisen naisen suussa - täysin ulkopuolisena!

Vierailija
8/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se helposti menee. Mutta ideoikaa vaikka ensin ystävänne kanssa kahdestaan miten jutun voisi järjestää siten että se ei aiheuttaisi mustasukkaisuuksia, sitten pidätte tuplatreffit jossain ravintolassa hyvän ruoan ja juoman parissa ja "lipsautatte" aiheen esille miehillenne, ei tietenkään suoraan, vaan kautta rantain yleisenä "tuhmana" keskustelunaiheena ja katsotte vähän reaktioita. Jos homma näyttää hyvältä niin siinä voi sitten joku toinen päivä pistää tuulemaan. Siis jos tosiaan ajatus kiehtoo, ketään en lähtisi vastointahtoa usuttamaan mihinkään kimppajuttuihin joissa voi mennä sukset ristiin paitsi oman puolison, myös ystävän kanssa. Älkää ainakaan tuhotko mitään.

Miehet on näihin juttuihin harvinaisen suvaitsevaisia, joten jos itseä kiinnostaa niin varmasti on järjestettävissä.

Vierailija
9/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi avoin seksuaalisesti, mutta sivistynyt. En kehtaisi kuitenkaan imeä hänen miehensä mulkkua varsinkaan jon hän katselee ja opastaa samalla. Kiihotti ehkä hieman se "tuhmuus" tuossa, että hän vaikka pitäisi hiuksistani kiinni tms...mutta taidan harjoitella omalla miehelläni kuitenkin. Päinvatoin tiedän että mies tykkäisi, mutta itse en välttämättä halua nähdä rakastani voihkimassa muna toisen naisen suussa - täysin ulkopuolisena!

mulle tuli mieleen että voi harmi; miksi mulle ei tarjota moista tilaisuutta kun mulle sopisi hyvin. En haluaisi toista miestä sänkyymme ihan siitä syystä että en usko että se mieheni mielstymyksiä palvelisi. Toisen naisen ottaisin mukaan kuitenkin kernaasti jos asia olisi järjestetty niin että nainen olisi hommattu minun puoleltani -jos mies toisi toisen naisen sänkyymme olisin ilman muuta mustasukkainen. Nauttisimme varmasti molemmat, niin minä kuin mieheni. Mutta sitten kirjoituksestasi ap mulle tuli mieleen, että mahtaako olla niin että minä en fantasioinnistani huolimatta "tunne rajojani" vaikka toivoinkin että ystäväsi olisi tarjonnut moista tilaisuutta minulle.

Vierailija
10/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli mieleen että voi harmi; miksi mulle ei tarjota moista tilaisuutta kun mulle sopisi hyvin.

Ei muuta kuin kaikki naiset nyt ideoimaan näitä kolmenkimppakuvioita ja ehdottomaan miehille. Siis kaikki ne joiden mielestä se voisi olla kiinnostavaa, jos nainen itse on se joka järjestää kolmanneksi pyöräksi toisen naisen. Nimittäin väitän että on todella harvassa ne miehet jotka ei tätä kuviota hyväksyisi, eli että pääsisi puuhastelemaan omansa ja toisen naisen kanssa yhtä aikaa. Ja jos se on naisellekin ok, niin sehän on kaikille sitten mieluisa homma.

Vierailija
11/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli mieleen että voi harmi; miksi mulle ei tarjota moista tilaisuutta kun mulle sopisi hyvin.

Ei muuta kuin kaikki naiset nyt ideoimaan näitä kolmenkimppakuvioita ja ehdottomaan miehille. Siis kaikki ne joiden mielestä se voisi olla kiinnostavaa, jos nainen itse on se joka järjestää kolmanneksi pyöräksi toisen naisen. Nimittäin väitän että on todella harvassa ne miehet jotka ei tätä kuviota hyväksyisi, eli että pääsisi puuhastelemaan omansa ja toisen naisen kanssa yhtä aikaa. Ja jos se on naisellekin ok, niin sehän on kaikille sitten mieluisa homma.

mutta missäs ideointi sit toteutettais, tässä vauvapalstalla :D

Mut sit ne jotka ei haluais ottaa osaa vois toimia lapsenvahteina lapsukaisille ;)

Vierailija
12/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että ensin sovitaan asiasta - tossahan ei kukaan oikeestaan petä ketään, olet miehesi kanssa samaan aikaan vuoteessa ja tuo nainen tekee luvallasi hyvää miehellesi. Oikeesti - kimppana tuo toimii paremmin kuin joku ventovieras baarista tms. Itse olen hieman naisiinkin kallellaan, ja tossa saisi samalla olla varmaan sekä miehen että naisen hyväiltävänä ;).. .. KOKEILE!

Vierailija
13/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestään rakastava vaimo on valmis harjoittelemaan suihinottoa ystävätteren miehellä, että voisi taata omalle miehelleen maksimaalisen nautinnon. Ja naisten kutsuilla seksivinkkejä opetetaan ihan banskun kanssa :D.

Joo, se oma mies loukkaantuisi ihan kauheasti, jos vaimo ilmoittaisi, että voisiinko kulta harjoitella vähän suihinottoa, jotta harjaantuisin ja saisit paremman nautinnon.

Vierailija
14/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se oma mies loukkaantuisi ihan kauheasti, jos vaimo ilmoittaisi, että voisiinko kulta harjoitella vähän suihinottoa, jotta harjaantuisin ja saisit paremman nautinnon.

Mies vastaa:"Jumalauta, olenko minä sinulle vain joku seksiobjekti ja harjoittelukappale? Miksi et mene harjoittelemaan naapurin kollilla?"

Vierailija
15/17 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastaa:"Jumalauta, olenko minä sinulle vain joku seksiobjekti ja harjoittelukappale? Miksi et mene harjoittelemaan naapurin kollilla?"

Sivuhuomatuksena, en usko että oma mieheni nauttisi kahdesta naisesta ihan sen takia että on tosi ujo. Ajatuksen tasolla ehkä kiehtoisi, mutta käytännössä tulisi varmaan pupu pöksyyn. Ei sillä että itse sitä ehdottaisin, ei kiinnosta nähdä omaa miestä toisen naisen kanssa.

Vierailija
16/17 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on omia lapsia, niin miltäköhän heistä tuntuisi jos saisi tietää mitä suunnittelette? Jos ette jaksa välittää omasta psyykkeestänne, niin välittäkää edes omien lasten. Ei ihme, että psykologien vastaanotot ovat täynnä. Kukahan uskaltaisi alkaa vetämään aikuisille rajoja?

Tähänkin viestiin voi nyt sitten suuttua, mutta hetkeksi edes on hyvä miettiä, että mitäköhän taustalla saattaa olla kun kaipaa kolmenkimppoja. Viesti siis osoitettu ketjuun vastanneille, ei aloittaneelle. Rakkautesi saa miehesi sekaisin :)

Vierailija
17/17 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä antaisit sen ilon kaverin miehelle etkä omallesi?

Ei kai pelkän valmiin palvelun saaminen ole yhtä hauskaa kuin vaimon kouluttaminen siihen.

N25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme